6'

41 12 46
                                    

Hoşgeldiniz <3

Bu kitabı pek uzun tutamayacağım 5 6 bölüme biter diye düşünüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kitabı pek uzun tutamayacağım 5 6 bölüme biter diye düşünüyorum.

İyi okumalar <3

_______________________________________

@floresta- : Yarın için çok heyecanlıyım.

@estamin-: Basit bir okul gezisi için fazla heyecanlısın.

@floresta- : Sen neden bu kadar heyecansızsın?

@estamin-: Heyecansız?

@floresta- : Heyecanlı varsa, heyecansızda olabilir.

@estamin-: Peki.

@floresta- : Hadi bana bir şey sor. İçimden geldi, ne istersen.

@estamin-: Ne soracağım ki?

@floresta- : Ne istersen?

@estamin-: Neden beni iyi hissettirmek istiyorsun? Yani neden? Anlayamıyorum.

@floresta- : Yardım gibi düşün.

@estamin-: Kelebeğin hikayesini biliyor musun?

@floresta- : Hayır, ama bilmek isterim.

@estamin-: Bir adam parkta yürürken ağaç dalında bir kelebek kozasına rastlıyor. Kozanın açılmak üzere olduğunu görünce bu fırsat kaçmaz diyip izlemeye başlıyor. İzliyor, izliyor fakat koza bir türlü açılmıyor. Adam cebimden çıkarttığı çakıyı kozaya yaklaştırıp bir cerrah gibi arasını açıyor. Kelebek içinden çıkıyor fakat rengi güzel değil, kanatları buruşmuş... Adam anlıyor ki o iyi niyetli yaklaşmak istemişti. Fakat doğanın bile bir kanunu vardı, kendi düzeninde ilerliyordu.

@estamin-: Anlayacağın benim bir doğam var. Ve bu değişmeyecek. Ne olursa olsun. Doğamda üzülmek varsa üzülürüm, o an ağlamak istersem ağlarım... Ben böyleyim.

@floresta- : Sen bir yerde kayboldun hayattan bende bunu başarmak istiyorum. Eskisi gibi olacaksın.

@estamin-: Seni seviyor musun?

@floresta- : Seni sevmek isterdim, Ada. Ama önce sana ne olduşunu öğrenmeliyim.

@estamin-: Söylemek istemiyorum.

@floresta- : Söylemene gerek kalmayacak.

***

Erkenden kalkıp eşyalarımı hazırlamıştım. Üstüme siyah alt pantolon ve üstüne de beyaz ince bir bluz giydim. Ne olur ne olmaz diye çantama hırkamı da koydum. Deniz'i de alıp evden çıktım.

Deniz'i okula bırakıp kendi okuluma yöneldim. Zaten yakındı birbirlerine.

Okula gelince kendi sınıfımdaki birkaç kişinin olduğu tarafa gittim arka tarafta oturup öğretmenleri beklemeye başladım. Biraz sonra yanıma biri yaklaştı.

floresta'☂- tamamlandı. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin