Evet bu bölüm final biliyorum biraz erken oldu finali ama olsun bir tane daha sasunaru hikayesi yazdım onu da yayınlayacağım o kitabın konusunu sonra açıklayacağım.
(B boruto s sarada na naruko ve sasuke ile naruto nun en küçük çocuğu minato son olarak çocuklar naruto ya papa sasuke ye normal şekil de baba diyorlar)
Bir kaç yıl Sonra
Yazar*
B: Papa babam ne zaman görevi bittip eve gelicek?
N: Bilmiyorum boruto ama merak etme yakın da geleceğine eminim sarada nereye?
S: Sakura teyze ve memory le antrenman yapacağım.
(Memory sakura ve hinata nın kızı)N: Anladım peki ya minato nerede?
Na: O da sakura teyze nin kızı himawari ile antreman yapıyor papa kardeşlerimin arasın da tek sap ben kaldım yaa.
N: Kardeşler nin sevgilisi kim ki?
Na: Menma oni- chan ray abi ile sevgili olur yakın da belki olmuştur bile sarada memory ile çok zaman geçiriyo boruto zaten mitsuki ye aşık.
Boruto arkadan bağır dı.
B: K- KAPA ÇENENİ
Naruto ve naruko boruto nun bu haline güldüler ve naruko konuşmaya devam etti.
Na: Kakashi amca nın küçük oğlu kirana (evet isim bok gibi ama başka isim bulamadım)
Veya himawari ile sevgili olucak minato ama bilemiyorum. Tek ben sap kaldım ya
Naruto naruko nun bu söylediğine kıkırdar ve konuşur.
N: Bunu zaman göstericek merak etme naruko belki sende kendine layık bir sevgili bulursun bu yüz den sıkma canını ama bunları ne olur ne olmaz diye baba na veya menma abin ne söyleme tamam mı kan çıkması nı istemiyorum da. Diyip kıkırdar naruto naruko da annesini söylediği bu kelime ye kıkırdar.
Ve gün böylece biter baruto sarada ve minota yani menma dışın da kimse sasuke yi yani babalarını görmediği için onları ne kadar merak etse de bir gün babası nın onları ziyarete geleceğini düşünerek uyurlar naruto ise herzaman ki gibi hokage olduğu için işleri fazla yoğun olduğun dan işlerine döner.
Arkadaşlar final dedim de merak etmeyin ek bölümler yapıcağım sasuke nin çocukları ile buluştu bölümler şimdi diğer kitabımın konusunu söyleyeceğim naruto bir köle olarak satılıyor naruto bir köle sasuke ise zengin bir iş adamı neyse bu kadar daha fazla SPOİ vermicem. Ki ne demişler bir hikaye biter başka bir tanesi başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşim (Sasunaru)
Fanfictionevet bu benim ilk kitabım inş beyenirsiniz umarım hatalarım olursa kusura bakmayın eğer smut olursa uke:Naruto same:sasuke iyi okumalar