Je něco kolem desáté večer a já sedím doma na gauči a hraju hry na playstationu, když najednou někdo zazvoní. Odložím ovladač od ps a jdu otevřít. "Zdaaar Makuloo" pozdraví mě můj kamarád Dejan "Zdáreeek" řeknu a pozvu ho dál. "Copak potřebuješ?" zeptám se a sedám si na gauč vedle Dejana "Nic..No spíš takhle kamarád potřebuje nějakou holčinu do klipu. A napadla jsi mě ty.. Přeci jen jsi hezká a máš hezkou postavu." řekl a dál se na mě usmíval "Cože? Takhle klidně, ale nebudu se tam s někým olizovat. Je ti to jasný?" řeknu a hodím po něj vražedný pohled, on jen kývne a něco kliká do mobilu, pak se na mě koukne "Tak zítra v deset buď před barákem." řekne a zase něco dělá na mobile. "No nic já jdu, tak zítra ju?" "Dobřee." řeknu a jdu po něm zavřít dveře. "No tyvole, tak já jdu už radši spat." řeknu si pro sebe a jdu vypnout ps a jdu se převléct do dlouhého třička a jdu spat.
"Crrrrrrr" "Tyvolee už stávám." řeknu a vypínám budík na mobile. Budík jsem měla na 9:30, vztanu a jdu si vyčistit zuby a celkově ranní hygienu. Vlasy jsem si dala do vysokého culíku a šla jsem do pokoje ke skříni a vybírám si oblečení "Typíčooo co si mám vzít kurva." říkám a hrabu se ve skříni. Nakonec jsem si vzala černý kraťoučký crop top a černou sukni, šla jsem si udělat make-up.. Udělala jsem si snídani a pak jsem se podívala na mobil bylo 9:50 a já si šla pro dlouhou mikinu se zipem, mikina měla maskáčovou barvu, což byla zelená jak tmavě tak světle a černou. Šla jsem na chodbu a tam si vzala vyšší černé boty a vyšla jsem z baráku. Když jsem scházela schody, tak jsem si dala mobil a kliče s peněženkou do kapsi od mikiny a vytáhla jsem si cíga se zapalovačem. Jak jsem tam čekala, tak jsem si zapálila a dívala se na twitter. Bylo 9:59 a já si zapálila další cigaretu a usyšela jsem motor od auta už je tady.. "Zdaar Makuuuuš" křikl Dejan z okna a šel za mnou "Ahooj" řeknu a popotáhnu si ze své cigarety "Dej mi taky." řekne a vezne mi MOJI cigaretu " Hmm už nemám SVOJE cígo." řeknu a hodím po něm vražedný pohled "Neva." řekne a táhne mě do auta "Sedíš vepředu." řekne a otevře mi dveře "Díkec." řeknu a sedám si potom si sedne Deja za volant a jedeme. "Jsme tu." "Příště neřiď jak prase." řeknu a vystoupím a Dejan taky, vcházíme do nějaké místnosti "Hej žirafo!" zakřičí a před námi se objeví, nějaký vysoký kluk "Tohle je ta kurvička?" "Co prosím? Já nejsem žádná kurvička." řeknu a zamračím se na něj "Davide tohle je moje kamojda Makula Davidová." "Makula?" zarazí se David a já se jen usměju "Takhle mi říká jinak jsem Markéta, ale nesnášíš když mi tak někdo říká." jak to dořeknu tak se na něj usměju. Takhle nevím, jestli tam byl Koukr, ale tady prostě bude. "Makyyyš!" zakřičí, někdo a všichni se tam podíváme "Koukreee" řeknu a obejme mě a já ho též. "Fajn tak pojď za mnou a já ti dám oblečení co si na sebe vezmeš." řekne David a táhne mě někam "Kam mě táhneš?" "Ke mně do pokoje a tam se i převlečeš." řekne a pustil mě do jeho pokoje já si sednu a podá mi tašku "Já se za chvíli vrátím." řekne a odejde. No typíčoo tohle si mám vzít? Já si mám vzít zelený obleček? No tak tohle bude zajímavé. Vyslíknu si top, podprdu sukni a tanga, potom si obleču obleček a rozpustím si vlasy. Najednou přijde David a doslova na mě čumí "To v tom vypadám tak hrozně tlustě?" řeknu a otočím se na něj "Ne. Vypadáš v tom dobře. Hodně dobře." "Oh díky." usměju se na něj a on na mě má hezký úsměv řeknu si v hlavě a jestě více se usměju "Tak pojď řeknu ti co budeš dělat." řekne a jde "Můžu si jestě vzít mikču?" "Jo, klidně" řekne a zastaví se a já si zajdu pro mikinu a dám si ju na sebe "Máš v tom dobrou prdel." "Díky" řeknu se smíchem a on se zase usměje, tyvole ten úsměv je tak boží. "Takže mi natočíme tu část dole a jak přijdeme nahoru, tak budeš sedět tady na téhle skříňce Market a roztáhneš rohy a Bára si tam stoupne a budete se líbat okey?" řekne a koukne na mě "Tak to se musím napřed napít a pak jo." "Okey. Martine dáš Makče panáka?" "Okey dva?" koukne na mě, a čeká co řeknu, ale místo toho se toho ujme Déja "čtyři jí dej." "Okeey." řekne Martin a jde pro panáky, přinese mi čtyři pánaky a já je do sebe hodím. Kluci jsou už dole a já si sedám na skříňku a roztáhnu nohy a mezi ně si stoupla Bára, přišel k nám Marťa že se máme už nachystat a jak uslyšíme otevírání dveří, tak se máme začít líbat. "Doufám že ti to tak moc nevadí se se mnou budeš líbat." řekla Barča a já se uchechtla "V poho. Neříkám kdyby jsi byla hnusná, tak by mi to vadilo. Ale ty jsi hezká, takže v klidu." řeknu a Baruš se na mě usměje a já také, potom uslyšíme otevírání dveří a my se začali líbat. "Tak dobrý." řekl Vláďa a my přestali a přišel za námi David "Fajn. Teď jdeme natáčet, jak se jdu tetovat, takže si můžete dělat co chcete, pak jdeme zase sem a budete tancovat fajn?" řekne a já s Barčou jenom kývnem hlavou. Kluci odešli a my si sedli a šli si dát panáka. "Chcete víno?" zeptá se nás Koukr a my kývnem hlavou a každé z nás dá jednu flašku bílího. Máme vypito třičtvrtě flašky a přijdou kluci "Můžeme?" zeptá se Renne a já s Barčou jsme šli ke klukům a začali tančit. Je konec klipu a já s Barčou si jdeme vypít naše víno "Proč si nesednete?" zeptá se David a kouká na nás. "Protože mám zalepenou prdel a štípe mě k tomu taky prdel od tebe jak si mě kousl." řeknu a hodím po něm pražedný pohled a on se na mě usměje "A ty máš taky zalepenou prdel Báro?" řekne už bez zájmu a sedne si "Jo." řekne Baruš a zase se napije. "Tak pojďte. Martine!" najednou přišel Martin "No?" "Pojď se mnou. Jdu umít holkám prdele." řekne David a Martin kývne na souhlas. Jdeme za klukama do koupelny a David vezme dvě utěrky jednu dá Martinovi a oba namočí utěrky "Taak Makčo otoč se." řekne David a já se otočím "Barčo ty taky." řekne Martin a Barča se taky otočí a díváme se na sebe a pitomě se usmíváme "Hej ono to docela lehtá." řeknu se smíchem v hlase a David se jen uchechtne. "Hotovo." řekni oba zaráz a my se uchechtli "Můžete se jít převléct." "Okeeey." řekne Baruš a jde s Martinem a já s Davidem "Jestli chceš tak tam můžeš být se mnou, ale nesmíš mě očumovat." řeknu a kouknu se na něj "okey." řekne a otevře dveře a já do nich vstoupím a David též. Když se převlíkám tak se mě najednou David zeptá "Kolik vůbec máš?" "Budu mít19 a já vím že máš 22." řeknu a otočím se na něj, protože už jsem převlečená on se jen usměje a jde za klukama a já také. David si sedne a já vedle jeho "Tak co Makuliku už máš klid od Vaška?" zeptá se Déja, ale místo toho se ozve David "Kdo je Vašek?" "Můj ex. A jinak dobrý už. Už mi přestal vyhrožovat a už mě nebuzeruje." řeknu a usměju se na něj. Pijeme a smějeme se, nevím jak dlouho tohle děláme, ale musím uznat, že už jsem docela unavená a David vedle mě se docela pořád baví a najednou se zeptá "Kolik je kurva hodin?" "5 ráno." řekne Déja a dál pije. Já už pomalu usínám a položím si hlavu o Davidovo rameno a usla jsem.
Pohled Davida
Bavil jsem se Vláďou a Renne o kravinách a najednou jsem cítil něco na rameni, když jsem se otočil tak jsem viděl Makču jak mi usla na rameni. Musím uznat, že jsem taky docela unavený "Hele kluci, jdu vzít Makču do pokoje a pak to tu rozpustíme." řeknu a oba kývnou. Vezmu ji do náruče a jdu do mého pokoje "Mmm..Kde to jsem?" zamručela a snažila se neusnout "U mě v pokoji, ale jestě neusínej dám ti třičko." řeknu a jdu ke skříni a vytáhnu svoje triko jdu zpátky k Makče a ta dá ruky nahoru a já ji vyslíknu top a sundám sukni přetáhnu ji tričko pres hlavu a ona si rozepne podprsenku a podá mi ji, já ji dám na hromádku. "Podáš mi odličovák?" "Fajn." řeknu a jdu do koupelny kde je odličovák, když jsem byl s Kačí tak si ho tady nechala. Přijdu na ní a podám ji tamponky a podličovák, přijde ke mně a podá mi to "Odlíčíš mě prosim? Nemáš tady zrcadlo." "Tak dobře." a začnu ji odličovat "Hotovo." řeknu a jdu odložit věci na stolek. "Běž zase spát." "A půjdeš pak za mnou?" zeptá se a koukne na mě psíma očima "Dobře." řeknu a usměju se na ni a zamuchlala se do peřiny. Šel jsem zpátky za klukama "Kde je Štukys?" "Šel s Bárou do pokoje. Taky usla." řekl Renne a já kývl hlavou "No nic je mi líto, ale musíme to už rozpustit." řekl jsem a všichni se začali zvedat a šli. Trvalo to asi deset možná patnáct minut a už tady nikdo nebyl místo holek Štukyho a Déju. Jdu do pokoje a lehnu si do postele k Market a obejmu ji "Doríšku." zamumlá. "Doříšku? To je dobrý. A jinak co přebuješ?." řeknu a přitom ji hladím po hlavě. "Dobrou." řekne a více se uvelebí a chytne mě za ruku a přitom ji mám stále na jejím boku "Dobrou princezno." řeknu a jdu také spát.
ČTEŠ
Kurvička? Ne..
RomanceBrzy 19ctiletá Market Davidová se díky svému kamarádovi, se kterým se zná už od děctví. Se seznámí s Davidem Albrechtem. Co se stane když se budou pořád stýkat? Vrátí se Market k zpěvu?