Naruto*
Ben ve menma iruka sensei oyalıyorduk aslın şeytan diyor git her şeyi iruka sensei anlat o hıyar bunu haketti ama gönül izin vermiyor ve ino ağzıma sıçar bu yüzden en mantıklı seçim iruka sensei oylamak eh napalım artık çegicez bir şeyler menma ya kaş göz hişareti yaptım hemen anladı benim zeki oğlum. Bu zekası kesinlik le bana çekmiş.
Menma: İruka onii- chan benim gitmem gerek bu gün kiba abi ve akamuru ile oyun oyniyacaktık.
İruka: Tamam menma sorun değil.
Menma hemen koşar adımlar ile gitmeye başladı bu çocuk 4 yaşın daki birine göre çok zeki ydi aynı anası.
Menma*
Koşar adımlar ile ino nee- chan ın olduğu yere gidiyordum hazırlıkları bitirmişlermiydi diye kontrol etmem lazım dı.
Geldiğim de ise bütün hazırlıkların tamamlandığını gördüm ve konuştum.
Menma: İno nee- chan bütün hazırlıklar tamam sa iruka oni- chan ve anneimi buraya getiriyim mı?
İno: Getirebilirsin menma bütün hazırlıklar tamam.
Bana göz kırptı bende ona göz kırptım ve annemin yanına doğru gitmeye başladım.
Giderken şüpheli birsinin köyü izlediğini farkettim iki tane gölge klonu çıkardım ben yani gerçek olan ben ona bakıcaktım o yüzden gitmem gerek ti eğer sahtesini gönderirsem onu hakkladık tan hemen sonra kaçardı diğer gölge klonum da anne mi ve iruka onii- chan ı ino nee- chan ın olduğu tarafa götürecekti. Son klonum da tsunade bee- chan a haber vericekti. Hemen adama doğru koştum çakra mı gizledim ve çalılarda pusu kurdum saldırmadan önce amacının ne olduğunu bilmeliydim. Eğer tabi zorlanmas sam da kimliğini belki öğrenme şansım olabilir.
Yaptığı hareketleri iyi bir şekil de gözlemliyordum her ne kadar zor olsa da adam en sonun da hareket etti ama nerde?
???: beni nasıl buldun velet
Adam benim arkamda ydı hemen savaş pozüzyonuna aldım kendimi ve geri çekildim anlaşılıyoki onunla savaşıcaktım. En azın dan tsunade bee- chan buraya bir shinobi gönderesiye kadar. İşte o zamana kadar idare etmem geriyo.
???: Anladım demek savaşmayı şeçiyorsun peki sen bilirsin seni tek te indireceğim. Raiton raikuk
Diye üzerime elektrik göndermişti hemen sıyrıldım ve bende jutsu yapmaya başladım.
Menma: Katon goukakyuu no jutsu.
Diye kocaman bir alev topu piskürtmüştüm. Oda bundan kaçınmayı başardı kahretsin o tam jutsuya başladı ben sringanı mı açtım ama o bunu görmüyordu.
???: Raiton raikuk.
Menma: Raiton raikuk
İkimiz de aynan da jutuyu yapmıştık ve jutularımızı birbirleri ile çarpışmıştı.
???: Küçümsenin cek bir velet değilsin kıymet bilmelisin kimse bu sözü benden kolay kolay duymaz.
Adam bana kunai fırlattı sringanı mı çıkardım ve ondan kurtuldum adamın yanına geldiğim anda adamı genjutsu ya soktum. Çakram çok azdı tsunade bee- chan buraya geliyor ama çakram yetmezdim genjutsu yu bozmak zorun da kaldım.
???: Bir uchiha he?
Menma: Kes sesini.
Tam saldıracekken adam adam bana jutsu uyguladı ve hareket edemeyecek caddeye geldim. Ayağa kalkamıyordum. Adam kunai yi çekti ve bana sapladı daha doğrusu saplamadı bekle ne kafamı kaldırdığım da karşım da babamı görmek en son beklediğim şey bile değil di
Menma: BABA!?
Sa: Sen iyimisin menma?
Menma: Ben iyiyim baba da senin burada ne işin var?
Babam sırıttı ve konuşmaya başladı.
Sa: Annen gibisin sürekli başına bela alıyorsun bu yüzden başının derte olduğunu hissettim diğelim.
Babam adamı 2 saniye içinde yenmişti yanıma geldi ve konuştu.
Sa: Menma iyimisin bir yerinde bir şey yok dimi?
Menma: Merak etme ben iyiyim baba.
Annemin arkada menma diye bağırma sıyla o tarafa döndüm annem geldi ve hemen bana sarıldı. Bende ona sarıldım.
N: Beni çok korkutuyorsun menma.
Menma: Yine ve yine çok üzgünüm anne eğer babam buraya gelmeseydi çoktan ölmüş olurdum belki.
Yazar*
Naruto kafasını kaldırıp sasuke ye baktı o konuşmuyordu belki ama gözleri konuşuyordu gözlerin de sana mittarım sasuke bakışı vardı. Sasuke ayağa kalktı ve naruto ya sarıldı.
Naruto da ona sarıldı sasuke tek eliyle menma yı çekti ve şuan üçü birlikte birbirlerine sarılıyolardı.Hiç biri bu anın bir kez olsun bitmemesini diledi. Hepsi halin den oldukça memnun du.
Sasuke naruto nun kulağına yaklaştı ve gene naruto nun duyabileceği bir ses tonu ile konuştu.Sa: Herşey için yeni den özür dilerim naruto söz veriyorum herşeyi düzelticem.
Naruto da ona karşılık sadece sasuke nin duyabileceği bir fısıltı ile konuştu.
N: Sıkıntı yok sasuke ama eğer köye geri gelip hatalarına düzeltmezsen götüne rasengan sokarım ona göre.
İkiside bu cevaba karşılık kıkırda dı biraz daha o şekil de sarıldık tan sonra sasuke konuşmaya başladı.
Sa: Menma sringanı nasıl açtın sen daha dört yaşın da diyil misin?
Menma: Dört yaşındayım baba sringanı arkadaşımı korur ken açmıştım. Bir tanesini o zaman bir tanesini ise seni ilk gördüğüm zaman açmıştım.
(Çaktırmayın orayı yazmayı unutmuşum)
Sa: Evet menma sen Naruto ve ben den daha yeteneklisin.
Menma: Bildiğim herşeyi annem den öğrendim. Dedi menma sasuke naruto ya baktı gülümsüyordu oda naruto bakıp gülümsedi şuan onların mutluluğunu ve huzululuğunu kimse bozamazdı kimse.
(768 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşim (Sasunaru)
Fanficevet bu benim ilk kitabım inş beyenirsiniz umarım hatalarım olursa kusura bakmayın eğer smut olursa uke:Naruto same:sasuke iyi okumalar