စာေမးပြဲေျဖပီး၍ Taehyung အခန္းထဲမွ ထြက္လာခဲ့သည္.....
" ဟူး ေမာလိုက္တာ ခုတေလာ အရမ္းေမာတာပဲ....... ''
Taehyung ညမအိပ္သည့္ အခ်ိန္ေတြက မ်ားလာေတာ့ လူက ႏုံးခ်ိခ်ိ....
ခုတေလာ ေမာေမာေနတတ္သည္ကေတာ့ အမွန္....
Omma ကိုေျပာလွ်င္ ေဆးခန္း သို႔ သြားေနရမည္စိုး၍ မေျပာျဖစ္...." Yarrr ေျဖနိုင္လား Tae..... ''
" အင္း ေျဖနိုင္ပါတယ္ ဂ်ီ..... ''
" မင္း အဆင္ေျပရဲ႕လား.... Tae.... ''အနားသို႔ေရာက္လာေသာ Jimin က စိတ္ပူစြာ ေမးေနသည္.....
" ရတယ္ ဂ်ီ..... ဒါနဲ႕ ဂီေရာ.... ''
" မုန့္သြားဝယ္တယ္ေလ..... ငါစားခ်င္လို႔..... ဟီး..... ''
" ေအးပါကြာ.... လာ ဟိုနားမွာ ထိုင္ရေအာင္...... ''Taehyung ေမာလြန္းေနသျဖင့္ ထိုင္ခုံတြင္ ထိုင္ရေအာင္ ေျပာလိုက္သည္....
" မင္း ေနေကာင္းရဲ႕လား..... Tae အဆင္မေျပရင္ ငါ့ကိုေျပာေနာ္.... ''
" ရတယ္.... ဂ်ီ ငါဘာမွျဖစ္ဘူး.... ''" Can I go where you go? ..... ''
Taehyung ဖုန္းသံၾကား၍ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ Unknown Number....
" ဘယ္သူလဲ Tae... ''
" သိဘူးေလ.... ''စိတ္ထဲကေတာ့ ေတာင့္တေနမိတယ္....
ဦး ျဖစ္ပါေစလို႔....." ဟဲလို...... ''
" Kim Taehyung လား......''
" ဟု..... ဟုကဲ့..... ''
" ဒီမွာ မင္းအေဖနဲ႕အေမ ကားတိုက္လို႔... အခုေဆး႐ုံမွာ အျမန္ဆုံးလိုက္လာခဲ့ပါ..... ''
" ဗ်ာ........ ''Taehyung လက္ထဲမွ ဖုန္းေလးလြတ္က်သြားသည္.....
အသက္ရႈသံမ်ား မမွန္ခ်င္.....
" Tae အဆင္ေျပရဲ႕လား.... Tae.... ''
" အင္း ရတယ္ အခု ေဆး႐ုံသြားရေအာင္ ငါ့အေဖနဲ႕ ငါ့အေမ...... ''
" ေအး ေအး ဟုပီ.... လာ..... သြားမယ္... ဂီ့ကို ကားသြားယူခိုင္းထားတယ္... ခဏေစာင့္ေနာ္...... ''ေဘးနားမွ ဂ်ီကေတာ့ အားေပးေနသည္......
Tae စိတ္ထဲတြင္ေတာ့ အႀကိမ္ႀကိမ္ဆုေတာင္းေနမိသည္.....
" ဘာမွမျဖစ္ပါေစနဲ႕ Omma နဲ႕ Appa.... ''
သို႔ေသာ္ Tae ဆုေတာင္းကား မျပည့္ခဲ့......
YOU ARE READING
𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙾𝚘 { COMPLETED }
Fanfiction𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞_ 𝙹𝚎𝚘𝚗 𝚓𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 𝚇 𝙺𝚒𝚖 𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐