9.

273 5 0
                                    

 Reggel:

Valahogy sikerült aludnom egy pár órát. De reggel nagyon fáradt voltam, ami látszott is. Felöltöztem és le mentem a konyhába. 

- Jó reggelt.- köszöntem kómásan.

- Jó reggelt. Te mindig feketét hordasz?- kérdezte

- Igen, de volt már rosszabb is. -mondtam, az emo korszakomra vissza emlékezve. Nem kérdezte meg mire gondolok.

- Kérsz egy kávét?- lehet észre vette, hogy szarul nézek ki. 

- Nem, köszönöm. Nem szeretem a kávét.- mondtam. soha nem szerettem a kávét mindig is inkább energia italt ittam, de arról már leszoktam.

- Jó reggelt. -Jött be mosolyogva Henry, ami kicsit fura volt tőle, már majdnem 2 hónapja ismerem és még soha nem láttam így mosolyogni, be vallom nagyon jól áll neki.

- Jó reggelt. - köszöntünk Olgával egyszerre.

- Bella, van mára valami terved?- fordult hozzám.

- Nincs, miért?

- Akkor már tudom is mit fogsz csinálni.-  mosolygott

később:

- Szia, Zavarok?- Jött be a szobámba Henry.

- Szia, nem.- mondtam mosolyogva, ezt hozza ki belőlem a jelenléte. Tegnap amikor gondolkoztam, és arra jutottam, hogy bele szerettem Henrybe. Nem akartam, de így lett. Amikor hozzám ér vagy hozzám beszél elpirulok, hiányolom a ha nincs mellettem, ha egy lány beszél vele féltékeny leszek. Itt van egy Lány, Ashley, aki mindig Henry kedvében akar járni, nyalizik neki, nevetgél. Mit eszik az a lány reggelire, nevet gélt? Nekem nagyon nem szimpi a csaj nagyon nyomul Henryre.

- Beszélnünk kéne...

My Love StoryWhere stories live. Discover now