Kačí

314 19 0
                                    

"No tyvole" řekne Marťa, když vystoupí z drifťáku a dívá se kolik fans, už tady je. Jinak, aby jste to pochopili. Já jela pro Veilside Honda NSX a Marťa si, pak jel pro svůj drifťák. Přijíždím k Marťovi a též vystoupím. Všichni řvou a já si to natočím na ig a napíšu: @Dorian_Wave už se nemůžou dočkat. Já s @whothefuckis_grey tady ohluchnem.💞 a k tomu dám písničku od Dávi Radost a poustnu to. Ani ne za 5 minut příjde na stage a já s Marťou jdeme na to. "Budeme dělat osmičku jo?" ozve se z vysílačky Martinův hlas "Okey" řeknu a vysílačku odložím jede první a já hned za ním.

Po koncertu

Asi vám tady nebudu popisovat, jaký to je když driftujete a Dori zpívá.
Takže.. Jedu zaparkovat Veilside a vystoupím. Příjdu za Marťou, který se tam baví s Koukrem a Bárou. Psycho s Beatou jsou o kousek dál a taky si povídají. Zajdu k Marťovi "Kde je David?" zeptám se a sedám si k němu. "Nevím" mikne rameny a já též. Dívám se na ig, kdo mě všude kde označil, najednou mi někdo dal ruce na oči "Kdo jsem?" "Mmm.. Dáva." řeknu a dá mi pusu na tvář "Počkat vy spolu chodíte ne?" ozve se Koukr a Dáva kývne na souhlas "Chceš vidět, jak se okusujeme?" zeptá se "Ne to je dobrý Davide" řekne Koukr a já si sedám na Daviho a ten mě obejme. "Máme zamluvený hotel. Takže se jde pít." oznámý Bára a já se na ni usměju. Vezmu si bílé víno a piju kluci si dávají silnější, ale já nechci. Najednou přijede taxi a z něj vystoupí, nějaká buchta.. Někoho mi připomíná.. Rozeběhne se na jehlách s nám a skočí na Davida. "Ahoj brouku. Udělala jsem chybu a chci začit od znovu." řekne a políbí Davida na rty. No jasně to je ta Kačí.. řeknu si v hlavě a já je jen sleduji se sklenýma očima.. Bože já jsem tak najivní.. "Hele Káči, ale vždyť víš, že spolu už nejsme.." řekne Dáva a odstrčí ji od sebe. "Ale víš, že mně ty noci nestačí.." šeptne a já to uslyším. Zvedám se a jdu do Veilside je mi jedno, že jsem trochu napitá. Sedám si za volant a slyším, jak na mě někdo volá podívám se do zpětněho zrdátka. Je to David a hned za ním přiběhne ta kurva a pořád na něj nějak šahá. Objedu je a zastavím otevřu okýnko a vyfakuji je. A jedu dom.

Pohled Davida

Stál jsem tam jak přikovaný. Kača pořád na mě šahala, ale já ji odstrčil. "Kurva! Proč musíš všem posrat život?! Vypadni si za svým Matyášem!!" řvu na ni a ona odjede. Jdu za ostatníma a beru si klíče "Tak na to zapomeň. Nebudeš teď řídit, svezu tě k ni" řekne Psycho, jako jediný z nám nepil. Hodně se bojím, že se jí něco stane. "Fajn" řeknu a hodím mu klíče. Jdeme do auta a jedeme směr její dům. Co si budem pil jsem a tak jsem na chvili usl. Vzbudilo mě, jak mi Dejan oznámil, že jsme u ní. Vystoupím a jdu dovnitř, jdu po schodech, kde má pokoj a otevřu "Co tady chceš" řekne a utírá si slzy. Sednu si k ní a obejmu ji "Já s ní nic nemám" řeknu a ona mi obětí oplatí usměje se na mě a snaží se neusnout "Chceš jít spát?" kývne hlavou a usne v obětí.

Kurvička? Ne..Kde žijí příběhy. Začni objevovat