Rapperka?..

443 21 4
                                    

Ráno se probudím a nikdo vedle mě není. Vztanu a jdu do obýváku kde se nachází Marťa s Dejou "Zdar kde je Dáva?" zeptám se a sedám si a zapnu si telku "Prý si musel něco zařídit." ozval se Deja a já na to jen kývla "Dnes musím do Slané." vím, že tam mají dneska vystupovat, ale já tam potřebuji na chvilu, vlastně jsem vám ani neřekla co dělám za job že? Drifty prostě driftuju, vlasně jako Marťa, ale mně za to platí. "Fajn. Jdi se obléct." řekne Deja a jde se taky oblíct. Moc dobře ví, že dnes mám drifty včera jsem mu to řekla. Jsem oblečená a Marťa taky zařveme na Deju, že budeme čekat venku. Vyšli jsme ven a já si zapálila "Konečně." řeknu a uchechtnu se a přitom kouřím.

Ve Slané

Právě jsme přijeli do Slané. Musím uznat je to tu hezké.. Jdu za Víťou "Zdaar. Tak co kde mám fáro?" řeknu s ušklebkem mi hodí klíče a já jdu do garáže "Tihle tu jsou s tebou?" "Jop." přijdou za mnou a dívají se po celé garáži "To všechno je tvoje?" řekne s užasem Marťa já kývnu hlavou "To je hustyy." řekne Deja a všechno si to natáčí na mobil. "Tady jsou jenom drifťáci taaam úplně vzadu jsou normální." řeknu a dál se dívám do mobilu. "Jaký máš auta na drifty?" "No takže tady je Mazda RX-7 veilside fd, tady Mazda RX-8, Nissan 180SX S13, Toyota Chaser X100, a nejnovější Veilside Honda NSX. A taky mám motorky. Chceš je taky vidět?" řekla jsem jak jsem vyjmenovala a ukazovala na všechny auta, Marťa jenom kývl a Deja pořád natáči. Zavedu je dozadu na pravou stranu, kde mám motorky.  "Taak. Tohle jsou motorky na motokros po trati. Tohle je Honda RC212V, Suzuki GSX-R a tohle nejnovější Yoshimura R11." kluci stojí a s užasem se na mě dívají "A co normal?" "Chceš je vidět?" oba kývnou a my jdeme na levou stranu "Takže.. Tohle je Mercedes-Benz CLZ AMG, Porshe 911 GT, Bugatti Veyron a tohle je Audi R8." "To muselo stát dost." řekne Marťa a já kývnu hlavou na souhlas "Můžu to poslat Davidovi?" "Klidně Dejo." řeknu a jdu se dívat jak jsou na tom helmy. "Kdy budete mít koncert?" zeptám se a kouknu na Marťu a ten se usmál "v devět večer. Půjdeš se mnou driftovat?" kývnu hlavou a jdu napsat Dávovi. No takže, domluví mi to prý..
"Kolik je?" "Dvě." řekne někdo za námi a my se v rychlosti otočili "Nečekali jste mě tu?" "Davíííí!" zakřičím a jdu ho obejmout "To je všechno tvoje?" "Ano." řeknu a odtáhnu se od něj a jen se dívám na něj jak kouká na má auta, drifťáky a motorky "Hustyy." řekne a dá si ruku kolem mého boku. "No nic jdu jestě spat.." zívnu si a jdu dál z garáže kde nasledovně zamknu a jdu do bytu, který mám vedle garáže. Odemknu a přivítá mě Máňa, Princess a Diamant. "Ahooj čičinky mojeee." řeknu a kleknu si k nim. "Co to je." "Martine Albrechte. Tohle jsou dvě kočky Máňa a Princess. A jeden kocour Diamant." řeknu a uchechtnu se a Martin taky "Kdo je kdo." "Máňa je flekatá a je to Mainská Mývalí. Princess je celá bílá a je to Ragdoll. A tenhle je Diamant celý černý a je to Birma." dořeknu to a usměju se na Davida a on na mě. Jdu do obýváku a dám kočkám najíst. Potom si jdu zase lehnout "Dělejte si tu co chcete. Akorat nechodit do garáže a netýrat čičinky." řeknu a jsu po pokoje.

19:00

Vzbudím se a jdu se kouknout na ně. Když najednou slyším moje písničky. Jdu co nejrychleji dolů. "Ty jsi rapperka hotová Market." řekne Deja s užasem "Kde jste to našli?!" "V notebooku." "Kurva. A proč to pouštíte?!" ječím na ně a najednou se vzedne David a jde za mnou "Tak se tak nezlob. Však je to hezký." "Víte vůbec aspoň že je to anglicky?" kluci kývnou a já taky.

Koncert

Je 20:00 a kluci se připravujou a já taky. "Můžeme už jdou tady lidi." řekne Marťa ve vysílačce a já si nasadím helmu "Jsem ready." řeknu a rozjedu se za Marťou. Všichni si nás natáčí jak tady driftujeme a začně hrát David teda Dorian pardon..

Teď dohrál poslední písničku 'Hledá se Dori' "Teď bych byl rád, abyste prosím začli volat Market zvládnete to?!" zakřičí Dáva a já vykulím oči on chce abych šla zpívat nenene.. Najednou začnou skandovat mé jméno nenene prosím. Bliknu světlama a jedu mezi lidi hah.. všchni uhýbají a natáčí či piští mé jméno. Zastavím před stage a vystoupím David mi podá ruku a já ji přijdu a sundám si helmu. "Tohle je moje nejlepší kamarádka Marky. Chcete aby zapsívala? Ale anglickouuuu ?" "Joooo." jenom vykulím oči a nejednou mi dá mikrofon a přijde Deja a mrkne na mě. Pustí písničku a já se teda připravím.

"Ooh-na-na, yeah don't act like you know me, like you know me, na-na, yeah

I am not your homie, not your oh na-na, yeah

Don't act like you know me, like you know me, na-na, yeah

You don't know me, fuck yeah

Oh, yeah, time is money so don't fuck with mine

See i'm out with my girls, i'ma have a good time

Step back with your chit-chat, killin' my vibe

See, i can't get too much of a good thing

S'why me a dressed up in the finest things

Well, please hold your tongue, oh,don't say a domn thing

See your iphone camera flashin'

Please step back, it's my style you're crampin'

You here for long? Oh no, i'm just passin

Do you wanna drink? Nah, thanks for askin

Ooh-na-na, yeah don't act like you know me, like you know me, na-na, yeah

I am not your homie, not your oh, na-na, yeah

Don't act like you know me, like you know me, na-na, yeah

You don't me, fuck yeah

Ooh-na-na-, yeah don't act likd you know me, like you know me, na-na, yeah

I am not your homie, not your oh, na-na, yeah

Don't act like you know me, like you know me, na-na, yeah

You don't know me, fuck yeah

I mean, we could throw shapes together

But it doesn't mean you're in my circle, yeah

Cruise through life and i'm feelin' on track

If you can't keep up, then you better fall back

'Cause money look better when i see it all stacked up

See, i can't get too much of a good thing
......"

Jakmile jsem dozpívala tak jsem se podívala na Dávu a ten jen zíral na mě jak na svatý obrázek a všichni začli pištět a volat ve slytu jestě, to bylo megaa atd.. " To bylo krásný." řekl a šel ke mně blíž "Tak co na to říkáte?" "Božiiii." zakřičí a já se usměju. Asi mě to bude bavit😌

Kurvička? Ne..Kde žijí příběhy. Začni objevovat