Evet bölüm atmadan duramıyorum ᕙ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ
Yazar*
Sasuke menma nın üzerine doğru yürüyordu en sonun da yanına geldi yanına çömeldi ve menma nın kolların dan tutarak onu kaldırdı naruto ve menma şok için de sasuke nin yaptığı hareketleri izliyordu o sırada sasuke konuşmaya başladı.
Sa: Adı Ne
Menma: Me-MENMA
Sa: Kaç yaşındasın?
Sasuke bu soruyu menma ya sormuştu (Yok bana sordu amk) menma ne kadar çok şaşırsa da bozuntaya vermeden konuştu.
Menma: D- Dört yaşındayım.
Sasuke üzülmüştü 4 yıl boyunca ne naruto nun yanında olabilmişti nede bu menma nın büyüdüğünü görebilmişti kendini çok suçlu hissediyordu
(O zaman ne kaçıyon amk) menma ya iyice bir baktı ve sonra naruto nun yanına gidip jutsuyu bozdu naruto nun anlın dan öptü.Sa: Teşekkür ederim naruto ve üzgünüm herşey için.
Sasuke bunları fısıltı ile söylemişti sadece naruto nun duyabileceği bir şekilde. Sonra ise orada uzaklaşmıştı.
Naruto ve menma hâlâ olayın şokun da iken naruto nun eli anlına sasuke nin öptüğü yere gitmişti. Menma hemen annesinin yanına gelmişti.
Menma: anne bir şeyin yok dimi? Yaralanmadın dimi? Peki ya o adam gerçekten benim babam mıydı?
Naruto menma nın suratına baktı ve gülümsedi.
N: Evet menma o senin baban dı
Menma ilk başta şaşırdı ama sonra onun da yüzün de bir tebessüm belirdi.
Menma: Babam da senin kadar güçlüymüş anne.
Sasuke*
Orochimaru nun sınağına gelmiştim ve düşünüyordum kendime de sinirliydim nasıl benim bir çocuğum OLUR? NASIL NARUTO HAMİLE KALIR? NASIL YA NASIL? AKLIM ALMIYO!
Sa: EAHH
Elime geçen ne var ne yoksa duvara fırlattım artık dayanamıyordum en sonun da odaya karin geldi ve beni durdurmaya çalıştı.
Kar: SASUKE- KUN YAPMA KENDİNE DE ZARAR VERİCEKSİN!
Sa: BIRAK BENİ KARİN
Zorda olsa sakinleşmiştim karin ise başım da ne olduğunu soruyordu ona ne var ne yoksa anlattım o geceyi naruto yu nasıl oldu da hamile bıraktığımı ve menma adında bir çocuğumun olduğunu artık biraz da olsa rahatlamıştım karin ise yüzün de hem kırgın hemde endişeli bir hâl vardı.
Kar: Zavallı naruto kim bilir nasıl bir yükün altında dır şimdi sasuke- kun
Sa: Ne var?
Kar: Hemen gidip o çocukla konuşucaksın ve naruto dan özür diliyeceksin menma dan da aynı şekilde
Sa: Ne SEN NE DEDİĞİNİN FARKIN DA MISIN BEN O KÖYÜ TERK ETTİM VE NARUTO YU HAMİLE BIRAKTIM NASIL GÖNLÜNÜ ALABİLİRİM SENCE!?
Kar: ORASI BENİ İLGİLENDİRMEZ SASUKE- KUN YAPMADAN ÖNCE DÜŞÜNECEKTİN. SEN BENİM KUZENİMİ ÜZDÜN ŞİMDİ İSE ONUN GÖNLÜNÜ ALMAYI BİLECEKSİN!!!
(Arkadaşlar bazı kişilerin karakterini değiştirdim haberiniz olsun)
Sa: SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDAMISIN?
Kar: TEK NARUTO NUN DEĞİL O ÇOCUĞUNDA GÖNLÜNÜ ALICAKSIN UNUTMA BENİM KUZENİM YANİ NARUTO O ÇOCUĞU TEK BAŞINA SEN OLMADAN BÜYÜMÜŞ ÇOCUĞUN BABA SEVGİSİNE İHTİYACI VAR DİĞERLERİNE GÖZÜK DEMİYORUM SADECE NARUTO VE O ÇOCUĞUN GÖNLÜNÜ AL VE ÖZÜR DİLE SONRA DA BURAYA GEL.
Sa: SÖYLEMESİ KOLAY TABİ SENCE BUNU NASIL YAPABİLİRİM?
Suigetsu: NE BAĞRIYONUZ LAN SABAHTAN BERİ BAŞIM ŞİŞTİ
Kar: tamam tamam sakin olalım sasuke- kun git hadi yaparsın git ve özür dileme den sakın gelme.
İstemeye istemeye konaha doğru yürümeye başladım. Giderken de yolda söyliyeceklerimi ezberliyordum konaha nın kapısına geldim ve bir ses duydum bu bu menma nın sesiydi o tarafa doğru koştum ve onu antreman yaparken gördüm. O her hâli ile bir uchiha ydı aynı benim küçüklüğüme benziyordu kunai yi bakmadan hedef tahtasın da tam 12 den vurdu. Burada bu kadar durmak yeter fısıltı ile seslendim.
Sa: Pşt pşt
Duymuş olucak ki hemen savaş pozüzyonuna geçmişti çalılar dan hızlı bir şekilde çıktım onu kucağıma aldım ve kimsenin biz bulamiyacağı bir yerde durdum ve konuşma başladım.
Sa: Hey sakin ol bak benim adım sasuke büyük ihtimalle biliyorsun ben senin baba-
Sözümü daha bitirmeden boğazıma doğru tutulan kunai ile susmuştum her ne kadar 4 yaşın da çocuk olsa da bu çocuk manyak dı.
Menma: 1. Si burada ne arıyorsun? 2. Si benim bir babam yok 3. Sü annem e yaptıkların dan sonra seni babam olarak görmemi bekleme
4. Sü ve son olarak beni niye buraya getirdin?Bu kişi nin 4 yaşın da bir çocuk olduğuna eminmiyiz.
Sa: 1.si ilk sorun buraya naruto ve seni görmek için geldim. 2. Si ben senin babanın her ne kadar sen kabul etmesen de. 3. Sü ise bak ben hem sen de hem de naruto dan özür dilerim menma annen e de yani naruto ya da söylemem gerek bunu 4. Sü ve son sorun naruto ve oğlumu görmeye geldim.
Hafif bir şekilde tebessüm ettim Menma nın yani oğlumun da gözün den bir iki damla yaş geldi ve bana sarıldı o sarılınca içime naruto yu öptüğün zaman ki gibi bir huzur dolduğunu hissettim bu anın da naruto yu öptüğüm zaman ki gibi hiç bitmemesini diledim
(758 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşim (Sasunaru)
Fanfictionevet bu benim ilk kitabım inş beyenirsiniz umarım hatalarım olursa kusura bakmayın eğer smut olursa uke:Naruto same:sasuke iyi okumalar