5. Kuka tykkää kenestä

98 4 35
                                    


Tommi

Oltiin matkalla treenikselle, koko kööri istui niin kuin tiput orrella takana penkillä. Kello oli 12.50 ja kello 13.00 treenit alkaisi.
"Hei hei hei vittu Joel älä ota sitä." Joona sanoi stressaantuneena puoli huutaen.
"No niin mitäs täältä löytyy" Joel sanoi innoissaan, Joonaksen puhelin kädessään.
"Joel vittu et mene wappiin" Joonas huusi.
"Ai onks siel jotain salattavaa" Joel sanoi nauraen.

Joel

Avasin Joonaksen wapin ja järkytyin.
"MITÄ HELVETTIÄ TYKKÄÄKSÄ Y/N!!!"
"Siis mitä helvettiä tahdon muistuttaa, että puhumme mun siskosta, joka on 18, että varoppas Porko taas kerran noita sun juttujas" Tommi sanoi Tommimaiseen rauhallisen sävyyn.
Joonas riuhtaisi puhelimen pois äkkiä käsistäni. Joonas oli aivan punainen. "No en oo mistä sä nyt niin päättelit." Joonas sanoi nolona.
"Aijjaa, sitä luokkaa oli vaan noi sun spämmit Y/n:lle et luulin vaan" sanoin. Oli kyllä hieman outoa tämä Porkon käytös eihän Porko tunne Y/n ollenkaan. Toisaalta, Porko osasi kyllä olla äkkipikainen.

Joonas

Taaksepäin ajassa siihen kun treenit loppui.

Hyppäsin luotto autoni kyytiin ja ajoin kotiin. Ajatukseni olivat sekaisin. Olin jännittänyt Y/n tuloa, koska viimeksi kun olimme nähneet olin hieman ihastunut häneen. Ei. En voinut olla minähän olin silloin 21-vuotias. Hyi olkoon.
No, mutta niin pääsi käymään ja tunteeni vahvistuivat tämän illan jälkeen, vaikka hän ei sanonutkaan paljoa ja vaikutti todella ujolta, jokin hänessä kuitenkin viehätti minua, ei pelkästään ulkonäöllisesti vaan jotenkin hän näytti niin suloiselta kun oli niin ujo.

Pääsin kotiin, lysähdin heti ensimmäisenä sohvalle, nämä yötreenit ovat uuvuttavia. Ahdisti tunteeni Y/n kohtaa, jotain täytyisi tehdä, ja se pitäisi tehdä nyt, joten laitoin Y/n:lle viestiä:

Y/n Lalli
"Moi, miten menee?"
"Oon siis Joonas" Lähetetty klo:4.20

''Oli tosi kiva nähdä sua pitkästä aikaa'' ''Saatan vähän jopa tykätä susta;)'' ''Eieiei joo... unohda mitä sanoin'' ''Tai no oisko mulla mitään mahiksia'' Lähetetty klo:4.23

Olin hieman itsekkin hämmästynyt viesteistäni, mutta näin pienessä hiprakassa ei asia tuntunut niin pahalta. Väsytti niin paljon, että nukahdin samantien.

Aamulla heräsin pieneen krapulaan, mutta thanks god en juonut enempää niin oli vain pieni päänsärky. Tsekkasin kännykän. Ei helvetti. Ehdin jo unohtaa ihastumisen tunnustukseni viime yöltä. Nyt kyllä hävettää, vittu kun pitääkin olla niin äkkipikainen kännissä, vaikka en edes ollut kuin pienessä hiprakassa. No ehkä tämä kaikki oli ment to happen. Nyt vain sitten pitää odottaa mitä Y/n vastaa vai vastaako hän yhtään mitään.

Kello oli jo 12 ja Tommi tulisi hakemaan 12.40, joten nousin sängysta söin leivän ja aloin pukemaan. Pistin ihan vain mustat farkut ja bc hupparin päälle. Katsoin vielä itseäni peilistä, näky oli tuttu, ei yllättänyt. Pörrötin vielä ihanaa kiharaa tukkaani, minun pörröinen tukka oli lempi asia itsessäni, muita osia itsessäni en oikein pitänyt mitenkään viehettävä.

Kello tuli 12.40 ja menin parkkipaikalle ja siellähän se miedän pakettiauto näkyikin. Moikkasin Tommia ja menin taakse Joelin viereen. Katsoin puhelimesta oliko Y/n jo vastannut, mutta turhaan hän oli vain lukenut viestin, mutta ei ollut vastannut . Sitten yht'äkkiä Joel nappasi puhelimeni kädestä, voi vittujen kevät.

"Hei hei hei vittu Joel älä ota sitä." Sanoin huutaen, koska olin oikeasti todella hermona en halunnut, että kukaan saisi tietää tästä, koska no... olihan tämä jo tarpeeksi noloa nyttenkin. No, siinä se kuitenkin katseli meidän keskusteluja ja huudahti: "MITÄ HELVETTIÄ TYKKÄÄKSÄ Y/N!!!"

Nyt olen pahassa kusessa ja tunsin miten punastuin aivan saatanasti niin, kuin minä aina punastun. Eniten tässä ahdisti, että Tommi kuuli kaiken ja en tiedä miten hän tämän ottaisi, joten oli pakko keksiä jotain: "No en oo mistä sä nyt niin päättelit." sanoin nolostuneena, en usko, että kumpikaan uskoi minua. "Aijjaa, sitä luokkaa oli vaan noi sun spämmit Y/n:lle et luulin vaan" Joel sanoi. Vitun Joel oikeesti myöhemmin hän saisi kuulla kunniansa.

Onneksi aihe jätettiin siihen ja me alettiin keskustelemaan seuraavan kesän kiertueesta, joka tulisi tapahtumaan ihan vain Suomessa. ''Kysyntä on kasvanu ihan vitusti Suomessa'' Joel selosti, niin kuin aina hän tiesi kaikki tilastot jne... ''No joo, mutta ois kyllä kiva nähä se kysyntä kansainvälisestikkin'' Tommi tokaisi. Olimme kaikki samaa mieltä siitä sehän on meidän koko bändin suurin unelma ja sitten valloittaa maailma.

Pääsimme treenikselle ja kaikki muut olikin jo tullut sinne. Olli ja Aleksi asuu lähekkäin, joten ne tulee lähes aina yhdessä. Aika sus jos multa kysytään.

''No niin tulittehan te'' Olli sanoi virnuillen. Joel vaan hymyili takasin sellaisella tahallisesti pakotetulla hymyllä. Minä en jaksanut edes reagoida tähän vaan katseeni kiinnittyi heti Y/n:ään, joka istui sohvalla yksin ja katseli vain tilannetta, jotenkin tuntui, että hän vältteli katsettani. Toivon todella, että löydän tänään tilaisuuden puhua Y/n kanssa kahdestaan asiat halki. Huomasin, että Niko katseli samaa kuin minä, toistumiseen, mitä helvettiä Niko!

Y/N

Ajassa taaksepäin ennen kuin Olli ja Aleksi tulee

Minua hermostutti taas, mutta tällä kertaa ei niin paljon, kuin eilen. Istuessani sohvalla heilutin samalla hermostuneesti polveani edes takaisin. Niko taisi huomata sen, koska hän lopetti pianon soiton ja istahti viereeni. ''Hei, kaikki hyvin?'' Hän kysyi ihanalla lempeällä äänellään. ''J-joo vähän vain hermostuttaa nähä koko jengi''

Oli myös toinen asia, mikä stressasi minua, Joonas. Hän oli laittanut minulle eilen yöllä, että hän olisi ihastunut minuun, jota en usko, en todellakaan. En edes vastannut viestiin, en tiedä mitä olisi pitänyt vastata. Nyt en tiedä miten pitäisi käyttäytyä hänen seurassaan, joka ahdisti vain lisää.

''Muista mitä mä sanoin sulle aikasemmin, sul ei oo mitään hätää. Oo vaan ihan oma ittes.'' Niko sanoi ja katsoi minua suoraan silmiin. ''O-okeih. Mitä sä muuten soitit, kuulosti kivalta.'' Yritin vaihtaa aihetta. ''Aa no jotain lisäyksiä yritin keksiä meiän uuteen biisiin. Sähän voisit koittaa tota kitaraa'' Niko sanoi ja osoitti upeaa punaista akustista kitaraa. Olin jo ottamassa sitä, kun ovi avautui ja Aleksi ja Olli asteli sisään. Laitoin kitaran nopeasti paikoilleen.

Olli ja Aleksi olivat ottaneet kädet toisitaan irti nopeasti, kun huomasivat meidät. Kummatkin olivat aivan punaisia. ''Öö moi?'' Niko sanoi kysyvästi. ''Mitä te kaks täällä teette'' Olli taas kysyi ignooraten Nikon kokonaan. ''No jäätiin yöks ku Y/n ei jaksanut mennä enää kotiin''Niko tokaisi. Punastuin, kun Niko sanoi nimeni. ''Aika sus'' Olli sanoi irvistäen ilkikurisesti. ''Vittu turpa kiinni'' Niko ärähti. Öö mitä helvettiä nyt taas, mietin.

Asia jätettiin siihen ja Olli otti bassonsa ja alkoi virittämään sitä, kun taas Niko otti vihkonsa ja alkoi kirjoittamaan jotain. Nyt Aleksi istahti viereeni. ''Miten täällä meni yö'' Aleksi kysyi vilpittömästi. Aleksi oli ehkä eniten mun ikä luokkaa, vaikka oli hänkin minua selvästi vanhempi. ''Ihan jees'' vastasin lyhyesti. ''Sä et taida ihan hirveesti taida olla juttelu tyyppiä'' Aleksi irvisti. ''Ei se siis mitään haittaa'' Aleksi vielä lisäsi. ''Ei se oo sitä kun-'' En kerennyt sanoa enempää kunnes kuului kauhea ryminä ja ovi aukesi.


Nonniin tässä nyt viides osa tästä tuli aika pitkä, mutta toisaalta nää uusien osien julkasu välit on aika pitkiä, että joo. Sori jos on paljon kirjotusvirheitä en jaksa lukea läpi tätä. Nyt ei hirveesti menty eteenpäin vaa mentiin vaan taaksepäin:) Kertokaa onks tää muuten kyllästyttävää, kun koko ajan mennän vaan taaksepäin, että haluutteko, että mentäs vaa nopeammin asiasta toiseen. (1107 sanaa)

Ikuisesti yhdessäDonde viven las historias. Descúbrelo ahora