ေတာင္ေတာင္မ်ား ဝန္းရံထားေသာ ေနရာေလးတြင္ ဖြင့္ထားေသာ မိဘမဲ့ေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္း........
ေက်ာင္းနာမည္ေလးက '' Heaven '' တဲ့.....
တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္ခ်င္ေပမယ့္ ကေလးငယ္မ်ား၏ ရယ္ေမာသံ ကစားသံမ်ားျဖင့္ ဆူညံေနသည္......
တျခားကေလးေတြ ေျပးလႊားပီးေဆာ့ေနေပမယ့္ ဒါန္းေလးတြင္ တစ္ေယာက္တည္းထိုင္ေနေသာ ကေလးငယ္ေလး.......
မ်က္လုံးဝိုင္းဝိုင္း, နာတံေပၚေပၚေလးႏွင့္ ရီလိုက္လွ်င္ Box Smile ေလးက ေပၚလာတတ္ေသာ ကေလးငယ္......
သည္ကေလးငယ္ကို ေမြးစားခ်င္ေနေသာ မိဘမ်ားက အမ်ားအျပား.....
သို႔ေသာ္ ဒီကေလးငယ္က မည္မွ်ေခ်ာ့ေခၚေခၚ လိုက္မသြား......
လက္ေလွ်ာ့၍ ျပန္သြားၾကရေသာ မိဘမ်ားက မ်ားသည္မို႔......ထိုကေလးဆီသို႔ေျဖးေျဖးခ်င္းေလွ်ာက္လာေနေသာ မိသားစုတစ္စု......
စင္စစ္မိသားစုဟုဆိုရေသာ္လည္း လင္မယားႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ လူပ်ိဳအ႐ြယ္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္သာ....." မာသာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဒီေကာင္ေလးကို ေမြးစားခ်င္တယ္ဗ်ာ ခ်စ္စရာေလးမို႔.... အဲ့တာ...... ''
အသားျဖဴျဖဴ ေဒါင္ေကာင္းေကာင္းႏွင့္လူက မာသာႀကီးကို တိုးတိုးေလးကပ္ေျပာသည္......
မာသာႀကီးကေတာ့ ၿပဳံးလ်က္....." အဲ့တာေတာ့ ဒီကေလးကိုပဲ ေမးၾကည့္ရမွာပဲကြယ့္...... ''
" သမီးတို႔ က ေသခ်ာဂ႐ုစိုက္မွာပါ မာသာႀကီး...... ''
" အင္းပါကြယ္.... ကေလးကို အရင္ေမးၾကည့္ရေအာင္..... ''ထိုကေလးငယ္ေလးက အနားသို႔ေရာက္လာေသာ သူမ်ားကို မ်က္လုံးဝိုင္းေလးမ်ားျဖင့္ ေငးၾကည့္ေနသည္......
" သား Tae ေလး ဒီက ဦးေလးနဲ႕ ေဒၚေဒၚက သားေလးကို ေမြးစားမို႔တဲ့... အဲ့တာ သားေလးလိုက္သြားခ်င္လားဟင္....... ''
" ....... လိုက္ခ်င္ပါဘူး Tae က ဒီမွာပဲေနမွာ.... ဟင့္....... ''မ်က္ရည္ေလးမ်ား ေဝ့သီကာ ေျပးထြက္သြားေသာ ကေလးငယ္......
အရွိန္ႏွင့္ ေျပးသြားသည္မို႔ ေက်ာက္ခဲႏွင့္ တိုက္မိကာ ေခ်ာ္လဲက်သြားသည္....
YOU ARE READING
𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙾𝚘 { COMPLETED }
Fanfiction𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞_ 𝙹𝚎𝚘𝚗 𝚓𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 𝚇 𝙺𝚒𝚖 𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐