🦋 9 🦋 ( Z + U )

7.9K 779 56
                                    

Taehyng ဒီေန႕ ေစာေစာနိုး၍ ေက်ာင္းသြားရန္ ေအာက္ထပ္သို႔ ဆင္းလာခဲ့သည္.....


" Tae မနက္စာလာစားေလ..... Noona ျပင္ေပးထားတယ္..... ''
" ဟင္...... ''

Taehyung ၾကည့္လိုက္ေတာ့ စားပြဲေပၚတြင္ ထိုင္စားေနေသာ အကိုႀကီးတစ္ေယာက္ႏွင့္ Noona....
ဦး ကိုေတာ့ မေတြ႕ရ.....



" လာစားေလ Tae ေလး.... ငါ့ကို ေၾကာက္စရာမလိုပါဘူးကြ..... မင္း ဦးေလးလိုပဲ ဆက္ဆံ.... ''
" အင္း..... ''


ထိုင္ေနေသာ အကိုႀကီးက ၿပဳံးျပလိုက္ေသာေၾကာင့္ Taehyung ရင္ထဲ ေအးခ်မ္းသြားသလို.....


" Noona ထမင္းျပင္ထားတယ္.... စားသြားေနာ္.... ''
" Nae.... ဒါနဲ႕ ဦး ေရာဟင္..... ''
" Jungkook က အလုပ္သြားပီေလ..... ဦးေလးက ဘာေတြ မွာလိုက္လည္းေတာ့ မသိဘူး အလုပ္ႀကိဳးစားေနတာပဲ ဧကႏၱ Daryoung ကို လိုခ်င္လို႔ အလုပ္ႀကိဳးစားေနတာလားမသိဘူး..... ''
" ဟာ Oppa ကလည္း ကေလးေရွ႕မွာ.... ''

Taehyung ဒီစကားေတြကို နားေထာင္ဖို႔ အင္အား မရွိခဲ့သည္ကား အမွန္.....


" ရပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္က ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး..... ကဲ ဝသြားပီ ကြၽန္ေတာ္ သြားေတာ့မယ္ေနာ္.... ''
" ဟင္ နဲနဲ ပဲ စားတာလား..... ဒါနဲ႕ ဒီေန႕ ဆရာ လာမယ္တဲ့ အဲ့တာ.... ''
" အင္းပါ Noona နဲ႕ မဆိုင္ပါဘူး ထားလိုက္ေတာ့.... ကြၽန္ေတာ္ သြားပီ..... ''



Taehyung မည္သူ႕ကိုမွ် ဂ႐ုမစိုက္ဘဲ အျပင္သို႔ ထြက္ခဲ့သည္.....



ဟုသည္ေလ Tae ဘဝက ဘယ္သူ႕ကိုမွ ဂ႐ုစိုက္စရာမလိုတာ....


___________________



Daryoung , Taehyung စကားေၾကာင့္ ေဒါသထြက္သြားမိသည္......


သို႔ေပမယ့္ စိတ္ကိုထိန္း၍ အတတ္နိုင္ဆုံး ၿပဳံးထားလိုက္သည္....


" ဘာလဲ နင္ ေကာင္ေလးကို ၾကည့္မရေတာ့ဘူးလား..... ''


အလိုက္သိေသာ အကို Hoeseok က ဝင္ေျပာသည္.....


" မသိေတာ့ပါဘူး Oppa ရယ္ အဲ့ေကာင္ေလးအေပၚ ဘယ္ေလာက္ ေကာင္းေကာင္း အၿမဲ ဘုကန့္လန့္နဲ႕ စိတ္တိုတယ္..... ကိုကိုနဲ႕ယူပီးရင္ေတာ့ အဲ့ေကာင္ေလးကို တစ္ေနရာပို႔ရမယ္..... ဒါပဲ..... ''
" နင္ကလည္း အရမ္းလြန္တာပဲ သူက ကေလးပဲရွိေသးတာပါ.... ပီးေတာ့..... Jungkook ကို အဲ့ကေလးက အရမ္းခ်စ္တာမလား..... နင္က ခြဲေနမယ္ဆိုေတာ့..... ''
" ေတာ္ပါေတာ့ Oppa ရယ္ အဲ့ကေလးနဲ႕ ကိုကိုနဲ႕ ဘာမွမေတာ္တာ သိရဲ႕သားနဲ႕..... ''
" ဟင္းမ္..... ''




𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙾𝚘 { COMPLETED }Where stories live. Discover now