Özel Bölüm'

48 9 56
                                    

Selam!

Okul zamanında hızla yazdığım bölüme hoşgeldiniz.

Hızla bölüme geçelim!

_______________________________________

12 yıl sonra- 30 yaşındayız.

***

"Söyle bakalım dayıyı mı seviyorsun, yoksa babayı mı?"

Mutfakta piknik sepetine doldururken, koridordan Alin'in sesi geliyordu.

Evlenmiştim, onunla. Demir'le...
Çocuğumuz olmuştu.

Adı... Adı Atlas idi. Bunu istemişti, Atlas koymak istemişti.

"Alin! Çocuk daha 2 yaşında, sana ne demesini bekliyorsun?" dedim koridora bağırırken.

"Tabiki, dayı demesini bekliyorum."

"Eminim zamanında ben olmasaydım, ne Atlas bey ne de siz olursunuz Ada hanım." dedi kararlılıkla.

E haklıydı da.

Biraz sonra kapı çalmıştı.

"Bana bak küçük, sen burada bekle. Sakın kımıldama. Kapıyı açıp geliyorum. Gözüm üstünde bak." dedi Alin, Atlas'a. Atlas ise sanki anlamış gibi ona bakıyordu.

"Timam, dayıcım." dedim çocuk gibi. Kapıyı açtığında gelen Demir'di.

"Hoşgeldin." dedi, Alin. Bende ona hoşgeldin diyip tekrar mutfağa döndüm.

"Gel bakalım kuzum." diye Atlas'a koştu Demir. Bu hali istemsizce gözümden yaş akıtmıştı.

Belki de bir babanın "Gel bakalım kuzum." diyeceğini düşünemeyeceğim içindi...

"Hoşt, ona dayı demeyi öğreteceğim. Git eşinin yanına." dedi Alin Atlas'ı Demir'den kaçırarak.

"Birazdan giderim, Alin! Oğlumu ver."

"Bak bakayım, Atlas. Bu adamı mı istiyorsun yoksa beni mi?" dedi gülerek Atlas'a. Atlas ile durup dururken birden gülmeye başlamıştı.

"Atlas, dayıcım. Cevap ver."

"Evet, oğlum. Cevap ver. Baba de." dedi. Atlas, korktuğu için kucağında oturduğu Alin'e sarılmıştı.

"Hadi git eşinin yanına." dedi ve pek kibar olmayan bir şekilde Demir'i kovdu.

Demir, yanıma geldi.

"Herşey çok güzel gidiyor. Güzel bir hayatımız var. Bu... Çok güzel." dedi.

Arka odadan Deniz geldi. Kardeşimi de yanıma almıştım. Annem ise... Ölmüştü.

Ve Deniz artık 19 yaşındaydı.

"Abla ben gidiyorum." dedi.

"Arkadaşlarının yanına mı?"

"Evet, abla." Atlas'ın yanağına bir öpücük kondurup çıkmıştı.

Oda değişmişti. Bu iyi birşeydi. Annemi atlaması zor olsa da, iyi bir üniversite tutturmuştu.

Annem... Öğretmen olmak isterdi. "Bilgi paylaşılsın, paylaştıkça çoğalsın." Derdi.

Deniz de bunu yapmıştı, edebiyat öğretmenliği kazanmıştı.

Onunla gurur duyuyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

floresta'☂- tamamlandı. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin