Naruto*
Sasuke nin bana o şekilde konuşmasın dan 1 hafta geçti ve Sasuke anlamasam da biraz fazla garip davranıyor. Sakura- chan beni çağırdı.
N: Efendim sakura- chan
Sak: APTAL NARUTO NİYE BU KADAR GEÇ KALDIN!
N: Ü-ÜZGÜNÜM SAKURA- CHAN
Sakura- chan ın arkasına baktığım da sasuke nin geldiğini gördüm.
Sa: Geldim noldu sakura gene ne bağrıyosun
Sak: Ü-üzgünüm sasuke-kun şu aptal Naruto geç kaldı diye bağrıyordum.
Sa: Fark ettiysen ben Naruto dan sonra geldim bu yüzden ona bu konu hakkın da bağırma hakkını sana kim veriyor?
Sak: A-ama sasuke-kun
Sa: Bende öyle düşünmüştüm neyse konuya gel sakura niye bizi çağırdın.
Sa: Ah doğruya 5. Bizi bir görev e gönderdi bu görevde kakashi sensei olmayacak ve hinata kiba ve shino bizimle gelicek görev B seviyesi bir görev ama kakashi sensei S seviyesi bir görev e gitti kurenai sensei de kakashi sensei ile birlikte gitti.
N: Oh pekâlâ ne zaman gidiyoruz göreve
Sak: Yarın ama görev in uzun sürme ihtimali varmış bu yüzden yanımıza eşya getirmemiz gerekebilirmiş.
Sa: Tamam sakura.
Sak: Benim gitmem gerek tsunade sama bunu söyledik ten sonra yanına gelmemi söylemişti görüşürüz sasuke-kun.
Anlamıyorum ya sasuke ye görüşürüz diyo da bana niye demiyo sasuke de olup ta bende olmayan ne niye beni sevmiyo anlamıyorum. Sasuke ye düşmancıl bir bakış gönderdim ve rağmen ci dükkanına doğru yürümeye başladım.
Sasuke*
Aramızda bir aşk üçgeni var bune böyle ya ben Naruto yu seviyorum Naruto sakura yı sakura da beni bune böyle ya anlamıyorum yürürken rock Lee yi ve neji yı antreman yaparken gördüm.
Sa: Hey bende size katılabilir miyim
Lee: Vay sasuke-kun senin gençlik ateşini görebiliyorum.
Neji: Gene mi şu gençlik ateşi.
Lee: Gençlik ateşini küçümsememelisin neji.
Bu boş muhabbet ten sonra bende antremana başladım ve 2 saat kadar antreman yaptık sonra saat in geç olduğunu fark ettim ve eve gidip duş aldım. Kapı çaldı ve belime bir havlu bağlayıp kim olduğunu baktım karşımda Naruto yu görmeyi beklediğim pek söylenemez.
N: Sasuke tsunade bee chan seni- VUAAAH BAKAAAA ÜSTÜNE BİR ŞEY GİYSENE HER KAPIYI ÇALAN KİŞİYE BÖYLEMİ AÇIYOSUN!?
Çok utanmış ve yüzüne başka bir tarafa çevirmişti suratı domates gibi kıpkırmızı olmuştu.
Sa: Bekle burda üstüme bir şey giyip geliyorum.
N: T-tamam
İçeri girdim ve üstüme bir şeyler giyip dışarı çıktım Naruto nun hâlâ yüzü kıpkırmızıydı sevimli kedicik. Çok tatlıydı tsunade sama nın odasına gittik.
Ve bütün herkezin orda olduğunu fark ettim hinata,kiba,shino ve sakura herkes burdaydı tsunade sama ya baktım ve oda konuşmaya başladı.
Tsu: Görev e bugün şimdi gidiyorsunuz itiraz edemezsiniz zaten nedenini sormayın sakura sizi görev hakkında bilgilendiricek ŞİMDİ ÇIKIN DIŞARI İŞLERİM VAR!
Hepimiz bir anda kapıda bulduk kendimizi noluya lan konaha nın kapısından dışarı çıktık ve bu arada sakura bizi görev hakkında bilgi veriyordu. Sakura nın bilgi verme aşama sı bittik ten sonra herkes kendi hâlinde yürüyordu Naruto ya baktığım da hinata ile konuşuyordu ben şimdi bu hinata yı boğazlamazmıyım.
Yazar*
Hi: N- naruto-kun şey b- ben sana bi- bişey söylemek istiyorum.
Naruto: Efendim hinata
Hi: Şey ben s- senden h-
Sa: Oi naruto buraya gel sana bir şey söylemem lazım üzgünüm hinata başka zaman şöyle ne söyleyeceksen. Dedi sasuke ama için den ise tabi söyleyebilirsen diye söyledi.
Naruto ise şaşkınlık la onları izliyordu tabi hinata nın söyleyeceği şeyide çok merak etmişti.
Sasuke bir den Naruto nun elini tuttu ve çekiştirmeye başladı sasuke şuan Naruto yu deli gibi kıskanıyordu biraz daha ilerledikten sonra önlerine bir düşman çıktı.
(Arkadaşlar açıklama yı unutmuşum burada daha orachimaru sasuke nin boynunu ısırması ve o mührü bırakmadı)
Herkes saldırı pozüzyonuna geçti ve saldırmaya başladı hinata byakıgan ı çıkardı sasuke ise sringanını çıkardı shino da böceklerini saldı kiba da akamaru ile aynı köpek moduna geçmişti Naruto ise fazla sinirlenmişti bu yüzden gözleri kırmızıydı (YN sakura napıyo ap yazar: hiç öyle boş boş izliyo napsın)
Herkes saldırmaya başlamıştı düşman birden üzerlerine kocaman bir yılan gönderdi. Yılan sasuke ye doğru gidiyordu sasuke kollarını önünde siper etmişti ki naruto o kocaman yılanı durdurmuştu sasuke nin yüzüne bakıp dedi ki.
N: Naldu korktunmu seni korkak kedi.
Sasuke nin aklına bir an bu kelimeyi naruto ya söylediği zaman geldi naruto nun o kocaman yılanı tek hamlede durdurmasına fazlasıyla şaşırmıştı ama naruto nun gözlerine baktığın kırmızı renk olduğunu gördü. Naruto da o kocaman yılan la savaşmaya başladı sonra o adamın üstüne atladı o sırada adam naruto yu karnını dan tutmuş ve tişört ünü sıyırıp karnındaki mühre baskı uygulamıştı Naruto bu darbede bilinci yavaş yavaş kapanmıştı.
Sa: NARUTOOOO
H: NARUTO- KUUUUUUUN
Herkes Naruto nun olduğu tarafa bakınca daha da endişelendiler düşman bu ana kullanarak sasuke nin boynunu ısırdı ve dedi ki
???: Artık sringanını kullanamaycaksın
Sa: Sen kimsin
Oroc: Ben orochimaru merak etme zamanı geldiğinde yanıma kendin geliceksin sasuke- kun
Sasuke de bu sözlerden sonra bilincinin kapandığını hissetti ve ağıcın oraya yığıldı Naruto ise düşmanı onu bıraktığı için ağaçtan aşağı düşmeye başladı.
Sak: SASUKE-KUUUUUUUUUUN
K: NARUTOO!
H: NARUTO-KUUUUUUUN
Kiba hemen Naruto düşmeden Naruto yu yakalayabilmişti. Hinata ve kiba Naruto ya bakarken sakura ve shino sasuke ye bakıyordu.
Gece geç saat olmuştu bu yüzden bazı kişiler yatıyodu shino ve hinata hariç onlar nöbet tutuyolardı bu yüzden uyumamışlardı aradan bir kaç saat geçti hinata biraz uyumuştu sıra uyuma sırası shino andı shino anda biraz uyudu onlar izleyen 3 çift gözden habersiz.
🍀Sabah🍀
Sabah ilk sasuke uyanmıştı dün olanlar aklına gelince hemen Naruto ya baktı iyi durumdaydı bir şey olmamıştı sasuke bir oh çekti ve uzanmaya devam etti bir den akamaru havlamaya başlayınca herkes uyandı
N: KİBA LANET OLSUN SUSTUR ŞU KÖPEĞİ!
K: NARUTO KALK BU ACİL Bİ DURUM. Diyince herkes ayağı kalktı başka bir düşman daha çıkmıştı.
Evet inş beğenmişsinizdir
(926 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşim (Sasunaru)
Fiksi Penggemarevet bu benim ilk kitabım inş beyenirsiniz umarım hatalarım olursa kusura bakmayın eğer smut olursa uke:Naruto same:sasuke iyi okumalar