Nová songa

403 22 0
                                    

Vzbudím se a vylezu z postele. Jdu do obýváku a dám si prášek, který následovně zapiju vodou. Přijdu ke gauči a sednu si, zapnu si delku a dívám se na futuramu, podívám se na mobil a zjistím kolik je. Je 15:30 což znamená, že za 30 minut jsou čtyři. Přemýšlím nad tím, že bych mohla udělat novou písničku, nějakou dobrou songu. To nemusí být špatný.. Jdu znovu do kuchyně a jdu si dát rohlík s nutellou a plus si naliju malounový džus. Mám takové ponětí, že jsem se z té kocoviny vyspala, a taky to bude tím, že jsem toho měla nejmín. "Zdar Dejo." řeknu a sedám si na gauč a on vedle mě a vezme mi MŮJ rohlík "Jako fakt." a otráveně jdu zase do kuchyně a zase si jdu dělat rohlík s nutellou a vezmu i prášek s vodou pro Deju. Příjdu a podám mu vodu s prášek "Dik." "Jojo." zase si sedám a zase přemýšlím nad tím jestli mám udělat novou songu a u toho přemýšlení jím SVŮJ rohlík. "Hele?" "Ano?" "Přemýšlela jsem nad tím. No víš jestli mám udělat novou songu." přiznám se a Deja se zvedne a jde do pokoje. Udělala jsem něco špatně? Najednou příjde a má v ruce notebook. "Taak rapp?" "Asi jo." řeknu a opřu se o jeho rameno "Dobře. Takže jaké chceš mít umělecké jméno?" "Víš já se stydím to říct. I když nad tím přemýšlím dlouho." jsk to dopovím, tak sklopím hlavu on se jenom usměje a nakloní se "Takže?" "...Nemo.." řeknu a podívám se na něj s nadějí v očích usměje se "To se k tobě náhodou hodí. A plus je to hezký." kliká tam něco a já se koukám "Dělám ti kalál. Takže Nemo. A jakou fotku?" "Ano Nemo. A nevím. Asi nějakou hezkou." uchechnu se a pořád se dívám napíše, tam Nemo a vybírá fotku. Nakonec tam dal fotku kde jsem v plavkách a pózuju před bazénem. Tuhle fotku jsem mu schválila.. "Taak jde se vymýšlet jak bude znít songa." řekne a já začnu hluboko přemýšlet.

16:59
Vlítnu Dejovi do pokoje a usměju se "Už ju mám celouuuu!!!" "Tak pojď!!!!" zakřičím a skákám u toho jak pominutá "Jojo už jdu." řekne a zvedá se. Dám mu papíry na, které jsem to psala "Pecka to bude dobrý." usměje se na mě "Myslíš?" "Vím." usměju se a jsem radšená že se mu líbí. "Budeme to natáčet dnes. A plus to může být tady." "Jooooo!!!" začnu radostí skákat a Dejan taky. "Tak jdeme to chystat a pak vzbudíme kluky a ty dvě." řeknu a my to jdeme chystat.

Nevím kolik je, ale jdeme je vzbudit, byli tady jenom na oběd dá se tomu tak říct a oak zase spat. Jdu do pokoje Doriho a obkročmo si na něj sednu "Copak princezno?" "Co děláš na tom mobilu? A plus běž se nachystat na klip." s těmito slovy odejdu, chtěla bych vidět jako face😂

Jsme všichni nachystaní na klip. I když Martin, David, Bea a Bára neví o co go. Tak já s Dejou to víme "Takže..." začnu a stoupnu si na židli "Já se hodlám natočit klip." řeknu a začnu se radovat a holky se mnou "Ty?" "Ano já Davide." řeknu a seskočím ze židle příjde ke mně a usměje se "Dobře." "Tak se nachystejte!" zakřičí Deja a my se teda ještě nachystáme, teda já nemám co už, ale budiž. Zavolali jsme Vláďovi, jestli by byl tak hodný a mohl by nás natočit, prostě udělat klip. Řekl, že s tím nemá problém a že příjde okolo osmé večer.

20:00

Vláďa je tady a my už se chytáme na klip. "Můžeme?" kývneme a začneme..

Začne písnička a já čekám kdy můžu začít.

"Život utíká tak rychle mě to nebaví.
Baví mě žít, ale né když má každej obavy.
Když myslim obavy, tak nemyslim ty dobrý, ale ty hejty, naražky,no dnešní zlozvyk
"Tohle neni starej blakkwood chcípni!
Jdi do radši porna tam na to vlítni!"

Jste fakt hodný,
vážně cenim vtípky
ale v Blakkwoodu já nejsem,
porno se mi nechce, díky.

Chceš zažít peklo?

Tak stačí změnit kanál,
Unbeatable lásky a na jiných jsem braná.

Jako vetřelec a co si dovoluju lízt tam, furt hledáš chyby a jen pozoruješ čísla.

Život je změna a tak to beru
A když je něco jinak- no tak se neposeru.

Zkus to brát tak taky třeba budeš moct dejchat, hudba je tu pro všechny, tobě se bude stejskat.

Jsem sama sebou a tak si chodím tim životem.
Nic mi nevezmou - mám co chci a přeju život těm, co si jdou za svým ať je to zpěv nebo MMA.
Ať je to láska,kariéra, dobrej pocit jen.

Jsem sama sebou a tak si chodím tim životem.
Nic mi nevemou - mám co chci a přeju život všem, co si jdou za svým ať je to zpěv nebo MMA.
Ať je to láska,kariéra,jednou procitnem.

Vypadám na 15 no fakt mi bude 19 let!
Co budu dělat? Nevím, utíká to příšerně, jsem ve věku kdy každej jiným tempem za svym jde, ňáká nemá ani kluka, jiná má už dítě, dvě.
Já žiju s přítelem a starám se o domácnost, škola, práce, hudba, fitko, kamarádi, nemám dost.

Jsem v jednom kole, ale víš co? Mně to nevadí, aspoň nemám čas na hroty, pomluvy a na lhaní.
A ty chceš zobat víc, no zobat víc tý slávy, nahnat si followers a krmit se od mámy, jó, je to pohodlný, je to fakt to pravý?
Přes den jenom kydag špínu, jestli jó, tak zdravím.

Podrážíš kolena a přitom chceš to co mám já, hejtuješ mý kroky a sleduješ mý stopy dál.
No fakt!
Můj život žereš jako seriál!
Je to tak easy.
Ja-ja-ja-ja-jau.

Jsem sama sebou a tak si chodím tim životem.
Nic mi nevemou- mám co chci a přeju život těm, co si jdou za svým ať to je zpěv nebo MMA.
Ať je to je láska, kariéra, dobrej pocit jen.

Jsem sama sebou a tak si chodím tím životem.
Nic mi nevemou- mám co chci a přeju život všem, co si jdou za svým ať je to zpěv nebo MMA.
Ať je to láska, kariéra jednoz procitnem."

Vláďa kývl a přestal nahrávat. "Tak tohle bylo mega dobrý a dobře to zní!" pochválil mě Marťa a všichni na to kývli hlavou "Děkuji!" zapištím a jdu za Vláďou ho obejmout "Nemáš zač prosim tě. Víš jak povedený a dobrý to bylo?" "Ne." "Megaaa!" zapištel Deja a skočil mi kolem krku "Magore!" "Soráč." seskočil ze mě a uchechtl se.

Pili jsme zase.. Budu mít prázdno v hlavě.. Stejně už tam nic nemám a oni taky ne takže no neva.. "Tak tvůj kanál?" "Ehm ehm Nemo." řeknu a usměju a napiju se vína "Okeeey.. Počkat Nemo?"  kývnu a podívám se na něj "Nemo a Dori." "Ajooo." řeknu a začnu se smát a Vláďa se mnou "Počkat co?" twl co na tom David nechápe? "No ty ne? Dorian.. Dori." "Ahaa..Proč zrovna Nemo?" "Protože je to z mojí nejoblíbenější pohádky." dopovím to a podívám se na něj "Dorian Wave a Nemo Wave... To zní dobře." počkat co? "Jo přejmenuj ji na Nemo Wave." "Okeeey!" "Přejmenuješ to Vláďo a budu tě proklídat." jenom se nad tím uchechtl a přejmenovat mě "Hotovo." achjoo.. "Ale vzdyť spolu nechodíme.." "A to říkal kdo?" ehm cože? Počkat co to právě řekl? "No..já?" "Tak to se mílíš." řekl a dal mi letmou pusu "Tak to beru." řeknu a lehnu si do jeho klína. Natáhnu se pro mobil, který mám na stole a natočím všechny na stories a oznacím je tam a zveřejním a plus fotku kde jsem já a Davi. "Já chci taky tetování." řeknu a sednu si "Dejooo! Dones věci na tetování!" zakřičí David a já vykulím oči.

Kurvička? Ne..Kde žijí příběhy. Začni objevovat