(Кук) -добре елате по-близо... Добре плана е следния... Аз викам един от пазачите , и му казваме че ни трябва помощ за нещо.
(Suga) -Да, но за какво ?
(Кук) -Ами зааа... Ъм... Примерно че на Jennie и е дошъл цикъла и искаме превръзки.
(Jennie) -Какво!? Защо избра точно мен?! И откъде ти дойде тази идея?!
(Rosé) -Добре на Jennie ѝ е дошло после какво?
(Jennie) -Не няма да лъжете за такива неща
( Кук) -да и какво ще направим тогава
(Jennie) - Не знам , но няма да е тва нещо
(Suga) -Добре айде на мен ми е дошъл цикъла!
(Всички без suga) - WTF!?
(Suga) -Какво?
(Yeonjun) -Брато как така ти ще имаш цикъл?
(Лия) -Да няма как момче да има цикъл
(Кук) -ох стига сме говорили за това!
(Yeonjun) -Тогава измисли нещо гений!
И Кук и yeonjun започнаха да се карат Jennie rosé и Suga започнаха да спорят че Suga не може да има цикъл а той казва че може и стана голяма секараница...
(?) -ХЕЙЙЙ КАКВО СТАВА ТУК БЕ
един от охранителите дойде а ние го погледнахме и го нападнахме... На бихме го едно хубаво .
(Кук) - добре... Сега да му вземем ключовете и този... Един пистолет... Jennie дръж... Ако нещо ти стреляш а ние се бием с юмруци... Така добре да тръгваме
(Yeonjun) -Чакай... Защо пистолета да е в Jennie?
(Jennie) -ЩОТО АЗ СТРЕЛЯМ НАЙ-ДОБРЕ!
(Yeonjun) -Добре де не викай!
(Кук) -Да... Да вървим
Всички бързо тичахме по тесния коридор, Jennie и Кук бяха най-отпред и ни водеха , а ние ги следвахме. Изведнъж пътя спря. Имаше само стена.
(Кук ) -Хора сега на къде?
(Jennie) -Не знам но трябва да-
(?) -Вие сте толкова глупави, че няма до къде... Вие да не си мислите, че ще ви пусна просто ей така?! Хах не!Каквото искате правете , но Лия идва с мен , а вие умирате!
Обърнахме се и видяхме Малфой. До него имаше още много хора с пушки и пистолети. Погледнах към Кук, той беше като статия... Сериозен, студен и никаква емоция. Погледнах към Малфой и реших да направя това.
-Малфой... Моля те посни тях мен ме вземи , но тях ги пусни! Няма да се дърпам или да опитам да избягам !
(Кук) -ЛИЯ НЕ!
(Малфой) -Готова ли си да направиш това решение мила моя? -Засмя се той , а аз стъпих две крачки напред и казах .
-Имаш моята дума!
Двама от мъжете на Малфой ме дърпаха на някъде. А аз чувах само виковете на Кук.(Кук) -НЕ! ЛИЯ! НЕ ГО ПРАВИ! НЕ ОБИЧАМ ТЕ НЕ МЕ ОСТАВАЙ! МОЛЯ ТЕ ВЪРНИ СЕ! НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ! ЩЕ ТЕ НАМЕРЯ И ЩЕ УБИЯ МАЛФОЙ! НЕ ЕЕЕЕ!
Плачех докато ме водеха на някъде. Погледнах единия и видях че не е добре въоръжен и другия също... Значи действам. Ритнах единия там долу взех пистолета му и застрелях другия после и този който ударих... Аз обих човек и то не един... Това е ужасно... Погледнах ръцете си имаше кръв по тях... Както и по дрехите ми... Паникьосах се и побягнах на накъде . Бях вече в голяма бална зала??? Защо има бална зала??? Но това... ТОВА Е КАТО ОТ СЪНЯ МИ!
-Ъм.... И сега какво да правя? -изведнъж прозорците се пропукаха и вода започна да влиза вътре..... Паникьосах се и за почнах да викам силно и прозорците се счупиха. Водата влезе бързо и рязко вече бях на тавана и се бореха за въздух..... Но не можех да направя нищо затова просто изшептях
-Jungkook
И всичко стана черно
######################################
YOU ARE READING
Mafia is my love (ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionЛия е момиче без родители . Тя работи в малко кафене и се чувства щастлива когато работи там. Jungkook мафиот чиято цел е да открадне сърцето на Лия,но дали ще успе ще разберете ако четете . #1 - blackpink #14 - bts 14/12 #3 -suga 9/1...