Část 1 - Keitaro na scéně: Čeká na nás večeře!

524 30 6
                                    

Máme tu další díl, snad se vám bude líbit^^ A na obrázku je nová osobnost, se kterou si hraje Nori-chan. :P (Krom jeho všechny členy Styx píše Shezy - slaďoušci!)

Mladší - nebo alespoň pravděpodobně mladší - otočil hlavu stranou a protáhl: ,,Noooo... docela bych i šel, ale nejdřív potřebuju sprchu a navíc nemám momentálně moc peněz..."

,,To je v pohodě...," usmál se Kise a bral to jako souhlas. Chňapl ho za ruku a táhl směrem k Zázračné generaci. ,,Reicchi jde s námi," oznámil jim.

Shintarou si posunul brýle výš na nose a s povzdechem zavřel oči. ,,Kolikrát jsem ti říkal, že si po zápase vždycky dávám sprchu? Nikdy nejdu jíst neumytý a navíc si někde musím najít další jehlu."

,,Však taky nemusíš. Vlastně vás všechny zvu ke mě na večeři. Přijde jeden můj nový kolega," mávl nad jeho reakcí Ryouta a usmál se jako sluníčko. ,,Přijdete?"

Rei jen pokrčil rameny. ,,Jak chceš."

Ostatní byli podobného názoru, takže po stanovení místa, kde si dají sraz, aby se k jeho domu mohli dostat, a také času, se všichni rozešli.

Večer

Ještě toho večera se celá Zázračná generace společně s Reiem sešla v parku, nedaleko Kiseho bytu. ,,Konbannwa!" zdravil je již z dálky blondýn, který dorazil jako poslední a pustil se do objímání jich všech.

Nevynechal ani onoho bělovláska, který se po vyproštění se ze sevření oklepal, jako kdyby se chtěl zbavit onoho pocitu, že se ho někdo dotýká. Pak ale pohledem všechny prohlédl a kupodivu se zastavil pohledem u Shintara.

Ten si pohrával s jehlou a nikoho z nich si moc nevšímal. Kise mezitím dokončil svůj vítací rituál a na všechny se zářivě usmál.

,,Půjdeme?"

Většina z nich jen nezůčastněně kývla, vypadalo to však, že Kuroko a Aomine vedou vášnivou debatu o basketbalu. Murasakibara měl samozřejmě rozdělaný pytlík brambůrek, ze kterého neustále uždiboval, přestože se právě chystali na společnou večeři.

,,Bude tě bolet břicho, Murasakibarocchi," varoval ho blondýn starostlivě, když mu však fialovovlásek nevěnoval pozornost, hodil to za hlavu. ,,Ten můj kolega se vám bude líbit..."

,,Zas nějakej Narcis jako posledně...," odfrkl si Midorima a ohlédl se po jejich momentálním vůdci, hned na to se však otočil na jejich klasického leadera. ,,Nemyslíš, Akashi?"

,,Toho posledního jsem alespoň mohl po celou dobu strašit nůžkama," pokrčil Seijuro rameny, potěšen touto vzpomínkou.

,,Pokud se mi nebude líbit, tak ti tentokrát milerád půjčím ty svoje."

,,Ale na moje vlasy nikdo šahat nebude!" ohradil se okamžitě Rei a přitáhl si pramen svých dlouhých vlasů přes rameno dopředu, aby tak nehrozilo, že mu je někdo - Akashi - zezadu ušmykne.

Akashi nad tím jen zakroutil hlavou, s tímhle nebyla žádná zábava. To už ale došli před panelový dům, kde Ryouta bydlel a na jehož schodech ležérně posedával jakýsi černovlásek ve volné tmavě modré tunice a v bílých legínách.

Rei si ho zatím nevšiml, neboť obezřetně sledoval Seijura, aby náhodou nezaútočil na jeho vlasy. Nemohl dovolit, aby se jeho drahé hřívě něco stalo.

Onen černovlásek v jednu chvíli zvedl hlavu a zadíval se jejich směrem. Jakmile spatřil dva známé obličeje, na tváři vykouzlil úsměv.

,,Yo, Kise-senpai! Yo, Rei!"

Nová pětkaKde žijí příběhy. Začni objevovat