13.

214 3 0
                                    

-Mióta tudsz gitározni?- erre már nagyon kiváncsi voltam.

- Úgy kb. 12 éve, miért? - olyan volt mintha egy kicsit félt volna a válaszomtól. 

- Mert senkit nem hallottam még így játszani. Hozzád képest én tanuló vagyok.- muszáj volt oda mennem hozzá és megölelni.

Bella:

Mikor Henry megkérdezte, hogy mióta gitározok lefagytam. Nem tudtam miért kérdezi, arra tippeltem volna, hogy kezdőnek tart. Nagyon sokan mondták már nekem, hogy nem tudok játszani, ezért gyakoroltam mindig többet amennyit csak tudtam. 

- Úgy kb. 12 éve, miért?-  kicsit megijedtem,na jó, nagyon. Mi van, ha nem tetszett neki?

- Mert senkit nem hallottam még így játszani. Hozzád  képest én tanuló vagyok.- szerintem érezhette, hogy kicsit leállt a rendszer és ezért jött oda engem megölelni.  Nem tudom, hogyan de az ő karjaiban mindig megnyugszom. Még soha nem éreztem ilyet, de úgy érzem megérte rá várni. De ahogy szinte mindig most is megzavartak. 

- Bocs, főnök, de megint meg támadtak.- Henry sóhajtott egyet.

- Was hat er schon wieder gemacht?- kérdezte miközben elengett. (Mit csinált már megint?)

- Er hat den neuen Lieferung zerstört!- (tönkretette az új szállitmányt)

- Most mennem kell, majd hívlak.- adott egy puszit és elment.

Nem tagadom aggódtam érte, bár mindig azt mondja, hogy ne aggódjak érte.
____________________________________

Késő este van és még mindig nem ért haza.

Most már hajnali három van lassan elmegyek aludni.

Hajnali fél négy van és most hallottam egy autót be gurulni a garázsba, és nyilt a bejárati ajtó.  

- Te még ébren vagy?- És most borult ki  a bili. Tényleg haza jön hajnalba és az az első kérdése, hogy miért vagyok ébren?

- Nem tudtam aludni, de, hogy is tudtam volna? Itt hagytál egy szó nélkül, és most ne mondd azt nekem, hogy nem kell aggódnom.- kicsit felemeltem a hangomat. Na jó, nem kicsit.

- Ne emeld fel a hangodat, ha velem beszélsz!- 

- Akkor magyarázd el ki az a Klaus és, hogy mi a fenét lopott el és tett tönkre.-

- Te erről honnan tudsz? Ki mondta el neked?-  Mérges volt, de nagyon.

- Ott beszéltétek ezt előttem! Szerinted honnan tudom?-

- Te mióta beszélsz németül, és én erről miért nem tudtam?- mostmár nem az ajtóban állt, hanem közelebb jött.

-Én tudjam? Azt mondtad, hogy mindent tudsz rólam, úgy tűnik mégsem!-  

- Főnök, szerintem kicsit kiakadt.- suttogta Henry egyik testőre aki most jött.

- Nem csak kicsit!- ezután már nem emlékszem semmire, elájultam.

My Love StoryWhere stories live. Discover now