Pusa? A taky Bea?

485 23 0
                                    

Je něco kolem druhé a já se dívám do mobilu "Auu." řeknu si pro sebe. Nevím jak dlouho to už je, ale asi tak pět minut co mě bolí ten nos. "Co se děje?" "Baru bolí tě to ucho?" "Jojo tobě bolí ten nos co." řekne a já kývnu hlavou. Když příjde David a Martin tak mají oba v ruce dezinfekci a vatové tyčinky "Taak. Doufám, že vás to nebude bolet." řekne Martin a šel k Barče a David ke mně já se na něm podívala pohledem ani to nezkoušej "Neboj." řekne a já se na něj zase kouknu "Ja chci radši do pokoje." řeknu a zase se podívám dolů podal mi ruku a já se ji uchopila zvedl mě a šli, jsme do jeho pokoje. Posadila jsem se na postel a David si ke mně klekl já se na něj podívala zatím co dává dezinfekci na vatovou tyčinku "Neboj nebude to bolet." řekne a tyčinkou mi krouží kolem piersingu a pak mi dal hlavu dozadu, aby mi mohl vyčistit nos i ve vnitř "Hotovo." řekl a položil tyčinku na stolek a podíval se mi do oči "Máš překrásný oči." řekl a přibližoval se ke mně, byl kousek od mých rtů "Prosím." špitnu a v tu chvíli mě David začal líbat a já jeho. Líbali jsme se a užívali jsme si to "Davide!" zakřičí někdo z chodby a David se odtáhne ode mě a něco zamručí. David odejde a já jdu za ním na chodbě je Psycho a nějaká holka "Typíčo tobě to slyší kočando." řekl a šel mě obejmout "Děkuji." řeknu a odáhla jsem se od něj "Lidi tohle je Bea." "Tohle je Martin, Bára, David a Makča." řekl a na všechny nás ukázal Bea kývla hlavou na náznak souhlasu. Sedíme na gauči a pijeme já se spíše dívám do mobilu "Máš hezký piersing." řekne Bea a usměje se "Děkuji. Dneska jsem na něm byla." řekla jsem a odložila mobil, bavili jsme se spíše jenom my dvě "Jsem unavená." řekla Bára a položila si hlavu na Martinovo rameno. "Kolik je hodin?" zeptám se a položím si hlavu na Davidovo rameno a Bea na Dejanovo rameno. "Asi deset." řekl David a dal mi ruku kolem mého pasu "Mm." zamručím a obejmu Davida. "Pila jsi?" "Moc ne." řeknu a dál ho objímám a přitom se snažím neusnout.

Pohled Davida

Market mě objala zatím co já jsem měl ruku kolem jejího pasu a usnula. "Hele ona už taky usla?" zeptá se Deja a já kývl hlavou "Ty dvě taky. Tak asi půjdeme spat ne?" zeptá se Marťa a já s Dejou kývneme hlavou. Vezmeme holky do náručí a jdeme do pokoje a já položím Market na postel a jdu ji převléct do trika které jsem ji dal včera. Převlíkl jsem jí a já si tak mohl vysléct triko a gatě, lehl jsem si k ní a ona se v tu chvíli probudila "Daví?" "Ano?" "Můžu si lehnout na tebe?" jen jsem se usmál a lehl si na záda  a Makča mi lehla na hruď a objala mě a ona se koukla na mě a usmála se a já na ní taky "Copak princezno." "Víš. Mohli by jsme dokončit to co jsme začali." řekla a začala se ke mně přibližovat "Odporovat rozhodně nebudu." řeknu a začneme se líbat. Líbáme se a přitom používáme i jazyky. Ta holka je dokonalá. Odtáhneme se od sebe a zase se na mě usměje. "Dobrou." řekne a dá mi letmou pusu na rty a jde si znovu lehnout na mou hruď. "Dobrou." řeknu a dám ji pusu na vlasy, a usnu.

Kurvička? Ne..Kde žijí příběhy. Začni objevovat