1 седмица и 3 дена

630 24 1
                                    

......това беше моя баща! Но как нали беше мъртъв ?! А защо Jungkook иска да го убие ? Не няма да го позволя ако трябва да убие мен но не и татко! Трябва да го намеря и да поговорим как така е уживял след катастрофата? Защо ме е уставил щом е уживял? Ще кажа на Jungkook че отивам до тоалетната и тогава ще го потърся.

-Куки,аз ще отида до тоялетна.

-Добре,но внимавай.

-Спокойно.

Аз тръгнах и се оглеждах за него но го нямаше реших че е време да отида при Jungkook защото ме няма вече 15 минути. Вече почти бях при масата ми когато някой извика всички в паника тръгнаха към исхода . Тогава ги видях Jungkook и баща ми. Jungkook беше притиснал татко в стената с уръжие в ръка. Аз извиках

-JUNGKOOK НЕ!

Той и татко се обърнаха към мен

-Лия махни се-каза ми Jungkook

-Не няма да се махна това е баща ми!

-Знам.-каза като ме гледаше в очите докато беше притиснал татко

-Моля ви поне да поговорим-изплаках аз

-Jungkook пусни ме-каза татко

Той го пусна и идвамата се приблежиха към мен

-Ох скъпа ми Лия знаеш ли защо не те спасих знаеш ли защо не те търсих?

-Не не знам

-защото никога не съм те обичал винаги съм искал да умреш а пък Jungkook те следеше от 2 години защото знаеше че искам да те обия. А той не искаше защото те обича, но аз няма да дам ти да си жива още дълго време-каза като извади пистолет и ме застрела в рамото.

-ЛИЯ- извика Jungkook и дойде при мен беше ме прегърнал и плачеше и казваше че всичко ще бъде наред. Обаче аз малко по малко си затварях очите и изведнъж всичко стана черно последно чух ,,Лия обичам те не ме ос" и друго не чух.

След 1 седмица и 3 дена
Събудих се в болница опитах се да си спомна какво е станало и успях . Погледнах на стръни и видах до мен спящия Jungkook до мен хванал ръката ми. Усмихнах се но после се сетих какво ми каза татко и една сълза падна от лицето ми и така се превърна в плач.Jungkook се събуди.

-Лия любов моя ти си добре вече си добре охх колко ме исплаши обичам те не ме оставяй и аз ще бъда до теб кажи ми че това не е сън.

-Куки не е сън спокойно тук съм и съм добре.-казах и му се усмихнах вече истински.

-Радвам се че си добре- след като го каза ме целуна по челото

Mafia is my love (ЗАВЪРШЕНА) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora