Wstałam dosyć wcześnie dzisiaj bo o 6.40. Obudził mnie wibrujący telefon który leżał podłączony do ładowania jak zwykle na szafce nocnej znajdującej się koło łóżka.
Dzwonił do mnie Sebastian kazał mi się spakować i przygotować się mentalnie na długą podróż. Zdziwiło mnie to trochę, przecież było przed 7.00 a ja miałam się gdzieś pakować. Nawet nie powiedział dokąd jedziemy i z kim, ale jak mi kazał tak zrobiłam.
Spakowałam praktycznie wszystkie ubrania z szafy gdyż nie wiedziałam nawet na ile jedziemy a wole wziąść więcej niż zabrać za mało rzeczy. Próbowałam upchać to do jednej walizki ale w końcu wyszło tak że miałam walizkę i dużą kosmetyczkę z płynami do mycia i kosmetykami którą też wsadziłam do walizki.
Ok. Godziny 7.30 byłam już gotowa i w ten czas gdy czekałam na Sebastiana pakowałam ciasteczka i ręcznie robione kanapki z serem i pomidorem na drogę. Gdy już skończyłam pakowanie założyłam buty, wzięłam walizkę i wyszłam przed blok. Nie czekałam długo na Sebastiana, przyjechał odrazu po tym jak wyszłam.
-Witam Pana szofera
-Co ty się tak odwaliłaś jak szur na otwarcie kanału?
-Nie wiem sama, mam dziś zajebisty mood. A więc gdzie jedziemy? Nic mi nie powiedziałeś tylko kazałeś się spakować.
- Pamiętasz może hotel mafija? Jedziemy na drugi sezon.
Co. Jak to na drugi sezon. Znaczy dużo ludzi czeka na drugi sezon ale czemu ja mam tam z nimi być? W tamtym ,,sezonie,, mnie nie było a nagle chcą zebym teraz wystąpiła? Przecież i tak mało co osób mnie zna I nie wiedzą pewnie że jestem reżyserką teledysków chłopaków z sbm.
Wsumie to śmieszna sprawa z moją znajomością z chłopakami. Pierwszego poznałam Sebastiana. Pisał na instagramie że za niedługo wlatuje jego nowy singiel ,,California,, I będzie on bez teledysku bo nie ma pojęcia jaki on ma być.
Ja z nudów odpowiedziałam mu na relacje że mogę mu pomóc z pomysłem tylko żeby ogarnął jakies studio, szczerze to wątpiłam że odpisze ale po nie całej dobie odpisał że jest zainteresowany.
Po tym zajściu zakumplowalismy się a on poznał mnie z różnymi osobami z Sbm i nie tylko którym tez pomagałam w teledyskach .
Po odpowiedzi Sebastiana jeszcze trochę pogadaliśmy na różne tematy. Po nie całych 30min byliśmy już na miejscu spotkania. Szczerze to pierwszy raz widzialam niektóre osoby z tąd, znaczy znałam ich twórczość ale żeby ich znać prywatnie to już nie udało mi się. Sebastian wyszedł z auta i przywitał się z białasem, po nie całej chwili ja również wyszłam i przywitałam sie z Mateuszem.
-Cześć młoda, dawno się nie widzieliśmy- przytulił mnie na powitanie Mateusz
-Witaj- powiedzialam zaspanym głosem, co mogło się wydawać że jestem nie w humorze.
-Sebastian co ona taka nie w sosie?- zaśmiał się lekko Mateusz poczym spojrzał na Sebastiana
-Zmęczona jestem- odpowiedziałam za niego, poczym ziewnelam
-A no chyba że tak.-
-Dobra Mati, trzeba Aleksandrę zapoznać z resztą Mafiji skoro ma z nami żyć przez ten tydzień bądź dwa zależy jak się ułoży.- powiedział Sebastian do Mateusza. Na co ja tylko spojrzałam się na nich i przytaknełam.
CZYTASZ
Hotel Mafija 2// Kinny Zimmer
FanfictionData publikacji: 25 sierpnia 2021 31.01.2022- #1 Kinny 5.02.2022- #1 Bedoes