,,Koho je třeba chránit?" ozval se znenadání Midorima, který už dojídal svou porci. Tak nějak nerozuměl všemu, co si ti dva šuškali, avšak došlo mu, že jejich leader bude nejspíš něco jako Akashi. No, rozhodně s nimi soucítil.
,,Reie před naším leadrem, i když teda nevím proč..," odpověděl mu na to Keitaro a pokrčil rameny. ,,Víte, náš kapitán je... no, to byste museli vidět."
,,Ne, to bych vám neradil, je to zvíře," zahuhlal bělovlásek, jenž si zrovna soukal do pusy sousto, neboť se mu podařilo ulovit hůlky. ,,Stačí, že ho potkáte na turnaji. Mimochodem... Kei-senpai, zítra začínáme vážně trénovat, i Kaito to říkal."
,,To se proti mě všichni spikli?" povzdechl si Kei, pak však nahodil úsměv. ,,No, hádám, že se nedá nic dělat," řekl a pokrčil rameny, čímž byla konverzace na toto téma uzavřená. Členové zázračné generace už o ty dva ztratili zájem, tudíž jim nevěnovali pozornost, a tak se černovlásek s bělovláskem opět začali navzájem krmit.
,,A co vůbec bude po večeři?" napadlo náhle Reie, přičemž krmil sebe. Pak, ignorujíc lidi kolem sebe, vnutil Keiovi jeden svůj prst do pusy, aby ho donutil ji otevřít. Dovnitř mu strčil další sousto.
,,Nevím," podrbal se Ryouta na hlavě. ,,Co takhle si zahrát nějakou další hru?"
,,Byl bych pro, pokud se tentokrát připojíš i ty a Shin-chan," souhlasil bělovlásek i přes kousek jídla mezi rty. Upřímně, zprvu si myslel, že se mu tato společnost zamlouvat nebude, ale teď si myslel, že jsou docela zábavní.
,,To je samozřejmost," odkýval to blondýn s úsměvem a všechny své přátele si s potěšením prohlédl. Byl rád, že se Akashi nesnaží bělovláska s černovláskem zabít.
,,A co to bude za hru?" povytáhl obočí Midorima, sbírajíc svůj a Daikiho prázdný talíř. Ty odnesl do dřezu, popadnul svůj hrneček s čajem, jenž tam původně nechal, a znovu se posadil.
,,Já nevím...," odpověděl prostě Kise. ,,To budeme muset vymyslet."
,,Docela by mě zajímalo, co vymyslíš tentokrát," odfrkl si Aomine a natáhl si nohy pod stůl. Tím ale kopnul do Akashiho, což nebyl zrovna chytrý tah.
Ten se mlčky zvedl a své červené oči na něj upřel. ,,Co to děláš, Daiki?" zeptal se ho zcela normálním tónem, pak na něj však použil jednu ze svých technik a modrovlasý se vzápětí válel na zemi.
Rei sebou trochu cukl, protože tuto techniku poznal. A vůbec se mu nelíbila, zvlášť když ji používal i mimo hřiště.
Jenže to se nelíbilo ani Midorimovi, který po leaderovi hodil káravým pohledem se slovy: ,,Dal bys, prosím, pokoj alespoň dnes? Tohle si nezasloužil."
Seijuro se mu protentokrát rozhodl jeho opovážlivost odpustit, natáhl se proto pro svůj talíř, který vzápětí odnesl do dřezu.
,,Tak co tedy budeme hrát?" zajímal se Kei.
,,Sežer a vyhrál's," prohlásil z legrace bělovlásek, jenže v jeho tváři se značila jen vážnost. Vzápětí svou oběť, svého senpaie, zakousl do krku, přestože se mu do úst přimotaly vlasy.
,,Ale notak, přece bys mě nesnědl!" zalapal teatrálně po dechu Kei a rozhodil rukama, na tváři se mu začínal rýsovat úsměv. S tím oplatil bělovlasému stejnou mincí a zuby stiskl kůži na jeho ruce.
Mladší ho tedy pustil a zavrtěl hlavou, až se mu do obličeje připletlo několik volných pramínků jeho vlasů. Do ucha mu zavrněl: ,,Nezapomínej, že jsem skrytej masochista."
,,Neboj, tohle moc dobře vím," odpověděl mu černovlásek, pak se však usmál a podíval se na ostatní. ,,Jelikož na kousanou hrát nebudeme, navrhuji pantomimu."
ČTEŠ
Nová pětka
FanfictionKise Ryouta. Midorima Shintaro. Aomine Daiki. Murasakibara Atsushi. Kuroko Tetsuya. Akashi Seijuro. Kiseki no Sedai Hayato. Kaito. Rei. Keitaro. Shiro. Styx Dva týmy. Jeden z nich se těší slávě, přízni a velké oblibě, zatímco ten druhý teprve nedávn...