6. rész: Utolsó bejegyzések

4 1 0
                                    

Nagyon hamar eltelt az idő. Raymond szerint holnap vissza kell érni a Földre.

Az Abbik szomorúnak tünnek, de nem mutatják. Még egy dolog: nem mutatják ki az érzésüket, ha ilyesmiről van szó.

Elkezdtük összepakolni a sátorfát, mivel holnap vissza kell menni!

Furcsa lesz majd újra a Földön lenni, leadni a naplót, és normálisan folytatni az életet.

-Tehát ti lassan elmenni. Kár.- mormolta Péter. Tuti, hogy álmos, mert nem olyan jól beszél.
- Igen.
- Ti vinni magatokkal irídium! Felhasznál erőmű!
- Rendben...
- Ti ne lenni szomorú! Lenni vidám! Ti lenni újra Föld! Jó hír.
- Az.

Péter ismét furán viselkedik. Ez a harmadik alkalom egy héten belül! Kezd egy kicsit furcsa lenni! De semmi baj!

Az Abbik jelentős része házon -pontosabban barlangon- kivűl volt. Nem tudom, hogy hova indultak el olyan gyorsan! Talán megláttak valamit, ami nekik félelmetes.

- Van bizonyítékod?-kérdezte Hunor.
- Nincs. Csak a füzet.
- Nem kellene néhány fotó?
- Elolvad a kamera!
- Egy próbát megér!

Amikor sikerült a sok holmi közt megtalálni a kamerát, a többiek is visszaértek, és készült néhány kép.

- Hova mentetek el? Történt valami?
- Nem, de ezt majd megtudod!-felelte az egyik Abbi a sok közül.
- Köze lesz az utazásotokhoz!- kotyogott közbe egy másik.
- Hé! Mit mondtunk neked? Lakat a szádon holnapig!
- Semmit sem mondtam!
- Persze, csak kis híjján elárultad a Levél-hadműveletet!
- A Levél-hadműveletet? Az nem az, hogy...
- Fogd már be!- morogtak a többiek.

A kicsi, kutyaméretű lények hamar abbahagyták a veszekedést, és elmentek.

Péter körbefutotta a környéket, hogy mindenki meg van-e.
Szerencsére igen.

A fura vacsora után a korábban elment Abbik ismét elhagyták a környéket. Mi a frász ütött beléjük?

-Ilyenkor nem normálisak!
- Hogy-hogy?
- Mert holnapután lesz a Feketeugrás.
- Feketeugrás?
- Igen. Ilyenkor szoktak kiugrálni a folyóból, mert a Szürke szúnyog erre jár. A Feketék kedvence!
- Értük.
- Egy évben egyszer bújnak elő.

Utolsó nap ezen a bolygón! Fura lesz visszatérni! Meg az is, amikor ki kell magyaráni azt, hogy tudományos áttörést értünk el: felfedeztünmk egy idegen fajt!

- Földlények!
- Hm?
- Kaptunk egy bejelentést, miszerint aszteroidák fognak lezuhanni. Nagyjábol 5 perc múlva.
- Most?
- Nem, egy év múlva! Persze, hogy most!

Villámgyorsan összepakoltunk néhány cuccot, és a bolygó másik felén lévő óvóhelyre mentünk.
Az Abbik eléggé találékonyak!

-Nyugalom Abbik, ez csak egy órás lesz!
- Ezt honnan tudjátok?
- Tapasztalat.
- Értem.

Az Abbiknak volt igazuk. Egy óra múlva visszamentünk, és semmi sem zuhant ránk.

- Most pedig irány rendet rakni!- utasított minket Péter.

Az aszteroidákat nagyjából három óra alatt tüntettük el, azaz: darabokra szedtük, elvittük egy elvittük egy barlangba, és vissza.

Legalább van valami haszna a köveknek: építészet

Solar System / Irány az űr fanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora