AnnaHeräsin joskus yheksän aikaan olin loppujen lopuksi mennyt aika aikaisin nukkumaan noin 11. Nyt päätin jo soittaa Natalle, koska edelleen hän ei ollut vastannut viesteihini. Ajattelin vain, että paras olla hyvä selitys miksi ei ole vastannut KOLMEEN PÄIVÄÄN!!! Tässä kuitenkin meidän keskustelut:
Natta 😮💨💕
''Omg oon atm matkalla Tommin ja sen bändin treeneihin-''
''Pls auta-''
''Jännittää ihan helvetisti''
Lähetetty keskiviikkoa klo:20.51
Luettu keskiviikkona
''Avatulle jätit''
Lähetetty keskiviikkona klo:21.06
Luettu keskiviikkona
''Omg tämä on aivan kamalaa, ahistaa niin paljon, en ees muista näiden nimiä''
Lähetetty keskiviikkona klo:23.16
Luettu keskiviikkona
Tässä kohtaa olin jo todella ihmeissäni miksi helvetissä Natta ei vastannut, kun oli kuitenkin nähnyt viestit, plus, hän tietsi kuinka paljon olen vältellyt tätä ja kuinka paljon inua ahdistaa tälläiset tilanteet. Luulin, että häneltä löytyisi edes tämän verran empatiaa, oli hän kuitenkin paras kaverini.
''Miks et vastaa, Natta?? Nään et sä oot lukenu nää...''
''Onks kaikki hyvin??''
Lähetetty keskiviikkona klo:23.53
Luettu keskiviikkona
Soitin kolmatta kertaa jo aika epätoivoisena kunnes... ''Niin mitä asiaa'' Natta vastasi. ''No ni vihdoin!! Miks helvetissä et oo vastannu mun viesteihin!!''. ''N-noku öhh emmä tiiä en ny tässä viitti alkaa selittämään... et voitasko vaikka nähä'' Natta sanoo ja oli tosi vaikeana. ''Kysytki vielä! Mulla on niin paljon asiaa ja oon ollu susta huolissaan, kun et oo vastannut mulle'' sanoin huojentuneena, kun Natalla oli kaikki hyvin... ainakin toivottavasti. ''Joo no jos nähään 11 meiän vakkari kahvilassa'' Natta ehdotti, olisin kyllä halunnut tavata kirjastolla, jota olisimme voineet lukea, mutta veikkaan, että juttua riittää niin paljon, että emme ehdi hirveästi opiskella. Hyvästelimme ja sitten puhelu päättyi.
Kello oli vasta varttia yli yheksän, joten päätin syödä jotain, päädyin paahtoleipään. Sitten aloin lukemaan kirjotuksiin yksikseni.
Time skip noin 1h
Kello oli jo vähän yli kymmenen, joten aloin valmistautumaan, eli laitoin vain farkut ja pidin tämän mustan t-paidan mikä minulla oli jo päälläni. Sitten kävin herättämässä Tommin ja sanoin näkeväni Nattaa. ''Joo kiva, heippa'' Tommi sanoi nopeasti ja käänsi minulle kylkeänsä sängyssä. Minä vain huokaisin jä lähdin kävelemään kahvilalle, onneksi asuimme Oulun keskustassa, joten kahvilalle oli matkaa vain noin 1km.
Astuin ovesta sisään ja näin jo meidän lempi nurkkauksessa Natan istuvan.
Natta
Kuulin, kun ovi kilahti ja vilkaisin katseeni puhelimesta pois nähdäkseni oliko asiakas kenties Anna ja olihan se. Nyt minua alkoi ahdistaa ja aivan vitusti, vaikka yleensä minua ei jännitä Annan kanssa puhuminen, koska tiedän, että voin puhua hänen kanssaan aivan kaikesta, mutta tämä tulisi olemaan iso juttu.
YOU ARE READING
Ikuisesti yhdessä
FanfictionAinut mitä tarvitsee tietää on että olet 18 ja olet Tommin pikkusisko, sekä asutte yhdessä Oulussa:) TW: Kiroilua Seksuaalisuutta Seksuaalista ahdistelua Väkivaltaa Kirjoitusvirheitä(yritän parhaani)