🦋 1 🦋 ( Z + U )

13.4K 1K 52
                                    

Taehyung,Jungkook တို႔မိသားစုႏွင့္ေနခဲ့သည္မွာ တစ္ႏွစ္ပင္ ေက်ာ္ခဲ့ပီ....




Taehyung လည္း ေက်ာင္းေနရမည့္အ႐ြယ္ပင္ေရာက္လာခဲ့ပီ.....
Jungkook ကေတာ့ 20 ေက်ာ္စ မရီးျဖစ္သူ၏ Company တြင္ Director အျဖစ္ တာဝန္ယူထားရသည္.....




ေမြးစားမိဘႏွစ္ပါးလုံးက လိုေလေသးမရွိခ်စ္ၾကေသာ္လည္း Taehyung အခ်စ္ဆုံးကား ဦး Jungkook မွတစ္ပါး အျခားသူမရွိခဲ့.....




" Tae ေလးေရ ဦးကိုေမွ်ာ္ေနတာလားကြာ...... အိမ္ထဲမွာေနပါဦး သားေလးရဲ႕..... ''
" Omma Tae က ဦးကို ေစာင့္မို႔ပါဆို အျပင္မွာပဲေနမယ္... ဟြန့္.... ''


ႏႈတ္ခမ္းေလးဆူလွ်င္ ပိုခ်စ္စရာေကာင္းေသာ ကေလးငယ္ေလးကို Sooyoun အသည္းယားသျဖင့္ ဖက္နမ္းလိုက္သည္.....




" Tae ေလးက မလိမ္မာဘူးေနာ္ မလိမ္မာရင္ ဦးက မခ်စ္ဘဲေနလိမ့္မယ္.... ''
" ဟင့္အင္း ရဘူး ရဘူး လိမ္မာေတာ့မယ္...... Tae လိမ္မာတယ္လို႔.... ''
" ဟုပါပီ သားရယ္ ေရာ့ သၾကားလုံးေလးစားပီး ထိုင္ေနေနာ္ Omma ဟင္းသြားခ်က္ဦးမယ္..... ''
" ဟု Omma.... ''





သၾကားလုံးေလး လက္မွာကိုင္ကာ ထိုင္ေစာင့္ေနေသာ ကေလးငယ္.......
ေန႕တိုင္း Jungkook ျပန္အလာကို အၿမဲေစာင့္ေနၾက......



ထိုအခ်ိန္ ၿခံထဲသို႔ ဝင္လာေသာ ကားတစ္စီး.....




" ဦး...... ဦး...... ျပန္လာပီ.... ေရး..... ''





သၾကားလုံးေလးကိုင္ကာ ေျပးလာေသာ ကေလးငယ္.....



Jungkook ဆင္းလာေတာ့ Jungkook ကိုယ္ေပၚအတင္းခြတတ္၍ ပါးေလးႏွစ္ဖက္ကို လာနမ္းေသာ ကေလးငယ္ေလး......






" ဟာ Tae ေလးက ေစာင့္ေနတာလား.... ''
" အင္း ဦးကို ေစာင့္ေနတာ.... ဦးက ေနာက္က်တယ္..... ဟြန့္..... ''
" ဦး အလုပ္ေတြရွိေနလို႔ပါ Tae ရယ္.... Tae ေလးတြက္ မုန့္ဝယ္လာတယ္ေလ.... စားမယ္ေနာ္...... ''
" စားခ်င္ဘူး စားခ်င္ဘူး Tae ေလ ေရခဲမုန့္စားခ်င္တယ္... ဝယ္ေကြၽး.... ေနာ္.... ေနာ္.... ေနာ္.... ''
" ဦးက ခုမွျပန္လာတာေလကြာ...... ဦး ပင္ပန္းေနပီ Tae ရဲ႕..... ''
" ရဘူး ရဘူး ရဘူး Tae စားခ်င္တယ္လို႔ ဦးနဲ႕တူတူသြားမွာ ရဘူး..... အီး...... ''




𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙾𝚘 { COMPLETED }Where stories live. Discover now