would you love me more?

294 33 19
                                    

Kiraz çiçekleri yavaş yavaş açıp baharın geldiğini müjdelerken Seungmin, şehrin en güzel ve büyük parkında oturmuş; sevgilisini bekliyordu.

Sevgilisi bir polisti ve birbirlerini görmeye pek vakitleri olmuyordu.

Vardiyasının olmadığı bir gün buluşmak istemişti, uzun zamandır görüşmedikleri için oldukça heyecanlıydı Seungmin.

Ağaçların arasından gülümseyerek gelen Chan'ı görmesiyle o da gülümseyerek kalktı oturduğu banktan.

Kollarını açarak Chan'a koştu ve ona kocaman, büyük bir sarılma verdi.

Bir süre öyle kaldılar,

Seungmin yavaşça Chan'dan ayrıldıktan sonra ellerini birleştirdi.

"Seni çok özlemişim" demişti, öyle ki gözleri ışıl ışıl parlıyordu.

"Ben de seni özledim bebeğim, biraz daha seni görmeseydim kafayı yiyebilirdim"

"Sorun değil, şu an beraberiz düşünmeyelim bunları" demiş ve sevgilisinin koluna girmişti.

"Ne yapmak istersin?" yürümeye başlarken sormuştu Chan.

"Hmm ilk önce serinletici birer içecek alalım sonra gezeriz ve dikkatimizi çeken yerlere gireriz"

"Tamamdır"

Parkın bitişine kadar yürümüşler ve eğlenceli bir sohbetin içine girmişlerdi. Parkın sonuna geldiklerinde parktan çıkmış ve bir dükkana girerek anlaştıkları gibi birer bol buzlu limonata almışlardı.

Fazlaca dükkanı arkalarında bırakıp sahile vardıklarında çok da kalabalık olmayan bir yere oturmuşlardı.

Ayakkabılarını ve çoraplarını çıkartmışlar, ayaklarını kuma sürterken anın tadını çıkarıyorlardı.

Aralarında sessizlik oluşunca Seungmin limonatasından bir yudum almış ve elinin altındaki kumları avuçlamıştı,

"Chan," demişti sakince

"Efendim?"

"Sana bir şey sorabilir miyim?"

"Tabii ki"

Parmaklarını aralamış ve kumların usulca dökülmesine izin vermişti, "eğer senin için birini öldürseydim," elindeki kumlar akıp gittikten sonra Chan'a baktı, göz göze geldiler, "beni yine de sever miydin?"

"Woah, neden böyle bir şey sordun ki?" diye sordu Chan.

"Hiiçç, sadece son zamanlarda bir kitap okuyorum. Onun için sordum"

"Hmm konusu ne?"

"Birbirini seven iki genç var. Sağlıklı ve oldukça mutlu bir ilişkileri var ama bizim gibi çok görüşemiyorlar. Bir gün çok büyük bir tartışma içine giriyorlar, gençlerden biri alakasızca 'senin için birini öldürseydim yine de beni sever miydin?' diye soruyor, diğer genç ise 'sevmezdim' diyor. O günün sabahında, odasında ölü bulunuyor. Polisler sorgu için sevgilisinin evine gidiyorlar ama bir süre sonra açılmayan kapıyı zorla açıp içeri giriyorlar. Gördükleri tek şey ise tavanda asılı bir beden"

"Woah böyle şeyleri okumayı sevdiğini bilmiyordum"

Seungmin gülüp "seviyorum," demişti ve eklemişti "eğer okumayı düşünüyorsan üzgünüm spoi verdim"

"Sorun değil, bir gün gidip alayım kitabı"

"Almana gerek yok, bende var. Yarın sana verebilirim"

If i killed someone for you [Chanmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin