Még egy fél hét telt el, amióta itt vagyunk. Azaz egy hét múlva a Földön lehetünk!
Azóta az Abbik mindenféle dolgot bemutattak a bolygóval kapcsolatban, kitapasztaltuk a Rejtélyek Barlangját, és megtanultuk azt is, hogy hogyan fogjuk ki a Feketét, illetve azt is, hogy hogyan vadásszuk le az állatokat.
Péter tiszteletbeli Abbikká avatott minket addig, ameddig a Sramon vagyunk.
Megjavítottuk a rádiót. Azóta csak egy helyzetjelentést kértek tőlünk. Raymond furcsálta, hogy az Abbik léteznek, és hogy amit mondunk, az igaz.
-Földlények, mikor mentek vissza a Földre?
- Egy hét múlva.
- És milyen a Föld?
- Fura. Rengeteg élőlény, tárgy van ott. Ja, meg hely.
- És létezik az a hely, hogy Európa?
- Persze. Mi is ott lakunk.
- Azt hittem, hogy az egy kitalált hely!- csodálkozott Péter.
- Mennyi idő visszaérni a Földre? Milyen messze van?
- Nagyjából 3 fényév.
- Szóval akkor körübelül 28, 3821 kilométer?
- Nagyjából.Az Abbik elmondtak néhány érdekességet a holdjukkal kapcsolatban: náluk nem vörös, hanem lila színű lesz, illetve a Napfogyatkozáskor elbújnak. Az okát nem mondták el.
És persze a Holdhoz is van néhány hagyományuk: ha az égitest közelebb megy hozzájuk (mert igenis ilyen az a Hold), akkor köveket dobálnak a Fekete-folyóba.
- Földlények!
- Hm?
- Azt hiszem, hogy mennetek kell... Az űrhajóhoz.Raymond hívott minket:
- Kadétok! Hamarosan vissza kell érnetek a Földre.
- Uram, igen uram!
- Remélem, hogy hoznak valami kis információt a bolygóról!
- Uram, igen uram!
- Rendben. Lelépni!
- Uram, igen uram!- Ez a Raymond mindig ilyen furcsa?
- Általában.
- Nem lennék a helyetekben!- húzta a száját az egyik Abbi.
- Meg lehet szokni.
- Szóval ő a fővezér?
- Így is lehet hívni. Ő irányított minket ide. Magyarán a főnökünk.
- Főnök?
- Igen.
- Furcsa egy világban éltek!
- Erre mi is rájöttünk.
- Szóval a világotok fura?
- Ez egy eléggé szubjektív kérdés.A Földi (magyar) idő szerint délután 2 van.
Az Abbik egyik része vadászni ment, a többiek Lángfáért.
És mi kaptuk azt a ,,megtisztelő" feladatot, hogy fogjunk ki 20 Feketét.
YOU ARE READING
Solar System / Irány az űr fanfiction
FanfictionSzereted az űrutazást? A kalandokat és a felfedezést? Ismered Balukát és Sajt32-őt? Ha igen, jó helyen jársz;) Csatlakozz a két videóshoz, életed legnagyobb űrutazásában!