Първата ни среща

502 22 2
                                    

-Разбира се -казах с голяма усмивка

Той ме вдигна в въздуха и ме прегърна аз направих същото

-Куки....замръзвам

-Ох да хайде да си вървим у дома принцесо

След 18 мин
Вече бяхме в стаята е никой още не знаше че сме заедно...леле звучи страхотно...заедно....заедно

-Мила.....Мила?-куки ме викаше

-А...да...какво...ъъъ.какво каза?

-казах че утре ще се правим че нищо не е станоло...........-насълзиха ми се очите- защо ще плачеш....чакаййй...неее...офф бебето ми.....имах предвид за малко виж ето го плана...
.
.
.
.
.
.
.
.
-Добре...супер е  -отговорих

-Добре хайде вече да спим ......налии...нямаш нищо против ако тази вечер не спя на дивана а спя при теб?

-Какво........ОТ ТУК НА ТАТЪК НЯМА ДА ХОДИШ НИКЪДЕ ЩЕ СИ САМО ПРИ МЕН....НИКЪКВИ МОМИЧЕТА...НИКЪКВИ КУПОНИ....ДОРИ И В МИСИЯ ДА ТРЯБВА ДА СИ С НЯКОЕ ДРУГО МОМИЧЕ НЯМА ДА СТАНЕ САМО С МЕН!!!

-Ревност ли надушвам
принцесо?   -подсмихна се той

-И да е така какво?......Аз те ревнувам от въздуха а пък за момичета охоо не си имал по ревнива приятелка

-Всъщност...

-Какво?

-Амии  само теб съм имал като гадже и първата ми целувка беше с теб преди малко....нали знаеш че те следя от много години...

-Да е?

-Амиии следя те от 11 годишен ти беше на 7 но...аз пак те следях...помиш ли първата ни среща заедно?

Гледах го и се чудех какво да кажа.....ами аз съм била на 7 как ще помня...той като е бил на 11 как да го е забравил?

-Ъм....

-Добре ясно не помниш но аз ще ти припомня..................беше слънчев ден аз отидох да си поиграя малко на площадката  в центъра....и тогава те видях.......беше с бяла рокля на червени точки...тогава имаше бретон....беше си сложила обилата на главата.....и си играеше в пясъка....

и си играеше в пясъка

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Mafia is my love (ЗАВЪРШЕНА) Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ