10. Pirskeitä odotellessa

40 2 18
                                    

Hellurei! Aattelin kokeilla sellasta hommaa, että ''*'' tarkoitta ns time skippiä niin älkää sit ihmetelkö sitä. Aattelin että se on vähän luontevampaa ja eihän oikeissakaan kirjoissa sitä time skippiä erikseen mainita, kun sen tajuaa lukija:) Lukemisen iloa:D!

-------------------------------

Tommi

Heräsin joskus yhdentoista aikaan, treenit alkaisi vasta kahelta ja loppuisi noin kuudelta. Tänään otettaisiin vähän rennommin, koska albumi on jo hyvässä vaiheessa enää puuttuu hieman hiomista ja suunnittelua parissa kipaleessa, onneksi Nikolla on kuulemma jotain hyviä riffejä mietittynä pianolla. Luotan kyllä Nikoon täysin, hän on se taiteellinen tyyppi, minä taas vain lopuksi silaisen oman osuuteni, miten milloinkin, vähän fiiliksen mukaan mennään. Vielä meillä olisi onneksi aikaa tehdä albumia, että ei stressiä. Ajattelin tässä samassa sitten ilmoittaa, että Anna ja hänen kaverinsa tulee tänään viettää iltaa.

The boyzzzz 😎🤟🎸

Minä:''Hei btw Anna tulee sen kaverin Natan kaa tänään viettää iltaa treenikselle''

Lähetetty 11.15

Niko Moilanen: ''Ou jee😼''

Joel Hokka: ''Onkos tämä toinen neiti myös 18😁''

Minä:''Joo🤨 joten ei perseilyä, Porko sinä myös👀👀''

Porko:''Joo ei mitään sellasta tietenkään mähän olen ihan herrasmies, mutta tosta oman elämänsä lätkäjätkästä en ois niin varma''

Joel Hokka vastaa viestiisi: ''Aa no voi perse-''

Joel Hokka vastaa Porkon viestiin:''Hei mitäs mitäs vähän luottoa''

Niko Moilanen: ''Hei oikeesti kaikki käyttäytyy fr sit kunnolla ettei aiheuteta niille elämänsä traumoja-''

Aleksi Kaunisvesi:''Kannatan'' Aleksikin päätti osallistua keskusteluun, mutta Ollista ei kuulunut, nukkui varmaan.

Porko:''Joojoo''

Siihen keskustelu kuitenkin sitten jätettiin.


*

''Mä lähen nyt treeneihin nii tulkaa sit Natan kanssa sinne joskus kuuden maissa'' Huudahahdin, jotta Anna kuulisi. Ei vastausta. Voi vittu nyt. Tömistelen nopsaa Annan huoneeseen, koska tässä on jo hieman kiire.

Näen sängyssä epämääräisen möykyn ja alan ravistelemaan tuota möykkyä kauhealla vimmalla, kunnes tuo herää.

''M-mitäs vittua'' Anna sanoo hyvin ihmeissään ja väsyneenä. Sitten minä toistan asiani uudestaan ja Anna mymähtää kuittaakseen kuunnelleensa.

*

Astelen treenikselle yksin, tänään kaikki olisivat tulleet omin neuvojen paikan päälle.

''Moro'' Sanon avaten kengän nauhojani samaan aikaan. Saan jätkiltä aika vaisun tervehdyksen takaisin, taitaa kaikki olla jo viikonlopun alkamisen huumassa.

''Nonnih jos katotaan tähän demo nimeltään ''all dead to me'' vielä se kertsi tänään niin sit tääkin biisi ois aikalailla taputeltu ja sitten vaa pientä hiomista pariin ja siihen yhteen mun ja Aleksin pohjustuksista vielä pitäs rakentaa kipale ja sit tää albumi ois aika finiito 11:llä kaunokaisella'' Porko selosti hyvin määrätietoisesti hyvä, että joku pitää huolta aikataulutuksesta.

''Okei eiköhän aloteta'' Joel sanoo laittaen puhelimen jonnekkin nurkkaan.

''Eiks sulla Niko ollu tähän ''all dead to me'' jotain hyvää riffiä pianolla'' Sanoin osallistuen suunnitteluun.

''Joo''

''Nonnih ei muutaku Aleksi perse ylös ja tänne suunnittelemaan siihen jotain'' Joel sanoo keskittyneenä.

Siinä me sitten touhuttiin tätä demoa nimeltään all dead to me:ta ja saatiin aika bängeri kertsi, Aleksin ansiosta, hän se vain taikoo kuin velho mistä vaan mitä vaan. Nikon riffi oli hyvä ja mieleenpainuva ja siitä sitten taijjottiin oikein mojova soppa.

Anna

Monen sovituksen jälkeen päädyin ihan perus mustiin mom jeanseihin ja Ariana Granden t-paitaan<3 Sitten lähden ulos, jossa Natta jo odottaa hänen vihreällä volvollansa, minunkin pitäisi kyllä jo hankkia ajokortti, mutta ihan hyvin julkisilla pärjää näin keskustassa.

Astun autoon pelkääjän paikalle.

''Moikku'' Natta sanoo innoissaan ja voinhan kuvitella, että tämä on hänelle aika iso hetki, nähdä nyt omat idolinsa ja oikein viettämään iltaa heidän kanssaan.

''Hello, mikä on fiilis?'' Kysyn Natalta.

''Noh jännittää aika saakelisti'' Natta tokaisee rehellisesti.

''Hyvin se menee sähän oot muutenkin niin sosiaalinen nii oo vaa oma ittes ja voin sen sanoa, että ne on kyl aika chillejä'' Sanon tsemppaavasti, mutta sitä en voi kyllä kiistää, että Natta on tosi sosiaalinen ja puhelias ihan kaikkien kanssa.

''Noh joo... No mut entäs sä jännittäkö yhä nähä ne''

''No arvaa vaan, ja nyt, kun mulla ja Porkolla on jotain ihme säätöä, eikä mulla oo mitään hajua mitä tehdä''

''No meet tietty omien tunteiden mukaan, äläkä ota mitään paineita, ettehän te oo tuntenu, kun vaa niinku pari päivää käytännössä''

Juteltiin siinä sitten jotain kunnes saavuttiin treeni kämpän parkkipaikalle.

————————————————

Okei nonnih tämähän ei sitten ollutkaan kauhean mielenkiintoinen mutta aattelin että näitä osia kerääntyy enemmän jos teen vähän lyhyempiä enkä laita kaikkea aina yhteen osaan ett jooh, mutta seuraavas sitten tapahtuu ok musta tuntuu, että sanon tollee joka osan lopus😁 bye (688 sanaa)

Ikuisesti yhdessäDove le storie prendono vita. Scoprilo ora