Лия pov.
Тъкмо станах и Rosè ме извика на закуска казах си на ум ,,ще се справиш Лия" и тръгнах към кухнята.
Там беше Jungkook пиещ нещо предполагам кафе, като ме видя ми се усмихна и каза да седна аз го направих и запознах да ям. По едно време попитах:-Jungkook може ли да отида до дома си?
-Не! -лол толкова бързо ми отговори
-Защо?-попитах го
-Защото така съм казал! Сега яж и не задавай повече въпроси!- дори не ме погледна докато го казваше. Ха иде ми се да му фрасна един!
След 2 часа
Jungkook pov.
Защо Лия искаше да отиде до дома си? И да иска няма да и дам не може няма да мърда от имението докато не ме заобича! Даже и тогава ще се замислям много! Но не може да я държа тук постоянно офффф Jungkook какви ги мислиш .Лия pov.
След като се наядох си отидох в стаята стоях и гледах през прозореца там нямаше нищо друго освен гора много гъста гора. Дали изобщо бях в моята държава? Защо Jungkook ме държи тук и защо не позволява да си отида до удома?
Някой почука на вратата а аз казах ,,влез" от там влезе Rosè-Хей Лия исках да видя как си- каза тя
-Ми ако трябва да бъда честна не не съм добре!-тя ме погледна с жален поглед и каза тихо ,,Ще ти помогна" и излезе. Чакай какво тя да не би да каза ЩЕ ТИ ПОМОГНА КАКВО ЗНАЧИ ЧЕ ЩЕ МИ ПОМОГНЕ ДА ИЗБЯГАМ ЛИ???
След 20 минути
Все още се чудех какво значеха тези думи.Някой почука на вратата и аз естествено казах ,,влез" от там видях Rosè с поднос в ръце
-Ти каза че не си много добре затова ти направих нещичко мен винаги ме убодрява.-в подноса имаше американски палачинки и сок. Взех подноса от ръцете и и казах тихо:
-Какво имаше предвид ,,ще ти помогна"-тя ме погледна и ми се усмихна
-Нали туко що ти казах че палачинките ме убодряват а ти каза че не си добре и аз казах че ще ти помогна в смисъл че ще те убодря ти кякво си помисли?-аз само казах тихо ,,нищо" тя ми се усмихна и каза че ще излезе до магадина и дали искам нещо а аз и казах че не искам.
След 2 часа
Някой просто си влезе в стаята и седна на леглото погледнах човека и видях че това е Jungkook-Защо искаш да отидеш до дома си?-попита ме той
-Не знам просто да си взема нещата от там и да-тук той ме прекъсна
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mafia is my love (ЗАВЪРШЕНА)
FanficЛия е момиче без родители . Тя работи в малко кафене и се чувства щастлива когато работи там. Jungkook мафиот чиято цел е да открадне сърцето на Лия,но дали ще успе ще разберете ако четете . #1 - blackpink #14 - bts 14/12 #3 -suga 9/1...