agyjából másfél hete vagyunk itt, és valószínűleg ugyanennyit kell itt maradni.
Az idő alatt megismertük az Abbikat. Valamennyire ők is minket.
A növényekről sokat tudunk: például a Grambyről (lilaszőllőhöz hasonló gyümölcsféle, amit ,,mazsolaként" esznek), az Eppanról (sárga búzaféle, azaz a ,,Sajtvirág". Abból tortaféle kenyeret sütnek), a Feketéről és a Pacákról (zöldségek, gyümölcsök, amiknek paca alakjuk van).
Az állatok terén ott van a bölényféle Armalin, a kacsaszerű Esca, vagy éppen az Eppanevő, kicsi, görényméretű Oll.
De ennél sokkal szélesebb az élőlények listája, de egyenlőre ennyiről számoltak be.
-Abbik, tudnátok valamit mondani magatokról? Muszáj feljegyzést írnunk rólatok!
- És ezt ki mondta?
- A NASA, és annak az egyik alkalmazottja.
- Mi az a NASA??
- Nemzetközi Űrállomás.
- Szóval egy űrállomás nyomoz minket?
- Tudjátok, nem nyomozunk, csak fel kell írnunk néhány adatot egy füzetbe.
- Miért?
- Hogy az emberek is megértsék az űrt!
- Szóval ti kuktatók vagytok, akiknek tanulmányozniuk kell minket.
- Tehát tesztalanyok vagyunk!- morogta egy másik Abbi.Erre nem lehet mondani semmit. Nem akarok vitát fakasztani, mert azzal senki sem járna jól. És különben sem vagyok az a fajta.
Az Abbik egycsapásra abbahagyták a jajveszékelést, illetve az összeesküvés-elméletek szövését, és ők is elengedték a témát.
-Szóval néhány dolgot tudni akartok rólunk.
- Igen.
- A nevünk az, hogy Abbik. A vezért Péternek neveztük el, mert valamikor ezt meghallottuk, és teljes mértékben illik rá a név. Itt élünk a Sramo bolygón.
-Sramo?
- Igen. Ti hogy neveztétek el?
- C832-G720.
- Mi ez a furcsa név?- röhögtek az Abbik, de ezt is hamar abbahagyták.
- Szóval akkor ez a Slamo bolygó.
- Pontosan. A következő: utálunk minden hangos, magas, vagy pöttyös dolgot.
-Mihez képest?
- Egy átlagos kutya méreténél. Olyan németjuhász méretű.
- Nem eszünk semmilyen emberi ételt, kivéve a cukrot. De annak eléggé fura mellékhatása van: néhány percig pörgünk, és fél óráig cukorkómában vagyunk. Aztán megy az élet tovább!
- Nem bírjuk a suttogást.
- Kiválló szerelők vagyunk.
- Nem tudunk táncolni, énekelni.
- Csak a rock,-popzenét szeretjük.
- A kard,-késcsapáson kívűl sebezhetettlenek vagyunk.
- Ha egyszer-kétszer megrúgtunk, amiatt elnézést. Híresen sokat rúgdosunk álmunkban.
- Valamint rengeteget horkolunk.
- Vettem észre.- morogta Hunor.Az Abbik elrángattak minket egy furcsább barlangba. A bejárata irídiumban gazdag. Furcsa. Ez sokkal közelebb van, mint az a Főnixfészek, de mégis odamentünk.
- Miért kellett eljönnünk ide? És miért a Főnixhez mentünk irídiumért?
- Azért, mert itt van valami, amit nyomozhattok. A másik az, hogy itt alig szokott lenni, és ez amúgy egy ritka kvarc. Csak itt található. Másolókvarc a neve.
- Értjük!- feleltük, és szorgosan írtunk a füzetbe.
- A Másolókvarc csak ásványokat, érceket, kristályokat képes másolni. Amolyan délibáb módjára.Beljebb mentünk. A barlang sokkal furcsább, mint az Abbik lakhelye, vagy bármelyik Földi barlang.
- Ez itt a Rejtélyek Barlangja! Ide jár minden nyomozó Abbi. Ha tehette volna, akkor Sherlock éd Wattson is itt járt volna!
-Értjük, nagyon klassz hely!
- Pontosan! Szóval ha keresel valamit a Sramon, itt biztosan megtalálod!Az Abbik nem hazudtak: tényleg minden egyes porszemről regényeket lehet találni, vagy rövidített változatát. Mint a Wikipédia!
YOU ARE READING
Solar System / Irány az űr fanfiction
FanfictionSzereted az űrutazást? A kalandokat és a felfedezést? Ismered Balukát és Sajt32-őt? Ha igen, jó helyen jársz;) Csatlakozz a két videóshoz, életed legnagyobb űrutazásában!