🦋 11 🦋 ( Z + U )

8K 696 15
                                    

Hoeseok တစ္ေယာက္ ဧည့္ခန္းထဲမွ အေျခအေနကို ၾကည့္လိုက္သည္....


ျမင္လိုက္ရသည္က Jungkook က Daryoung ကို တြန္းဖယ္လိုက္ျခင္း....

ပီးေတာ့ အေပၚထပ္သို႔ ေဒါသတႀကီး ထြက္သြားပုံ.....

Daryoung ကေတာ့ ငိုယို လ်က္ အခန္းထဲ ေျပးဝင္သြားသည္.....

ဒါေပမယ့္ ဒါေပမယ့္ ဒီျမင္ကြင္းမ်ားကို ရင္ခြင္ထဲေရာက္ေနေသာ ကေလးငယ္ကို ျပန္မေျပာျပခ်င္.....


ကြၽန္ေတာ္ တစ္ခါမွ အတၱမႀကီးခဲ့ဖူးဘူး..... ဒါေပမယ့္ ဒီတစ္ခါေတာ့...... ဒီတစ္ခါေတာ့......

ရင္ခြင္ထဲမွ ေကာင္ေလးကား တရႈံ႕ရႈံ ငိုလ်က္......

" Tae ဝင္လို႔ရပီ..... အိပ္ေတာ့ေနာ္ ငိုမေနနဲ႕..... ပင္ပန္းေနပီမလား..... ''
" ဟု ေက်းဇူးပါ Hyung, Hyung သာ မရွိရင္ေလ ကြၽန္ေတာ္ ဒီလိုေနနိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး....... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္.... ဟင့္...... ''
" ရပါတယ္ကြာ နက္ျဖန္ေက်ာင္းသြားရဦးမွာ မလား..... သြားအိပ္ေတာ့..... ''
" ဟုကဲ့...... ''



ေလးကန္ေသာ ေျခလွမ္းမ်ားျဖင့္ အေပၚထပ္သို႔ တတ္သြားေသာ ေကာင္ေလးကို Hoeseok အစအဆုံး လိုက္ၾကည့္ေနမိသည္.....


" မင္း ဝမ္းနည္းရမယ့္ ကိစၥေတြ ထပ္မရွိေစရဘူး..... ကို ကတိေပးတယ္..... ''


_____________________


Jungkook ညစာစားေနရေသာ္လည္း စိတ္က ကေလးငယ္ဆီသာ ေရာက္ေနမိသည္.....


" ဟင္ ကိုကို စားလည္းမစားပါလား.... ဘာလို႔လဲ စားမေကာင္းဘူးလားဟင္..... ''
" ဪ အင္း ေကာင္းပါတယ္ ေကာင္းတယ္... စားေလ Daryoung လည္း.... ''
" အင္းပါ ကိုကိုရဲ႕..... ''



ညစာစားပီး၍ ထြက္လာေတာ့ Jungkook ရင္ခြင္ထဲ တိုးဝင္လာေသာ Daryoung......


" Daryoung ကို မႀကိဳက္ဘူး.... လူေတြရွိတယ္ေလ..... ''
" ဟင့္ ကိုကိုကလည္း ေစ့စပ္ပီးသားလူေတြပဲကို..... ဘာျဖစ္လဲ.... ''
" Sorry ကို မလုပ္ခ်င္ဘူး..... လႊတ္ပါ..... ''

Jungkook ဆြဲလႊတ္လိုက္ေတာ့ Daryoung က ရီေဝေဝအၾကည့္မ်ားႏွင့္ ျပန္ၾကည့္ေနသည္.....


" ကိုကိုကလည္း ရွက္ေနတာလား ဟင္.... ဟုလား...... ''
" ေတာ္ေတာ့ Daryoung သြားမယ္..... အိမ္မွာ ကေလးတစ္ေယာက္တည္း..... ''
" ဟင္းမ္..... ''


𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙾𝚘 { COMPLETED }Where stories live. Discover now