10.

282 5 0
                                    

- Beszélnünk kéne...

- Miről?-  nagyon megijedtem, mi van ha el akar küldeni? Gyorsan el hesegettem a rossz gondolatokat.

- Amit mondani akartam a tónál, mikor az egyik emberem meg zavart minket...

- Mit akartál mondani? 

- Csak azt, hogy... én szeretlek... nem terveztem beléd szeretni, de mégis sikerült valahogyan. Tudom, hogy te nem szeretsz engem viszont, végül is megvettelek, mint egy tárgyat. Nagyon sajnálom a történteket, ha szeretnéd el mehetsz innen, nem kell itt maradnod.- Még folytatta volna, de én megcsókoltam, nehogy még több hülyeséget mondjon.

- Most már be fogod?- mosolyogtam rá, miután el váltunk egymástól.

- Igen, de...

- Én is szeretlek.- mondtam mielőtt be fejezte volna a mondatot.Erre a kijelentésemre megfogott és megpörgetett. Miután letett megcsókolt és megölelt.

- Most madarat lehetne fogatni velem, de van egy meglepetésem, persze ha neked tetszik az ötlet.

- Mi az?

Henry:

Már régóta gondolkoztam, hogy elmondom neki az érzéseimet, de mikor össze szedtem minden bátorságom, akkor megzavart az egyik emberem. Soha nem voltam ennyire bátortalan, mint Ő előtte. Nem tudom, hogy történhetett minden, olyan gyorsan történt meg minden, hirtelen bele szerettem. Ő egyszerűen tökéletes, mindene gyönyörű és a nevetése... egyszerűen Ő maga a tökéletesség a szememben. Ő álmaim nője, szerintem ő az igazi. Később be mentem hozzá elmondani. Össze hordtam szegénynek minden féle hülyeséget, de megcsókolt. Nem hagytam szóhoz jutni, úgy hadartam, és megcsókolt, lehet csak azért, hogy ne mondjak több hülyeséget, de meg érte annyit beszélni. Érte bármi megéri. Amikor elmondta, hogy ő is szeret, velem madarat lehetett volna fogatni, annyira boldog voltam.

- Most madarat lehetne fogatni velem, de van egy meglepetésem, persze ha neked tetszik az ötlet. mondtam kicsit félve a válaszától.

- Mi az? kérdezte kíváncsian, imádom ezt a lányt. 

- Mivel most már itt élsz velem, ezért mi lenne ha megtanítanálak megvédeni magadat? Lehet, hogy nem lehetek ott mindig veled.

- Benne vagyok.

My Love StoryWhere stories live. Discover now