11. Totuus vai tehtävä?

32 4 12
                                    

Niko
Tänään Anna ja joku hänen kaverinsa tulisi tänne, olin tästä aika innoissani, koska noh Anna vaikuttaa tosi söpöltä ja haluasin tutustua häneen paremmin.

"Hei kuka haluaa tuoda kaikille illan ekat bisset" Huudahdan.
"Mää voin" Porko sanoo innokkaana ja lähtee meidän mitättömän pieneen keittiöön samantien.
Kun Joonas palaa kuuluu jo ovikellon pimpotus. Minä menen avaamaan.
"Hello, peremmälle vaan" Sanon hyvän tuulisena.
"Moi, tässä siis Natta" Anna sanoi ja vaikutti onneksi aika paljon rennommalta, kuin viimeksi, kun nähtiin.
"Aa joo moi mä oon Niko"
"Moih ja öö tota teiän ei tarvii sit esitellä ittejänne mulle" Natta sanoo hieman hermostuneesti.
"Aa joo okei" sanon tajuten ja asetan tukkaani hieman päälaesta. (Yk se juttu mitä Niko tekee KOKO AJAN<3)

Astuttiin sitten siinä peremmälle olkkariin.
"Annaa!" Porko sanoo hyvin veikeästi ja ottaa huikan bissestään.
"Moi vaan" Anna sanoo hieman välttäen kuitenkin Porkoa.
"Joo mä oon tosiaan Natta, että terve vaan kaikille"
Ja kaikki moikkaa tyylillään.

Siinä sitten vaa jatkettiin normaalia sekoilua, onneks ollaan ihan samanlaisia ihan sama kuka on seurassa:

"Mää laitan musaa" Aleksi sanoo.
"Laita hei Duality nyt tarvitaan jotain raskasta, ei tätä vitutusta muute kestä, saatana" Joel ärähtää.
"Ai, ollaanko noin huonoa seuraa" Natta naurahtaa.
Joel vain naurahtaa mukana.
"No eii- sitä ny vituttaa vaa edelleen toi keikka mikä peruttiin" Selvennän.
"No vittu se ois ollu iha saatanan hyvää promoa kansainvälisesti" Joel sanoo nyt ihan totisena ja yhtä vittuuntuneena, kuin pari kymmentä minuuttia sitten.
"Älä taas alota!" Olli ja Tommi sanoo jo kyllästyneinä ja minä taas nauran huvittuneena meidän tilanteelle, joka ei näemmä tule koskaan muuttumaan.

No päädyimme kuitenkin Porkon jollekin 2000-luvun hitti -listalle. Kelpaa mulle, kuitenkin musiikin kulta-aikaa.

"Pitäskö tehä jotain muutaki ku riidellä" Tommi sanoo parin kaljan jälkeen.
"Joo hei ollaa totee" Porko sanoo erittäin innostuneena.
"Vai sellasta noh kyllä mulle kelpaa" Joel komppaa ja vääntää vinon hymyn, taitaa Jorilla olla flirtti päällä.
"Tiesittekö, kun tota pelattiin niissä kotibileissä noin 10 vuotta sitten" Olli sanoo naurahtaen.
"Plääplääplää älä ole tylsä, se ei pelaa joka pelkää" Porko sanoo viettelevällä äänellä.
"Näin." Joel sanoo ja taputtaa Ollia hartialle.

Koko porukka oli vihdoin kokoontunut piiriin, Annakin pienen suostuttelun jälkeen...

Joel

''Nonnih meitsi alottaa kysymällä'' Porko sanoo ja vilkaisee minua virnuillen, voi vittu, tiesin jo miten tässä käy.

''Joel, totuus vai tehtävä?'' Porko kysyy vielä leveämmin virnuillen. Vittu Porko. No ei siinä kyllä mä vedän homman kotiin ihan sama mitä eteen tulee.

''Noh, vaikka totuus''

''Lameee'' Olli buua naurahten. Lätkäisen häntä veljellisesti takaraivoon.

''Noh onkos jompikumpi iltamme daameista kiikareissa'' Porko hiillostaa vahingoniloisena. Vittujen kevät ihan oikeasti, saatana.

Tilanne on se, että kyllähän mä voisin ton Natan kanssa ainakin yhden illan panon ottaa näin suoraan sanottuna, mutta tota ehkä Natta ei siihen pysty, ainakaan selvinpäin.

''Saattaapi olla tai sitten ei'' Sanoin salamyhkäisesti ihan pokerinaamalla ja otin huikan bissestäni. Ottaessani huikan silmäilin ymärilleni ja huomasin, että Tommi mulkkasi minua aika pahasti, mutta rypistin vain hänelle kulmiani. Luuli varmaan, että minulla olisi kiinnostusta Annaan, hymähdin hieman tuolle ajatukselle. Anna vain on jotenkin silmissäni aivan lapsi.

Anna oli aika punainen ja Natta puolestaan katsoi minua, yllättävää.

*

Hetken siinä pelasimme, mutta aika tylsäähän se oli, kunnes:

''Nonni, Niko, totuus vai tehtävä?'' Kysyin ja käänsin katseeni tuohon brunetteen kolleegaani.

''Tehtävä'' Niko sanoi itsevarmana ja ottaa samalla illan ensimmäisen tehtävän vastaan.

"Pussaa huoneen komeinta/kauneinta henkilöä " Sanon minun matalalla salamyhkäisellä äänellä samalla kohottaen kulmiani. Huomaan tehneeni kysymykselläni huoneeseen jännittyneen ilmapiirin. Jo oli aikakin saada vähän eloa tälle pelille perkule.

On hiljaista.

Kaikki tuijottavat Nikoa, mutta Anna varsinkin katsoo Nikoa odottavalla katsella.

Niko nousee kuitenkin aika nopeasti jaloilleen hieman horjuen alkoholin alaisena ja suuntaa tiensä kohti...

<><><><><><><><><><>

MUAHAHAHAA tähän minä tämän jätän. Okei terve vaa pitkästä aikaa alotin tän osan kirjoittamisen joskus joulukuussa ja oon tätä aina välillä kirjotellu, mutta enpä paljoo ei vaa ollu yhtää motii ja en kuitenkaa halua pakottaa itteeni tekemään tätä, koska tää on kuitenki vapaaehtoista eikä mikää koulutyö lol. No nyt ylpeänä saan uuden osan ulos ja no en lupa enää yhtää mitää mut en mä tätä lopeta, en todellakaan. Kuhan välillä teen jotain hyvin epäammattimaisesti😁👍
Ja bc on Ameriikassa upeaa eikös?
(Sanoja 668)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 18, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ikuisesti yhdessäWhere stories live. Discover now