9.Bölüm

967 47 17
                                    

Sasuke*

En sonun da ne kadar çok istemesem de menma dan ayrıldım gözü yaşlıydı elinin tersi ile göz yaşlarını sildi.

Menma: Yanıma geldiğin için teşekürler baba

Bu kelime yı duyunca ne kadar sevindiğimi anlatamam menma da güldü aynı naruto gibi gülüyordu.

Kesinlikle o naruto ya benziyordu hasret kaldığım o gülümsemeye bakıyordum ama oğlum dan nası bir ironi ise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kesinlikle o naruto ya benziyordu hasret kaldığım o gülümsemeye bakıyordum ama oğlum dan nası bir ironi ise

Sa: Menma

Menma: Efendim baba

Sa: Naruto yu buraya getirebilirmisin?

Menma: Üzgünüm baba getiremem

Aniden ona baktım neden getiremez ne oldu ki?

Sa: Peki neden?

Menma: Eğer annemi görmek istiyorsan köye gelip onla konuşma gerekicek.

Bunu söylerken sırıtmıştı çocuğa bak lan ben den daha uyanık çakal vallaha bu çakal. Bende ona sırıttım ve konuştum.

Sa: Pekâlâ menma zamanı geldiğin de köye gelicem annenin gönlünü alıcam ve köyü koruyup bir sürü kardeşin olucak.

Menma hemen sevinçle atıldı ve konuşma başladı.

Menma: Söz mü?

Bunu serçe parmağını kaldırmış bir şekilde söylemişti bende serçe parmağımı kaldırdım ve onun kişiyle birleştirdim.

Sa: Söz.

Menma: Annem her zaman sözü ne olursa olsun tutar sende tutacaksın çünkü serçe parmak sözü verdin tamam mı?

Onun bu haline güldüm ve konuştum.

Sa: Tamam sözüm den dönmeyeceğim binada söz veriyorum.

Oda güldü ve tam gidecekken onu durdurdum ve konuştum.

Sa: Menma gitmeden bir kez daha sarılabilirmiyim?

Menma: Tabiki de baba.

Ona sarıldım ve kokusunu içime çektim tıpkı naruto gibi kokuyordu. En sonun da istemeye istemeye ayrıldım. Ona baktım ve konuştum.

Sa: Menma şimdilik annenin benim buraya geldiğim den ve bu sözümüz den haberi olmasın tamam mı?

Menma: Tamam da niye ki?

Sa: Merak etme zamanı geldiğin de sana herşeyi anlatıcağım ama şimdilik benim buraya geldiğim den kimse nin haberi olmasın tamam mı menma?

Menma: Evet merak etme kimseye senin buraya geldiğin den ve bu söz den bahsetmeyeceğim baba.

Tebessüm ettim ve menma nın gidişini izledim tam gidecekken arkasını dönüp konuştu.

Menma: Baba.

Sa: Efendim menma.

Menma: Merak etme ben sana güveniyorum. Dedi ve tebessüm edip konaha ya doğru yürümeye başladı.

Ben de oğlumun arkasın dan gülerek onun gidişini izledim. Merak etme menma çok yakın da sen ben ve naruto çok iyi bir aile olacağız.

Naruto*

AY İKİ SAAT TEN BERİDİR MENMA YI ARIYORUM YOK DELİRİCEM YA NERDE BU ÇOCUK YA NERDE EĞİTİM ALANIN DA YOK RAĞMENCİ DE YOK ARKADAŞLARINA SORDUK ONLARDA GÖRMEMİŞ.

Shi: Naruto tamam sakin ol buralarda bir yerde dir

N: YOK SHİKAMARU YOK GİDEBİLECEĞİ HERYERE BAKTIK YOK YA 4 YAŞIN DAKİ BİR ÇOCUK NEREYE GİDEBİLİR SENCE DELİRİCEM YA DELİRİCEM.

Arkam dan birinin bana bağırması ile o tarafa döndüm bu MENMAYDI koşarak yanına gittim ve yanına çömelip ona sımsıkı sarıldım ve kokusunu içime çektim. Kafamı kaldırdım yüzüne baktım ve sordum ona.

N: Neredeydin menma aramadığımız yer kalmadı nereye gittin?

Menma: Üzgünüm anne eğitim yaparken en sevdiğim bıçağım ormanın içine gitti bende onu almak için ormanın içine girdim gelirken de yolu karıştırdım ve kayboldum endişelendirdiğim için üzgünüm.

N: Tamam tamam ama bir dahakine daha dikatli ol tamam mı?

Menma: Hai hai

Dedi her zaman ki çocuksu ifadesi ile ben ve shikamaru da onun bu haline gülüyorduk gerçekten de eğer ya menma kaybolmak yerine başına bir şey gelseydi ya ben o zaman ne yapardım gözümün önünde göremeyince deliriyorum. Yarım saat kadar sonra sakura- Chan yanımıza geldi.

Sak: Naruto bu gün kakashi sensei ve iruka sensei nin evlilik yıl dönümü iruka sensei ye sürpriz yapmak için kakashi sensei ye yardım edicektik 

N: AAH TAMAMEN UNUTMUŞUM

Sak: Hadi herkes bizi bekliyor hiç kaçma sen de geliyorsun shikamaru.

Shi: Kahretsin tam da kaçmıştım ne uğraştırıcı beni niye sokuyorsunuz böyle işlere ya ben halim den gayet memnunum.

Sak: Kaytarmak yok hadi düş önüme.

Menma: Sakura teyze ben de yardım edebilirmiyim?

Sak: Tabiki de.

Shi: O zaman menma benim yerime geçsin ben menma nın yerine geçiyim.

Sak: Shikamaru eğer daha fazla söylenmeye devam edersen kafana yumruğu yersin haberin olsun.

Shi: Tamam be tamam

Menma ve ben onların bu hallerine gülerken çok tan yolla koyulmuştuk bile geldiğimiz de ino, tenten ve hinata pastayı hazırlıyordu. Neji, kiba, sai shino, Lee ve kakashi sensei ise süsleri hazırlıyorlar dı. Kakashi sensei yanıma geldi ve konuşma başladı.

Kaka: Naruto direkman konuya giriyorum sen ve menma iruka yı oyalayacaksınız.

N: Tamam da niye ben kocası olan sensin.

Kaka: Çünkü ben bu gün ona göreve gidiyorum diye izin aldım.

N: Tama o zaman da niye menma.

Kaka: Çünkü iruka menma ve seni çok seviyo tamam mı hadi göreyim sizi.

Tamam şimdiki görev belli oldu görev iruka sensei yi oyalamak.

(725 kelime bunu atıyorum ve hop kaçıyorum iyi geceler)

Güneşim (Sasunaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin