Hoşgeldinizzz
Bu bölüm için bir şarkı bırakıyorum medya ya. Bence dinleyebilirsiniz, hoş bir hava katacaktır. Ben dinledim <3
İyi okumalar.
_______________________________________
Karşımda birileri bir şeyler söylüyordu. Yani öğretmen, ders anlatıyordu.
Neden bu kadar koptum ki hayattan?
Kafamı masaya yatırdığım an titreşim modundaki telefonum titredi.
@floresta- : Kafanı masadan kaldır. Öğretmen sana bakıyor.
@estamin-: Tamam.
Bizim sınıftaydı, yada bilmiyorum kamera vardı. Ona yazdığım "Ruhsuz 'tamam'" aslında biraz şaşırtmak içindi.
@floresta- : Ne yani? Bu kadar mı? Kısa bir "Tamam." şaşırtıyorsun beni estamin...
@estamin-: Derse döneceğim.
@floresta- : senin önündeki sıranın oturma kısmında çivi var. Dikkat et, kafanı kaldırırken çarpabilirsin.
@estamin-: Sağol, neden böyle olduğunu bilmediğim kişi.
Kafamı yavaşça kaldırıp sıranın oturma kısmına baktım. Benim sırama dayandığı için arka tarafında çivi vardı gerçekten.
Ders mola verdiğinde telefonu tekrar elime aldım.
@floresta- : Sizin sınıfa yaklaşan bir erkek grubu var. Tanırsın, bu kavgacı itler. Dikkat et, sizin sınıfa girebilirler.
@estamin-: Benim için gelemeyecekleri için sorun yok.
@floresta- : Nereden biliyorsun?
@estamin-: Bilmem, neden benimle uğraşsınlar ki?
@floresta- : 1) Onların bir sebep aradığını düşünmüyorum, 2) kendini küçümseme.
@floresta- : Beyaz bir tenin, koyu kıvırcık saçların, yeşil gözlerin var. Bunlar seni sen yapıyor. Ve sen bunu görmek istemiyorsun.
@estamin-: Sanırım görünüşümün farkında olmayı olmayı çoktan bıraktım.
@floresta- : Bunu başarabilirim.
@estamin-: Anlamadığın şeyler var.
Ve bunları söylemeye hazır değilim. Yapamam. Lütfen üstüme gelme.@floresta- : "Ne zaman istersen seni dinlerim" demeyeceğim. Çünkü seni her kötü anında hazırda bekleyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
floresta'☂- tamamlandı.
Teen FictionTamamlandı. Atlas'ın gidişi, Ada'yı her açıdan bitirmişti. Floresta ise en kötü anında çıka geldi. Aralarındaki ilişki nasıl olacak? Floresta gerçekten amacına ulaşacak mı? Olmayan oyuna gireceğim... 18.08 başlangıç. 18.09 bitiş.