🦋 4 🦋 ( Z + U )

9K 869 41
                                    

ကားေပၚေရာက္တဲ့ထိ တိတ္ဆိတ္စြာလိုက္ပါလာေသာ Taehyung......


ဂီႏွင့္ဂ်ီတို႔က တစ္ကားသက္သက္စီ...
Taehyung ကသာ ဦး တို႔ႏွင့္ လိုက္လာရသည္......



ကားေရွ႕ခန္းတြင္ ထိုင္ေနေသာ ဦးကအေနာက္သို႔ လွည္ၾကည့္လွည့္ၾကည့္ႏွင့္.....



" သူ႕ေကာင္မေလးကို စိတ္ပူေနတာေနမွာ...... ဟင္း..... ''


Taehyung စိတ္တိုတိုႏွင့္ ေတြးပစ္လိုက္သည္.....



နားၾကပ္ေလးတပ္ကာ သီခ်င္းကို မိုင္ကုန္ဖြင့္ထားလိုက္သည္....



ဟုသည္ေလ သီခ်င္းက ခံစားရတာကို သက္သာေစတယ္....




_________________



Jungkook ေလဆိပ္သို႔ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ကေလးငယ္ကို လိုက္ရွာေနမိသည္......


ေတြ႕လိုက္ရသည္က ေကာင္ေလးသုံးေယာက္....

ပုပုလုံးလုံးေကာင္ေလးက ၿပဳံးရယ္ကာ ပထမဆုံးႏႈတ္ဆက္သည္.......


အစပထမေတာ့ ကေလးငယ္ဟုထင္ခဲ့သည္....

ေသခ်ာျပန္ေမးမွ အေနာက္တြင္ ေခါင္းေလးငုံ႕ထားေသာ ေကာင္ေလးျဖစ္ေနမွန္းသိရသည္....


ငယ္စဥ္ကတည္းက ခ်ီပိုးခဲ့ရေသာ ကေလးငယ္ကား ခုေတာ့ လူႀကီးျဖစ္ေနပီ.....


မ်က္ႏွာေလးေမာ့လာေတာ့လည္း အရင္တုန္းကအတိုင္းပင္.....
ပို၍ ေခ်ာလာသည္ဟု ဆိုရေလာက္သည္.....
မ်က္ဝန္းညိုညိုေလးမ်ားကား မေျပာင္းလဲ.....



သို႔ေသာ္လည္း တူအျဖစ္ပဲဟု သေဘာထားကာ အတင္းလိုက္လာေသာ ခ်စ္သူ Daryoung ႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးလိုက္သည္.....



Daryoung ကိုၾကည့္ေသာ ကေလးမ်က္လုံးမ်ားက အသက္မပါသလို....


Jungkook စိတ္ထိန္းထားသည့္ၾကားမွ ကားေနာက္ခန္းတြင္ ထိုင္ေနေသာ ကေလးငယ္ဆီ အၾကည့္ေရာက္ေရာက္သြားသည္.....




နားၾကပ္ေလးတပ္ကာ မ်က္လႊာခ်ထားေသာ ထိုေကာင္ေလးကား လွၿမဲလွလ်က္......


ငယ္ငယ္က အလွကို သတိမထားမိေပမယ့္ ခုလိုျမင္ရေတာ့ Jungkook ရင္ခုန္သံျမန္လာရသည္.....




𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙾𝚘 { COMPLETED }Where stories live. Discover now