11.Bölüm

904 43 32
                                    

Yazar*

Sasuke artık gitme zamanının geldiğini anlamıştı naruto ve menma ya döndü.

Sa: Üzgünüm menma üzgünüm naruto artık gitmem gerek.

Naruto sasuke ye sarıldı ve konuştu.

N: Gelicek sin dimi sasuke?

Sa: Geliceğim.

N: Söz ver.

Sa: Söz veriyorum naruto.

Arkadan menma nın da sesi gelmişti.

Menma: Hey! Beni de unutmayın.

Menma sarılan naruto ve Sasuke yı ayırdı sasuke onunla aynı boyda olabilmek için diz çöktü. Menma ile ile dur işareti yaptı ve konuştu.

Menma: Kararımı değiştirdim mama mı sarılmak istiyorsan ilk önce ben den izin alıcaksın yoksa ona sarılamassın tamam mı?

Sasuke ise menma ya şok olmuş bir şekil de bakıyordu ve konuşmaya başladı.

Sa: Hayır sen den izin almıyacam o nasıl senin annen de benim de gelecekteki karım oluyor. Tamam mı.

Menma hemen sinirle sringanını çıkarmıştı ve bağıra bağıra konuşmaya başladı.

Menma: HE UMRUM DA DEĞİL O NASIL SENİN GELECEKTEKİ KARIN SA BENİM DE 4 YIL 9 AY ANNEM BU YÜZDEN BU KONUYU HİÇ TARTIŞMAMIZA GEREK YOK BAKAA!!!!

Diye dil çıkarmıştı naruto ise onların bu hallerini kıkırdayarak izliyordu sasuke ise kıskanmıştı ve kendi kıskançlığına şaşırıyodu sevgilisini kendi oğlun dan kıskandığı na inanamıyordu. Menma ise babasını sevmişti ama bu annesini paylaşacağı anlamına gelmiyordu diye geçiriyordu içinden. Sasuke de kendi hâline ve oğlunun haline güldü. Menma ise yüzün de neyen gülüyon sen ya ifadesi vardı.

Sa: (kıkırdar) tamam tamam senin annen olsun. Diyip menma nın anını itachi nin yaptığı gibi geri itirdi. Menma kızardı bu hareket onun hoşuna gitmişti. Oda babasına tıpkı annesi gibi gibi en içten bir şekilde gülümsedi sasuke naruto nun yanına geldi naruto nun kolyesini kendine doğru çekti ve dudağın dan öptü.

 Oda babasına tıpkı annesi gibi gibi en içten bir şekilde gülümsedi sasuke naruto nun yanına geldi naruto nun kolyesini kendine doğru çekti ve dudağın dan öptü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önce naruto şaşırsa da sonnra dan karşılık vermeye başladı. Menma ise içinden sasuke yi öldürme planları yapmaya başlamıştı bile. Sasuke naruto dan ayrıldı ve naruto nun kulağına tahrik edici bir o kadar da soğuk bir ses ile konuşmaya başladı.

Sa: Bu sadece şimdilik ti devamını köye geldiğim de daha ağır bir şekilde alıcağım güneşim.

Dedi sasuke naruto sasuke nin tahrik edici bir o kadar saoğuk sesi karşısın da seslice yutkun du. Sasuke gözden kaybol du menma annesi nın elini tuttu ve konuşmaya başladı.

Menma: Anne babam gelicek dimi?

Naruto biraz sessiz kaldı ve sonra o da konuşmaya başladı.

N: Merak etme menma gelicek.

Güneşim (Sasunaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin