" Jungkook မင္း မင္း ဒါ ဒါ ဘာလုပ္တာလဲ.... ကေလးကို..... ဟမ္.... ''
အခန္းထဲသို႔ ေျပးဝင္လာကာ Taehyung ကို ခ်က္ခ်င္းေကာက္ေပြ႕လိုက္ေသာ Jungkook မရီး Sooyoung......
" ဟို ဟို ကြၽန္ေတာ္ေလ ဟို..... ''
" မင္း မင္းေတာ္ေတာ့ ဘာစကားမွမေျပာနဲ႕ စာဖတ္ခန္းထဲမွာေစာင့္ေန ငါလာခဲ့မယ္.... ''
" ဟု.... ''ေျပာရင္းနဲ႕မွ Taehyung ကို ေပြ႕ခ်ီကာ အခန္းထဲမွ ထြက္သြားသည္.....
Jungkook မွာေတာ့ ေသာကေတြျဖင့္....
" မင္း မနက္ျဖန္ LA မွာသြားေနရမယ္ ဒီကို လုံးဝျပန္မလာနဲ႕ေတာ့.... ''
" ဘာ..... မရီး လြန္သြားပီလို႔ မထင္ဘူးလား Tae ေလး ကြၽန္ေတာ့္ကို လိုက္ရွာေနရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ.... ''
" မင္းေၾကာင့္ေလ မင္း Tae အေပၚမရိုးဘူးဆိုတာ ငါသိတယ္.... ဒါေပမယ့္ သူက မင္းရဲ႕တူေလးပဲ ေမြးစားထားတယ္ဆိုပီး သူစိမ္းအေတြးမေတြးနဲ႕..... ''
" ဟုတယ္ဗ်ာ ကြၽန္ေတာ္ ကေလးကို ျမတ္နိုးတယ္ ခ်စ္တယ္ အဲ့တာဘာျဖစ္လဲ....... ''ေနာက္ဆုံးေတာ့ Jungkook ေဒါသမ်ားေပါက္ကြဲစျပဳလာသည္.....
" မင္း မင္း အကိုအခ်ိဳးမခ်ိဳးခ်င္စမ္းပါနဲ႕.... မင္းအကိုတုန္းကလည္း အဲ့လိုလုပ္ခဲ့လို႔ ငါနဲ႕ယူခဲ့ရတာ.... မင္းလည္း ဒီလိုမ်ိဳးေနခ်င္လို႔လား... ဟမ္..... ''
" ဟုတယ္ဗ်ာ ဟုတယ္ ကြၽန္ေတာ္ ကေလးကိုခ်စ္လြန္းလို႔ လုပ္မိတာ ဒါေပမယ့္ အကိုလိုမ်ိဳး မေနဘူး မွတ္ထားလိုက္ မရီး..... ကြၽန္ေတာ္က အကို႔လိုမ်ိဳး မိန္းမေၾကာက္ပီးေနတဲ့ေကာင္စားမဟုဘူး..... ''
" မင္း မင္း လြန္လာပီေနာ္...... မင္းအကိုနဲ႕ငါနဲ႕က မခ်စ္ဘဲနဲ႕ယူခဲ့ရတာ....ဒါေပမယ့္ မင္းအကိုက အမွားကို ျပင္နိုင္ခဲ့လို႔ ဒီလိုမ်ိဴးေနေနရတာေလ...... သူ႕အေကာင္နဲ႕သာ လိုက္သြားခဲ့ရင္ ေသတာၾကာလွပီ..... ''
" ဟုတယ္ဗ်ာ အကိုက ေပ်ာ့ညံ့ခဲ့လို႔ ဒီလိုျဖစ္ရတာ.... ကြၽန္ေတာ္က အဲ့လို မဟုဘူး..... ''
" ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ မင္း LA သြားရမယ္..... မင္းကို Tae ေလးက ဦးေလးအျဖစ္ပဲခ်စ္တယ္ဆိုတာ မင္းသိသင့္တယ္.... Jungkook.... ''
" မသြားနိုင္ဘူးဗ်ာ မသြားနိုင္ဘူး... ကေလးနားမွာပဲေနမယ္.... ''
" ေအး ရတယ္ေလ Tae ေလးကိုပဲ ပညာေတာ္သင္ပို႔လိုက္မယ္ မင္းဒီမွာေနခဲ့ေပါ့ ရတယ္မလား..... ''
" ဟာ ဗ်ာ မရီး..... ေတာက္စ္..... ''
YOU ARE READING
𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙾𝚘 { COMPLETED }
Fanfic𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞_ 𝙹𝚎𝚘𝚗 𝚓𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 𝚇 𝙺𝚒𝚖 𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐