Yazar*
Bu gün naruto nun sasuke ye bildirmesi gereken çok önemli bir rapor vardı. Bu yüz den sasuke nin yanına kendisi gitmeye karar verdi.
N: Oi shikamaru benim sasuke nin yanına gitmem gerek kusura bakma.
Shi: Tamam naruto ama hızlı dön bütün bu belgeleri ben halledemem.
Naruto hokage pelerini giyerken gülümsedi ve başı ile onayla dı.
N: Merak etme geç kalmam.
Camdan onları izleyen minato ise çok mutluydu çünkü sonun da baba sını görebilecek ti.
Kirani: Neden nanadaime yi gizli gizli dinliyorsun minato.
Minato ise kirani nın ani den gelişi üzerine ayağı kaydı ve aşağı düşecek iken kirani onu tuttu.
Kirani: Sakin ol minato benim kirani.
Minato: Oi kirani beni korkuttun.
Kirani: Neden nanadaime yi gizli gizli dinliyorsun minato?
Minato sevinç ile konuştu.
Minato: Bu gün papam babamı görecek miş onu öğrendim şimdi ben de onu takip edeceğim.
Kirani: O zaman ben de seninle geleceğim minato.
Minato: Hey kirani bunu yapmak zorun da değilsin.
Kirani: Geleceğim seninle minato sen benim arkadaşım sın seni öyle tek gönderemem.
Minato da onu başı ile onayladı ve babasının köyün çıkışına doğru ilerlediğini gördü.
Minato: papa'm orada takip edelim kirani.
Kirani başı ile onayladı ve onu takip etmeye başladılar köyün çıkışın da tam çıkacakları sırada shikamaru onları gölge felci ile durdurdu.
Shi: Nereye böyle.
Minato: Kahretsin hareket edemiyorum.
Kirani: Benim de sen den bir farkım olduğu söylenemez minato.
Shi: Söyleyin bakalım niye naruto nun peşin den gidiyor dunuz.
Minato: Shikamaru amca bizi bırakmam gerek.
Shi: Nedenmiş o-
Hima: Byokgu on
Sesi duyuldu ve bir den himawari shikamaru ya saldırdı bu yüzden de gölge felci bozul du.
Hima: GİDİN GELİNCE HERŞEYİ ANLATICAKSINIZ.
Minato: TEŞEKKÜRLER HİMA.
Dedi ve babasına yetişmek için daha hızlı bir şekil de koşmaya başladı. Önlerine bir düşman çıktı ve minato ve kirani ye saldırmaya başladı.
Kirani: Ah nalet olsun sen kimsin!?
???: Bu seni hiç ilgilendirmez kirani hateke.
Kirani nin yara aldığını gördü ve sringanı nı çıkardı minato.
Minato: SENİ NALET OLASICA!!
Diyip üstüne saldırmıştı minato düşman her saldırı dan kaçınmış tı minato da öyle düşman ın son bir darbesi ile minato yara alıcakken sasuke gelip kirani yı de minato yu da arkasına aldı ve konuşma ya başladı.
N: Oğluma ve onun arkadaşına bulaşma nın bedelini ödüyeceksin. Diyip düşmanı mı iki dakika da yerle bir etmiş ti düşman nı bı naruto kirani ve minato babasına şaşkınca bakarken naruto arkasını döndü ve konuşmaya başladı.
N: Sizin burada ne işiniz var çocuklar?
Minato: Ben... Ben üzgünüm papa ama ben eğer seni takip edebilirsem sonun da babamı görebileceğimi düşündüm. Bu yüzden seni takip ettim ve bu işi kirani yı de bulaştırdım üzgünüm papa.
Kirani hemen öne atıldı ve konuştu.
Kirani: Yalan söyleme minato eğer sen şu sringanı nı açmış olmasaydın şimdiye kadar ölmüş olabilirdik.
Naruto ikisi nede baktı ve gülüm sedi
N: Tamam ikinizi de artık konaha ya gönderemem bu çok tehlikeli benim yanım da gelin.
Minato bunları duyduğuna çok sevinmişti. Şimdi ise eski bir bir binaların olduğu taraftaydılar. Hemen o evin içine girdi minato mutluluk tan yine sringanı açmıştı ama odaya girdiği gibi baba sının ona kılıç doğrultma sını beklemiyordu.
Part 2 yarın da gelebilir bugün de
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşim (Sasunaru)
Fanficevet bu benim ilk kitabım inş beyenirsiniz umarım hatalarım olursa kusura bakmayın eğer smut olursa uke:Naruto same:sasuke iyi okumalar