Pod stolem

346 16 0
                                    

Ráno se probudím v obějí. A s kým? Ano s Davim.. Moc si nic nepamatuju, ale to nevadí. Jdu dolů nakrmit kočky a zapít prášek vezmu ještě Dávovi prášek a vezmu samozdřejmě i vodu. Jdu nahoru a Dáva už nespí "Dobré ranko" řeknu a podám mu prášek a vodu, prášek zapije a odloží sklenku s vodou. "Kotě dnes jdeme zapít tu tvojí songu" hodím po něj tázací pohled "Máš to dost uspěšný. Aaaa to se musí oslaviiiit!" "Mám kocu" řeknu a promnu si spánky "Neva" řekne a usměje se na mě. "V kolik?" zeptám se a jdu si vzít uplé rudě šaty "Asi v 5" kouknu na hodiny a jsou počkat co?! 14 což znamená tři hodiny volna. "Takže máme dost času" ušklíbne se a já si opět vyslíknu šaty a dám si je na židli. Příjdu k němu a sednu si obkročmo na jeho klín "Na co máme dost času" řeknu a přibližuji se k němu "Víš co mám na mysli" řekne a spojí naše rty. Přesunu svoje ruce za jeho krk a pak je spojím, Davidovi ruce se přesunou na moje holá záda.. ( jako nebudu to popisovat, protože uplně nevím jak, ale příště to třeba zkusím pozn. autorky)

Jdu se osprchovat.. Po sprše jdu do pokoje, jde je už oblečený David a já si dávám na sebe šaty. Máme jít, ještě vyzvednout Sharlotu a tak jedeme dřív.

V klubu

Jsme v klubu a bavíme se "Jdu objednat" oznámý nám Marťa a my kývnem hlavou. Přijde a dobese mi drink, který miluji sex on the beach ten drink je prostě best "Dík Marťi" řeknu a usměju se. David mi dá ruku na stehno a posouvá ji mezi mé nohy. A vsunul do mě jeden prst, vykulila jsem oči a radši jsem se napila drinku. Potom do mě vsunul druhý prst a já se snažím zardžet vzdych, potom zrychlí a já potichu zamručím. Po chvíli se udělám a vytáhne ze mě prsty. Podívám se na něj pohledem jsi normální?! Jenom se usměje a dál pijeme. Zvedne se Sharlota napitá "Taak tady naša princezna. Teda Davida princezna.. Je už jak my. Což znamená že je slavnaaa!!" zakříčí

Kurvička? Ne..Kde žijí příběhy. Začni objevovat