Jungkook Korea သို႔ေရာက္ေနခဲ့သည္မွာ တစ္လေက်ာ္လာပီ.....
အကို႔ အလုပ္မ်ားကို ဦးစီးေနရသည္မို႔ Jungkook အလုပ္မ်ား ပိေနရသည္......
ထို႔ေၾကာင့္ အပိုလိုက္လာေသာ ခ်စ္သူ Daryoung ကို ပင္ ဂ႐ုမစိုက္အား.....
Daryoung က နားလည္ေပးသည္မို႔ ေတာ္ေသးသည္......ခုတေလာ ေျခလွမ္းမ်ား ပ်က္ေနသူကေတာ့ တူ Taehyung ပင္......
တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားမို႔ ဘာမွ်မေျပာလိုေသာ္လည္း ညဘက္ေနာက္က်သည္က ေန႕တိုင္းလိုျဖစ္လာသည္.....
ေတြ႕လိုက္လွ်င္လည္း ႏႈတ္ခမ္းတြင္ Cigarette ခဲလ်က္.....
" မင္း ဘာေတြလုပ္ေနတာလဲ ကေလး..... ''
__________________
Taehyung ခုတေလာ Cigarette အေသာက္မ်ားေနမိသည္.....
Appa ႏွင့္ Omma ဆုံးသြားတာ တစ္လေက်ာ္ပီကို Taehyung အခုထက္ထိ မယုံနိုင္ေသး......
အိမ္ေရာက္လွ်င္လည္း ခ်စ္ရတဲ့ ဦးႏွင့္ ေစ့စပ္ထားေသာ Noona ဆိုသူကို ေတြ႕ေနရသျဖင့္ အိမ္သို႔လည္း မျပန္ခ်င္....
ထို႔ေၾကာင့္ ဂ်ီ့ အိမ္မွာပင္ အေနမ်ားလာခဲ့သည္.....
" Tae မင္း Cigarette ေတြ အရမ္းေသာက္ေနသလိုပဲ.... ေလ်ာ့စမ္းပါကြာ..... မင္း က်န္းမာေရးနဲ႕..... ''
" ထားလိုက္စမ္းပါ အဲ့တာေတြက အေရးမႀကီးဘူး..... ငါေသသြားေတာ့လည္း ေအးတာပဲ..... ဘယ္သူ႕အခ်စ္မွ မခံရတဲ့သူတစ္ေယာက္ဆိုေတာ့..... Hak..... ''
" Tae အဲ့လိုမေျပာပါနဲ႕ကြ မင္းေဘးနားမွာ ငါနဲ႕ ဂီ ရွိပါတယ္ကြာ..... မင္း အားမငယ္ပါနဲ႕..... ''
" မင္းတို႔ရွိရင္ပဲ ရပါပီကြာ..... ဒါေပမယ့္ ဒါေပမယ့္....... ''
" မင္း ဦး ေၾကာင့္လား..... ''
" ဟင့္အင္း...... ''
" မင္း မလိမ္ပါနဲ႕ကြာ..... မင္း ဦးကို အရမ္းခ်စ္မွန္း ငါသိတယ္.... သူ႕ေၾကာင့္ ခံစားေနရမွန္းလည္း ငါသိတယ္...... ''
" မသိဘူးကြာ လာမေမးနဲ႕ အိမ္ျပန္ေတာ့မယ္....... မင္းက အရမ္း နားၿငီးတာပဲ ဟြန့္...... ''
" အယ္ အေကာင္းလည္း ေျပာေပးရေသးတယ္ ႂကြ ႂကြ ဦး အေၾကာင္းေျပာလိုက္မွ လြမ္းလို႔ ျပန္တာမလား..... ''
" F---kပဲ ေဟ်ာင့္..... ''
" Yarrrr........ ''Taehyung အိမ္ေပါက္ဝေရာက္ေရာက္ခ်င္း လက္ခလယ္တစ္ေခ်ာင္းေထာင္ျပလိုက္သည္.....
ဂ်ီကေတာ့ ခုန္ေပါက္ေနမည္မွာ အမွန္......
YOU ARE READING
𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙾𝚘 { COMPLETED }
Fanfiction𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞_ 𝙹𝚎𝚘𝚗 𝚓𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 𝚇 𝙺𝚒𝚖 𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐