Škola bola únavná už len s toho dôvodu, že Chrisa stále obletovali dievčatá všetkého druhu. Single, ale aj zadané. Pýtali si od neho číslo, dokonca prišli aj za mnou, ak sa dozvedeli, že som mu príbuzná a pýtali sa ma veci, na ktoré sa mi už vôbec odpovedať nechcelo. Natož som odpovede vôbec nepoznala. Nepýtala som sa ho nič, čo súvisí s ním samotným. Nejako sa mi do toho nechcelo. Aj keď raz sa to dozviem, či chcem, alebo nie. No Tobias mu bol verným spoločníkom a skoro všade nás viedol, ako kolektív a ukazoval mu naše miesta. Dosť si padli do oka na to, že bol v našom kolektíve jediný chlapec. Možno ho povzbudilo aj to, že sa rozrastú o jednu nápomocnú silu.
,, Už si sa rozhodol, aký krúžok budeš navštevovať?''
,, Preboha Tobias-'' zasmiala som sa
,, Nenúť ho ak nechce. Nie je to povinné.''
,, Nič si s toho nerob Chris, dakedy je až príliš dotieravý, ale je to naozaj dobrý človek, takže mu jeho poruchu odpusti.'' dopovedala Amanda, ktorá sa s ním tiež už schádzala slovne. Usmial sa nad tým, v akom kolektíve sa nachádza.
,, Popravde, rozmýšľal som nad voleyballovým.''
,, To je úžasné. Boli by sme v tíme. Už si ho niekedy hral?'' šťuchol do neho
,, Na starej škole som bol bočný blokár.''
,, Ani niet divu, si poriadne vysoký.'' dodala Amanda, zatiaľ čo sme všetci kráčali obchádzku okolo školy cez poslednú prestávku.
,, Ver mi, má to svoje výhody sa tam dostať.''
,, A to sú?''
,, No predsa, budeš populárny medzi dievčatami. Tie milujú športovcov.''
,, Myslím, že to už je aj teraz dosť.'' a poukázala som na strom, kde sa tri z nich schovávali a dotláčali jedna druhú, aby sa dokázala dotlačiť k Chrisovi a vypýtať si telefónne číslo. Už znova. Dosť mi liezli na nervy už len s toho dôvodu, že nenávidím, keď nám niekto obchenduje za zadkom.
,, Závidím ti kamoš.'' zasnil sa Tobias
,, Nemáš prečo, si tiež veľmi pekný.'' dodala Amanda, ktorá má na neho crush už od prvého ročníka a viem to jedine ja. Usmial sa a dal si ruky za hlavu.
,, Inak Chris, dnes ťa nemôžem zobrať domov na aute, teda ak sa ti nechce čakať na mňa, čo si myslím, že nie.'' sama som si odpovedala skôr, ako by odporoval. Dúfala som, že ho Tobias podporí, ale to sa nestalo.
,, A kam ideš?''
,, Tvoja sestra chodí na lukostreľbu. To nevieš?'' zakrútil hlavou a obzrel sa na mňa, či k tomu niečo nedodám. Ja som však bola ticho.
,, Rád sa na teba pozriem, ak môžem.'' ja som iba mykla plecami a odpoveď za mňa vytvorila Amanda.
,, Jasné že bude rada.'' prekrútila som očami, aby to videla len ona.
..............
Moja ruka silno napriahla šíp a držala ho asi desať sekúnd, keď som sa nadýchla a vystrelila. Keďže sa krúžok odohrával na pôde školy a to v priestoroch veľkého trávnatého ihriska, Tobias, Chris a Amanda ma sledovali a povzbudzovali na tribúne, kde si pomaly rozložiavali piknik. Moju ruku obkolesovali lukostrelecké, čierne rukavice, kde som mala zahalené tri stredné prsty, aby mi chránili vnútornú kožu pred popálením rýchleho švihu šípu. Pretože to sakramensky bolí, keď v jednom kuse silno naprahujete ruku k vystreleniu na terč. Na chrbte som mala držadlo na šípy k rýchlemu presunutiu k tetive. Rýchlosť totiž to tiež zohrávala rolu. Musela som vedieť rýchlo nabrať šíp a rýchlo dať k tetive tak, aby som v momente vystrelila. Všimla som si, ako ma Chris zaujato sledoval, no po chvíli, kedy som sa akurát ešte stále pozerala, prišlo za ním ďalšie dievča. Oni si jednoducho nedajú pokoj. Mám pocit, že som ako SBS-kár, ktorý má odháňať fanynky celebrity. Lenže plat nedostávam. Nemala som čas sledovať len to, keď som v ruke držala dosť nebezpečnú zbraň. Chodiť som sem začala s dôvodu dokončenia mojej výuky, ktorú môj otec začal v mojom zrelom veku. Bol to môj koníček odmala a tak sa niet čo čudovať, že v ňom pokračujem. Bola som učená, že ho nesmiem využívať na zlé úmysly. Už síce boli štyri hodiny preč a pomaly sa rozpŕchli aj Amanda a Tobias, keďže takto vždy odchádzajú kvôli ich krúžkom, na ktoré ich chodím podporovať zase ja, keď mám čas. No Chrisa som nevidela. Posledné, čo si pamätám bolo, ako ho Tobias chytal okolo pliec, keď sa tam zjavilo to dievča. Do diaľky som veľmi nezaostrovala a preto som nevedela rozoznať o koho ide. Čas mi akurát končil a preto som sa začala baliť a luk si odniesla do kufra auta. Ako som ho zaklápala a rozmýšľala pritom, kde hľadať Chrisa, odpoveď sa mi až nahrnula do uší. Počula som jeho hlas, aj keď som ho nevidela. No nebol na nejakom mieste, s kade išli zvuky, sám. Bolo mi celkovo jedno, čo si rieši, nebudem sa mu starať do života, ale keď som počula slovo, dlhuješ nám to za to, ako dlho sme čakali, nedalo mi to nepriblížiť sa tam potichu ako myš. Mal problémy už prvý deň? Čo sa stalo, kým som mala krúžok? Súviselo to s tým, ako zmizol? Stála som rohom k miestu a počúvala.
YOU ARE READING
Titul nevlastného brata (DOKONČENÉ) ✓
RomanceTo, o čom som kedysi len počúvala, sa stalo realitou. Život mi zcela nabúral jeden neohrabaný chlapec, ktorý získal titul môjho nevlastného brata. Bránila som sa myšlienke, že by som si ho vôbec pripustila k telu, nehľadiac na to ako sa rútil z pro...