Вода

587 24 0
                                    

След 2 седмици

Лия pov.
Събудих се в някъква стая не беше нито мойта нито болнична стая. Обърнах се и визях че съм закъчена за системи. Някой отвори вратата от там влезе TAEHYUNG НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ СЪНУВАМ ЛИ ?

-Здравей , Лия отдавно не сме се виждали.-продума той а аз се уштипах за да видя дали е истина и беше самата истина.

-  З-здра-сти.  -заекнах

-Знаеш ли как ви намерх?

-Не .

Ретоспекция (Taehyung pov.)
Когато ме отвлякоха видях че това бяха Jimin Suga и J-hope успокоих се защото преди работе с тях да и аз бях в мъфията но после напуснах с много друд. Те ми кязаха да се върна при тях но аз не исках обеждаваха ме обеждаваха ме и аз приех. Добре че приех иначе сега нямаше да намерим Лия и другите. Jimin ми разказа всичко за Лия и Jungkook но не знам дали Лия е истинско гадже на Jungkook смисъл 1во те откъде се познават 2ро Лия от къде на къде ще хъреса Jungkook 3 как станаха двойка та тя говореше че иска да си умре сама . Как стана това не знам. Та Лия е на системи от 3 седмици но знам че тя е борбена и ще се оправи.Тъкмо мислех да видя как е и видях че е будна.

Лия pov.
Той ми разказа какво е станало и аз се изумих та той е бил мъфия?! И пак е?!
Но чакай малко къде са другите?

-Tae къде са другите?-попитах го

-Някои вече оздравяха и не са на легло а други като теб и Rosè сте на легло.-отговори ми той

-Добре а аз кога ще се възтановя?

-Незнам след малко идвам отивам да викна лекаря.-каза като не чака мой отговор а направо излезе

След 8 минути

През вратата влязоха Jungkook и Jennie мисля доктора а той изглеждаше така

През вратата влязоха Jungkook и Jennie мисля доктора а той изглеждаше така

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Такааа аз съм Lee Jong Suk и съм вашия лекар . Да видим кога ще се оправите.-каза той

След 20 минути
Прегледа ме и ми каза че ще съм готова след два дена. Доктора излезе и останахме само аз Jennie и Jungkoo. Jennie веднага се втурна към мен и ми скочи от горе и толкова силно ме прегърна че ми искара въздуха.

-Толкооооваааа се радвам че си добреееее-каза весело тя

-А аз толкова искам да дишам-след като го казах тя ме пусна

-Извинявай-каза с голяяяяма усмивка

-Хей - изведнъж проговори Jungkook

-Хей-казах като се усмихнах

-Ъм....как си?-попитаме еми как да съм всичко ме боли искам живота дя си ми е старя и още други работи но вместо да му кажа истината аз казах

-Добре.

-Нещо за ядене искаш ли или за пиене?

-Амиии само вода

-САМО ВОДА?-попита шокиран

-Да защо?

-Защото аз като станах исках да ми докарат ЦЯЛ МАГАЗИН а ти искаш само ВОДА!

Аз се засмях на неговата реакция .

-Добре отивам САМО за вода.-той излезе а аз пак се засмях.

Чакай малко.......................................АЗ МУ КАЗЯХ ОБИЧАМ ТЕ В ХЕЛИКОПТЕРА АМИ СЕГА КАКВО????? Чякай аз .......не не не не аз дори не го харесвам. Оффф просто ще помисля за това после.

Jungkook pov.
Отидох за вода. Как това момиче иска само вода? Радвам се че е будна аз се събудих преди 2 седмици и всяка сутрин я гледам до обяд и се чудя дали наистина ме обича или просто го каза така. Времето ще покаже. Но едно нещо не разбирам. Защо Jin ни предаде? И дали и Namjoon е такъв? Охх толкова много въпроси после ще го мисля сега трябва да се погрижа за момичето си.






Хей, моля вотвайте и коментирайте ако ви е харесало❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤







Mafia is my love (ЗАВЪРШЕНА) Where stories live. Discover now