2.Bölüm

1.5K 62 136
                                    

Sasuke*

Düşmanla savaşıyorduk çakram nerdeyse bitticekti Naruto da bende bir farkı olduğu söylenemezdi adam ise hâlâ dik bir şekilde ayaktaydı.

Sak: SASUKE-KUN!

Bu sesi tanıyorum bu ses sakura nın sesi Naruto sakura nın geldiği yöne bakınca gardını düşürdü ve düşman da ona saldırdı. Naruto yu fena bir şekilde ittirdi ve Naruto şuan duvara yapışmış bir şekildeydi.

Sa: Lanet girsin NARUTO!

Naruto nun artık dayanacak gücü kalmamış ve yere yığılmıştı
Kakashi hemen düşmanı indirmiş ve Naruto nun olduğu yere doğru koşmuştu. Sakura ise benim yanımdaydı.

Sak: Sasuke-kun iyimisin canın acıyormu.

Sa: ben iyiyim sakura sen Naruto ya bak ben geliyorum.

Sak: ama sasuke-kun

Sa: git dedim sakura

Sakura bunu diyince suratını asa asa gitti ben de zorda olsa ayaklandım ve naruto nun yanına doğru yürümeye başladım. Yüzü fazlasıyla çizikler vardı sanarım canı fazla acımıştı. Kakashi Naruto yu kucağına aldı ve köye doğru yürümeye başladık burada o kız yoktu. Sadece bizi kandırmak için küçük bir kız kaçırıldı dendi. Ah yaptığımız şeye bak nelerle uğraşıyoruz. Sarışınım olmasaydı burada bir dakika bile kalmazdım. En sonunda konaha kapısının önündeydik

Ka: sasuke benim 5. Rapor u vermem lazım sen Naruto yu hastaneye götürebilir-

Sözünü kucağındaki Naruto nun bir kum tarafından çekilmesiyle baka kaldık arkamızı döndüğümüzde bunun gaara olduğunu gördük.

G: Merak etmeyin ben onu götürürüm zaten sasuke de yaralı.

Sa: Gerek yok ben onu götürürüm zaten yaralarım da o kadar ağır değil.

G: Hayır ben götürürüm.
deyip Naruto yu kucağına alıp oradan uzaklaştı.

Ben bunu öldürürüm olum cidden ben bunu öldürürüm. İnat mı yapıyo bu bana

Sak: Sasuke-kun senin de yaraların var gel bı hastaneye gidelim.

Ka: Ben rapor vermeye gidiyorum. Diyip uzaklaştı kakashi.

Ciddimisin sen beni bu pemde çiyanla nası baş başa bırakırsın ya. Al işte off sıçayım ben böyle işe

Sak: Sasuke-kun hadi gidelim.

Sa: Hayır sakura ben gelmiyorum. Sen gidebilirsin.
Diyip ordan uzaklaştım.

Bir ağaç buldum ve onun üstüne oturup düşünmeye başladım

Şu gaara denen çocuğa gıcık oluyorum ya elim de kalsa öldürürüm. Ben bu çocuğu nefret ediyorum ya. Onun da naruto ya aşık olma ihtimali fazlasıyla var.
Ama hayır naruto benim o sadece benim elim de kalsa hinata yı bile öldürebilirim. Sürekli n-naruto-kun diyip söyleniyo of ben naruto yu kimden kıskanıcam ya bı tarah ta gaara diğer taraf ta ise hinata denen kız ama en önemlisi Naruto nun gay veya bisexsüel olup olmadığını bilmek en kötü ihtimal düz dür ve bu gibi insanlardan nefret ediyordur. Sıkıntı değil eğer gay diğilse gay yaparım. Ama ilk önce ne olur ne olmaz diye bunu öğrenmek.
Aşağıya baktığım da shikamaru yu gördüm.

Sh: İo sasuke senin yüzünden buraya kadar yürümek zorun da kaldım Naruto hastaneden çıktı haberin olsun.

Sa: Tamam saol shikamaru.

Diyip ağaçtan aşağı atladım.

Sa: Ben Naruto nun yanına gidiyorum sen de geliyormusun shikamaru.

Sh: Hayır buradan oraya yürümek çok zahmetli.

Sa: Peki sen bilirsin. Deyip naruto nun nerde olduğunu düşünmeye başladım kesinlik le rağmencide değil.

Rağmen cinin dükkanına doğru yürümeye başladım. Tahmin ettiğim gibi naruto buradaydı. Şaşırdım mı hayır. Her zaman ki naruto gidip yanına oturdum o bu duruma anlaşılan şaşırmıştı.

N: Hayret seni burda görmeyi beklemezdim sasuke.

Sa: 1. Si geçmiş olsun demek için geldim 2. Si canım rağmen çekti bu yüzden geldim.

N: İnanmadım ama inanmış gibi davranıcam. Diyip yemeğine devam etti bu hâli çok tatlıydı.

Benim de önüme bir kağse rağmen geldi ve ben de onu yemeğe başladım. Gerçekten de tadı güzel di. Şimdi neden naruto nun bu kadar çok rağmen yediğini anladım. Naruto bana bir şey söylemek ister gibiydi ama ağzını açtığı anda geri kapatıyordu. En sonun konuşmaya karar vermiş olacak ki.

N: Sasuke sen görev sırasında fazla yara almadın değilmi? Dedi.

Bu beni fazlasıyla mutlu etmiş ti benim için endişelenmesi beni mutlu etmişti. Sırıttım ve konuşmaya başladım

Sa: Hayırdır sen benim için endişelenmezdin kedicik noldu şimdi?

O ise utançla başını yere eğip konuşmaya başladı bu hâli gerçekten çok tatlıydı.

N: K-KES SESİNİ SASUKE.

Diyip kızarmıştı gerçekten o şuan tatlı bir kediye benziyordu.

N: V-v ayrıca ben bir kedi değilim.

Sa: Evet öylesin.

N: Değilim dedim.

Sa: Bende evet öylesin dedim.

N: Seninle uğraşamiycam sasuke. Diyip parayı ödeyip çıktı.

Bu hâli fazlasıyla sevimliydi ben de parayı ödedim ve Naruto nun peşinden gittim.

Naruto bir ağaca yaşlanmış dinleniyordu gözleri kapalıydı sanarım uyuyordu diyip naruto nun suratını incelemeye başladım. Eşsiz bir yüzü vardı. Kedi anımsatan o kedi bıyıkları denizi bile kıskandıracak olan o masmavi gözleri her şeyi ile mükemmeldi. Naruto bir den gözleri ni açmaya başladı beni görünce baya bir şaşır dı

N: Eh EHHHH SASUKE BURDA DİBİME GİRMİŞ BİR ŞEKİLDE NAPIYOSUN ACABA.

Sa: 1. Bağırma 2. İse suratını inceliyordum.

Naruto bunu dediğimde baya bir kızarmıştı

N: Bu gün sana nâluyor böyle anlamıyorum.

Sa: Bazı şeylerin farkına vardım diyelim.

Ayağı kalktım ve diğer tarafa doğru yürümeye başladım. Sonra ise ona bakmadan elimi kaldırdım ve el salladım.

Sa: Sonra görüşürüz kedicik.
Dedim ve yoluma devam ettim.

803 kelime

Güneşim (Sasunaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin