Piersing

582 17 0
                                    

Ráno se probudím v něčí objetí a tak se podívám a zjístím, že je to David, který jestě pořád spí. Opartně vylezu z postele a jdu do 'obýváku' kde spí Dejan, teda spal, protože se vzbudil "Tyvole ty vypadáš." řekne a sedne si "Pojď si sednout donesu ti vodu a prášek." když odešel, tak já si teda sedla, když mu najednou cinkl mobil rychlostí blesku jsem se podívala a zjístila, že mu píše nějaká Bea, ale musela jsem jsem dělat, že nic nevím, protože už přišel Deja a podal mi vodu a prášek "Děkuju." řeknu a zapiju prášek. Sedne si vedle mě a bere si mobil "Víš jak jste spali?" zeptá se a já záporně zakývu hlavou Dejan mi ukáže fotku, kde spíme já s Davidem "Mm." zamručím a dál se chytám za hlavu za nedlouho příjde i Bára, ale ta je na tom líp jak já. "No tyvole Market ty vypadáš. Ale není se čemu divit ty jsi toho vypila dost." řekne Bára a jde si pro vodu s práškem. Příjde a taky si sedne "Kde máte vůbec obě kluky?" "Spí." řekneme obě a usmějeme se na sebe. "Typíčooo" řekne někdo za náma a my se otočíme a vydíme Davida "Hah ty máš taky pořádnou kocovinu." řekne Déja a směje se mu, já se opřu o Báru, která se snaží jestě neusnout, ale tak co se jestě prospíme.

Pohled Déju

Bavil jsem se tím, že jsem se posmíval Davidovi a jeho kocovině. Dlouho se neozvaly holky a tak jsem se podíval usly obě Market měla hlavu na Barčiným ramenu a ona měla opřenou hlavu o Makčinu. "Tyvole ony zase spí." řeknu a jdu před ně si je vyfotit, což se mi taky povede příjde tam David, který si je taky fotí a pak jde do kuchyně. "Brý." řekne Marťa a jde taky do kuchyně hah všichni májí kocovinu a já už ne. "Kde jsou holky?" zeptá se Marťa a já mu ukážu na druhej gauč kde spí "Tyvole." řekne a taky si je jde vyfotit. "Měli by jsme to tu uklidit." řeknu a podivám se na ty dva, oba kývnou a my jdeme uklízet holky necháme spat ať pak nejsou protivný.

Pohled Martina

Ani nevím kolik je, ale aspoň že jsme to tu uklidili sedám si na gauč a David taky Dejan někam jestě musel jít. Slyším kroky a tak usuzuji že holky jsou vzhůru a něco si šeptají, ale jinak si toho nevšímám.

Pohled Market

Máme plán a ten je takový Bára pujde pro líčení a uděláme si modřiny pod očima, jsem zvědavá jak se budou ti dva tvářit. Bára přišla a my šli uskutečnit náš plán, když jsme to měli tak jsme šli loudavím krokem ke klukům "Bože mě bolí hlava." řeknu a sedám si vedle Davida a Bára vedle Martina "Jo." řekla Bára a opřela se o Martina zatím co já o gauč. Najednou se na mě podívá David "Co to kurva máš pod očima?" řekne a prohlíží si mě a Martin Báru taky "Vy jste se prali?" zeptá se Martin a já s Bárou umíráme na záchvat smíchu a kluci nechápou. "To je namalovaný." řeknu a dál se směju a najednou mám polštář v ksichtě "Kdo to byl?" řeknu a podívám se na ně Martin "mlátí" Báru polštářem takže to byl David. Hodím po něm taky polštář a usměju se. "Jdu se upravit a musím dom." oznámím a jdu se teda upravit vezmu si oblečení ve, kterém jsem přišla a nalíčím. Vlasy si dám do copu a jdu za něma. "Proč?" zeptá se dotčeně Bára a já po ní hodím pohled ty jdeš taky přeci a ona kývne. "My jdeme dneska na piersing." řekne a rychlostí blesku se jde upravit také "V kolik?" zeptá se David a podívá se na mě "Máme to na jednu." řeknu a pro jistotu se podívám do mobilu "Kdy jste si to vůbec stihli domluvit?" ozve se Martin a ja se uchechtnu "Včera jak jsme se opili." a dál se dívám do mobilu, který ukazuje 10:00 "Tak to máte čas, jestě." řekne David a něco dává na ig do stories nenápadně se kouknu a vidím tam fotku, kde jsem já a on. "Označit?" zeptá se a koukne na mě "Jop." "Jméno?" "Ta_Makula." (Jsem sem dala svůj ig😂) označil mě tam a já se usmála. "Počkej já chci taky tvůj instagram." řekne Martin a vytahuje si mobil "Mám ho říct znovu?" kývne hlavou na souhlas a já se uchechtnu "Ta_Makula." řeknu a pak mi cinkne mobil a já je začnu sledovat nazpět. Jdu kolem Martina a taky nenápadně kouknu co dává do stories a je tam fotka se mnou a s Bárou. Příjde Bára a jde ke mně "Jaký máš ig?" "Ta_Makula." "Dík." a začneme se sledovat . A dá tam fotku kde jsme jenom my dvě a napíše: tuhle holku prostě miluju😩🖐🏻. Abych nebyla pozadu tak dám do stories fotku kde jsem já, Bára, Martin, David a Déja a napíšu tam: miwuju je❤️😩🖐🏻. A přidám tam písničku na párty. Všem cinkne mobil a já se usměju a pak se všichni kouknou na mě "No co jako." řeknu a dám klikám něco do mobilu "Hej tak nakonec máme piersing na 11." řeknu a podívám se na ně a oni kývnou hlavou kouknu se na hodiny v mobile a je teprv 10:08 "A můžeme jet ke mně? Potřebuju se převléct." "Okey." řeknou kluci a my jdeme do auta "Sedím s Makčou vzadu." řekne Bára a já si teda sedám dozadu. "Tady?" "Jop." řeknu a jdu vytáhnu klíče a jdeme po schodech jsem ve druhým patře a moc schodů to není. Odemknu a jdu do vnitř a ostatní za mnou "Baruš pojď dám ti taky něco." řeknu a jdeme do pokoje a kluci nás sledujou já si vytáhnu další mikinu se zipem a vojenským vzorem a černé krátké a uplé šaty. Báře podám šaty s modrozelenou barvou a vytáhnu si spodní prádlo "Kluci my se jdeme převléct." řeknu a kluci to pochopí a jdou někam nevím kam. Když jsme převlečené tak se podívám na hodiny, které mám na stolku je 10:36 a my jdeme za kluka, kteří jsou před barákem přijdeme a já si vyndám cigarety a zapalovač "Ty kouříš?" diví se David a já jen kývnu hlavou na souhlas popotáhnu si z cigarety a podám ji Báře, která to zkusí a zakašle si "Nojono." řeknu a zase si popotáhnu "Od kolika kouříš?" "Hej Baru ani nevím, myslím že od 16ti, ale nevím to přesně." řeknu a když dokouřím tak odpalek hodím na zem a jdu s Bárou do auta si sednout. Jedeme a jsme nevím kde, někde jsme prostě a je 10:48 a my pořád jedeme. "Tak a teď to musíme dojít pěsky." řekne David a my vystupujeme. Jdeme kolem silnice a David jde první a hledá něco na mobile a já jdu za ním a čumím pořáddo mobilu a Barča s Marťou si povídají. "Víš vůbec kde to je?" zeptám se "Jo možná. Byl jsem tady na tetování." "Okeeey." řeknu a dál čumím do mobilu. "Hotovoooo." řekl David a my se podívaly. "Konečně." řekneme všichni a David nás probodl všechny pohledem. "Ale víš, že tady si jdu koupit jenom piersing?" řeknu a David se zastaví "Cože?" "No." řeknu a usměju se na něj. Mám stříbrný metalický a zlatý s kuličkou. Teď jdeme do zrdavotnického zařízení a tam mi propíchnou nos. "Tak tady to je." řeknu a jdu si dát respirátor. Čekáme jestli nás někdo vezme, protože mi to bude píchat doktor/ka, ale je tu prázdno což je pecka. Příjde pan doktor a já se s ním domlouvám. Prej až v jednu mi to propíchne a je teprv 12:04 pecka.. Sedneme si a jsme na mobile. "No tyvole." řeknu a všichni se na mě kouknou "Co je?" "Davide mě začalo sledovat hromadu lidí." "Jojo." řekne a dál si všímá vsého telefonu. "Slečna Davidová." když tohle uslyším, tak jdu sama "Dobrý den." řeknu "Dobrý den. Takže ten kroužek do nosu?" Ano, pane doktore." "Tak si helněte a poprosím vás o piersing." piersing mu dám a začne mi propíchávat nos. Celou dobu mám zavřené oči. "Tak hotovo. Takže budete platit dole. 200." "Dobře a papír mám pak donést?" zeptám se a pan doktor kývne na souhlas. Jdu za něma "Tobě to sluší." řeknou všichni a já se na ně usměju. Zaplatila jsem to a odnesla.


Jinak před chvíli mi propíchli nos a mám stříbrný kroužek a je to krásné.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Kurvička? Ne..Kde žijí příběhy. Začni objevovat