🦋 7 🦋 ( Z + U )

8.3K 776 25
                                    

Taehyung စိတ္တိုတိုျဖင့္ အခန္းထဲသို႔ ဝင္လာခဲ့သည္.....



" Yarrr အဲ့လူႀကီးက ဘာလို႔ ငါ့ကို လာခ်ဳပ္ခ်ယ္ေနရတာလဲ...... ေတာက္စ္.... ''



သို႔ေသာ္ ႐ုတ္တရက္ အႀကံတစ္ခုက Taehyung ေခါင္းထဲဝင္လာသည္.....



" ဟီး.... အဲ့လိုလုပ္ရမယ္..... ''


_______________



Jungkook ၿငိမ္ေနေသာ ကေလးငယ္ကို စိတ္မခ်သျဖင့္ အခန္းထဲသို႔ ဝင္လာခဲ့သည္.....
လူကိုေတာ့မေတြ႕ရ......



ေဆးမ်ားက ပုံမပ်က္....
ဒီတိုင္းက ဒီတိုင္းပင္......


" ဒီကေလးကေတာ့..... ''


Jungkook မယုံသျဖင့္ ျပတင္းေပါက္နားသြားၾကည့္ေတာ့......

ျပတင္းေပါက္လိုက္ကာမ်ားကို တြဲခ်ည္ကာ ျပတင္းေပါက္မွ ဆင္းသြားျခင္းပင္.....


" Kim Taehyung........ ''



Jungkook ျပတင္းေပါက္မွေန၍ ဟိုဟိုဒီဒီ ရွာၾကည့္ေသာ္လည္း လူရိပ္လူေယာင္မေတြ႕ရေတာ့......




" ေတာက္စ္.... ေတာ္ေတာ္ဆိုးေနပါလား Kim Taehyung..... ဟုလား.... ''




________________




DNA Club တြင္ ကဲခ်င္တိုင္းကဲေနေသာ Taehyung......


အသက္မျပည့္ေသးေသာ္လည္း ဂီ့ မိဘမ်ားက Club ပိုင္ရွင္မ်ားျဖစ္သည္မို႔ ဝင္ခြင့္ရျခင္းျဖစ္သည္.....



ဂ်ီကေတာ့ ေဘးနားကေန တဂ်ီဂ်ီ.....


" Yarrr မင္း ဦးေလးက ဆူေနဦးမယ္ေနာ္.... ငါေၾကာက္တယ္.... ''
" ဘာေၾကာက္ရမွာလဲကြ သူနဲ႕ငါနဲ႕ ဘာမွမဆိုင္ဘူး..... ပီး.... ငါ့ကို ဒီလိုလာခ်ဳပ္ခ်ယ္လို႔မရဘူး..... မွတ္ထား..... ''
" ဒါေပမယ့္...... မင္းေနမေကာင္း..... ''
" ရႉး ေတာ္ေတာ့ ဂ်ီ..... ေဟ့ ဂီေရ မင္း ရီစားကို လာေခၚပါကြာ ဒီမွာ တဂ်ီဂ်ီနဲ႕ အေမၾကေနတာပဲ.... ဟူး..... ''
" Yarrr ငါက စိတ္ပူလို႔ေျပာတာပါဆို..... မင္းက....... ''
" လာ သြားမယ္ Tae ေလး ေအးေဆးေနပါေစကြာ ဂ်ီရယ္.... အေအးသြားေသာက္ရေအာင္.... ''
" ဟြန့္ ဂီေနာ္...... Tae ဘက္ကခ်ည္းပဲ.... ''
" ကဲပါ လာ သြားမယ္...... ''




Taehyung, Dancing Floor တြင္ ကေနမိသည္....




မည္မွ်အခ်ိန္ၾကာသြားသည္မသိ...
အေနာက္မွ လာဆြဲေသာ လက္တစ္စုံေၾကာင့္ Taehyung ေဒါသထြက္စြာ ေအာ္ေျပာလိုက္သည္.....



𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙾𝚘 { COMPLETED }Where stories live. Discover now