Ráno se probudím a mám totální okno. Co se včera kurva dělo?! Nevím, jo počkat vím pily jsme a dál nevím, potom mám okno. A proč kurva ležím na balkoně?! "Do hajzlu co tu kurva do prdele tady dělám?!!" zakřičím a otevřu dveře od balkonu. "Nemusîš řvát Marky" řekne Psycho a já se na něj ušklíbnu, všimnu si že má monokla a začnu se smát "Kdo tě zbil?" řeknu se smíchem "Ty. Protože jsi řekla, že jsi lesbička a začala jsi se okusovat s MOJÍ Beou a ona s tebou a pak jsi mi dala pěstí" dořekne a já se začnu smát ještě víc. Příjde David a jde si vzít prášek "Čau broučku" řekne Dáva a já ho obejmu. "Podíváme se na pohádku Není král jako král" řeknu a sedám si na gauč "Jo a kurva proč jsem spala na balkoně?" zeptám se jich a oba čumí na sebe "No.. Řekla jsi já chci prostě spát venku" odpoví Davi a já pokrčím rameny.
Po pohádce
Je 15:55 a Bára, šla objednat pizzu, každý má svoji. "Mám nejlepší pizzu Hawai" usměju se a jdu si pro ni. Kluci se tváří jako kdybych jim jedla psa, a přitom jím pizzu "Co tak čumíme debilové?" zeptám se a dál jím pizzu "Prasee" hodí po mně David polštář, ale já to ignoruji a dál papám jsou pizzu s ananaskem. Khamo pizza s ananasem je yummy. "Khamo yummy" řeknu, když jsem to dojedla a Dáva si za mnou sedne, ale já mu lehnu do klína. Poněvač mám mega kocovinu, ale nechci aby to někdo věděl tak dělám že jsem okey. No nic pořádně si na jeho klíně ulevím a jdu spát ZASE.
ČTEŠ
Kurvička? Ne..
RomanceBrzy 19ctiletá Market Davidová se díky svému kamarádovi, se kterým se zná už od děctví. Se seznámí s Davidem Albrechtem. Co se stane když se budou pořád stýkat? Vrátí se Market k zpěvu?