Jungkook pov.
Беше тя... Прегърнат я силно и ѝ казах,, липсваше ми,, мислех си че повече няма да я видя. Но сега, Лия беше в прегръдките ми.(Лия) -Бързо да се махаме от тук
(Кук) - Да наистина... Хайде
Разделихме се от прегръдката и погледнах към Jennie . Очите ѝ бяха зачервени и изтощени явно е плакала.
Започнахме да тичаме. Тичаме към другите, те трябваше да стоят до пътя където минават колите но там ги нямаше. Къде са? Изведнъж някаква мрежа ни хвана. Погледнах на страни и го видях... Драко Малфой, човекът който щеше да убие момичето ми. Той дойде по-близо до нас и се засмя и след това каза :(Малфой) -Мислех си че ще имам две куч*и, но ето че тея двете ми доведоха цялата банда - засмя се отново той, погледнах на страни. Видях другите завързани и гледащи към нас.
(Малфой) -Ти сигурно си мислеше , че ще можеш да се измъкнеш толкова лесно?! -говореше на Лия а тя само погледна на долу - Хах каква глупачка
(Кук) -НЕ СМЕЙ ДА Я НАРИЧАШ ГЛУПАЧКА!
(Малфой) -или какво? Ти нищо не можеш да направиш. Jeon погледни се, ти си нищо не можеш да направиш абсолютно нищо! В тази приказка ти си без полезния. Но е така... Винаги в игрите побеждават по-добри, силни и мощни герои.
(Кук) -И накрая ще ме молиш за прошка!
(Малфой) -Аз?! НА ТЕБ?! ХАХА... ох забавен си.
Какво можех да направя сега той беше прав аз съм безполезен и не заслужавам да нося фамилията Jeon. Всичко беше до тук. Сега съм... Безполезен.
(Малфой) -Вкарайте ги вътре!
Онези маймуни ни поведоха към пристанището. Погледнах към Лия, беше овесила глава и плачеше. Опитах се да стигна до нея , но мъжете на Малфой не ми дадоха. Аз съм виновен ако не бях аз това нямаше да се случи. Трябваше да постъпя разумно, като голям човек но вместо това... Аз Постъпих детински.
Хейооо надявам се да ви е харесала. И се извинявам че е толкова къса. 💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜
KAMU SEDANG MEMBACA
Mafia is my love (ЗАВЪРШЕНА)
Fiksi PenggemarЛия е момиче без родители . Тя работи в малко кафене и се чувства щастлива когато работи там. Jungkook мафиот чиято цел е да открадне сърцето на Лия,но дали ще успе ще разберете ако четете . #1 - blackpink #14 - bts 14/12 #3 -suga 9/1...