Όταν η Λίλιαν ξύπνησε προσπαθούσε να καταλάβει τι συμβαίνει, όταν ξύπνησε λοιπόν κοίταξε γύρω της και μετά θυμήθηκε τι έγινε με τον αδερφό της και την φράση που της είπε για τα μάτια της, φώναξε λοιπόν τον αδερφό της και όταν ο Άλλεν μπήκε στο δωμάτιο την κοιτούσε περίεργα και κάπως τρομαγμένα.
Λίλιαν: Άλλεν....γιατί με κοιτάς έτσι?..
Άλλεν: ε....γιατί πριν με φρίκαρες αρκετά...
Λίλιαν: μπορείς να μου πεις τι ήταν αυτό που έπαθαν τα μάτια μου?...
Άλλεν: *την πλησίασε σιγά σιγά* εμ....μαύρισαν....δεν ήταν καστανά αλλά μαύρα...
Λίλιαν: μάλιστα.....*κοίταξε τα χέρια της σκεπτική*
Άλλεν: *της κράτησε απαλά το χέρι και την κοίταξε* Λίλιαν...αν σου συμβαίνει κάτι καλύτερα να μας το πεις για να ξέρουμε πως να το αντιμετωπίσουμε...
Λίλιαν: *η Λίλιαν τον κοίταξε μέσα στα μάτια αρκετά τρομαγμένη* μακάρι να ήξερα και εγώ τι μου συμβαίνει....*τα μάτια της άρχισαν να βουρκώνουν*
Άλλεν: *την αγκάλιασε απαλά και αναστέναξε βαριά* θα το μάθουμε Λίλιαν....στο υπόσχομαι....
Λίλιαν: *όσο ήταν στην αγκαλιά του αδερφού της δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της* Άλλεν...θέλω να προσέχεις....
Άλλεν: *χαμογέλασε, την κοίταξε και της σκούπισε τα δάκρυα της* μην ανησυχείς χαζούλα μου θα προσέχω.
Λίλιαν: *του χαμογέλασε ελαφρά και τον αγκάλιασε σφιχτά*
Άλλεν: θες να πω στην Μαλία να έρθει μέσα...? *γέλασε ελαφρά προσπαθώντας να καλυτερέψει την κατάσταση*
Λίλιαν: *κατσούφιασε και τον έσπρωξε απαλά* κόφτο....το ότι φιληθήκαμε δεν σημαίνει τίποτα....
Άλλεν: καλά καλά *χαμογέλασε και βγήκε έξω από το δωμάτιο να φωνάξει την Μαλία*
Όταν η Μαλία άνοιξε την πόρτα είδε την Λίλιαν με κλειστά μάτια να μουρμουρίζει κάτι, πλησίασε την Λίλιαν αθόρυβα και την άκουσε να λέει ότι δεν θέλει να κάνει κακό σε κανέναν, η Μαλία της έπιασε το χέρι και απότομα η Λίλιαν άνοιξε τα μάτια της και κοίταξε την Μαλία, εκείνη την στιγμή η Μαλία ένιωσε σαν κάτι να την καρφώνει στο μυαλό και την καρδιά και επιτόπου τράβηξε το χέρι της λίγο τρομαγμένη.
Λίλιαν: τι έπαθες?....*την κοίταξε μέσα στα μάτια και είδε τον φόβο στα μάτια της Μαλίας*
Μαλία: ε....τ..τίποτα....*κοίταξε επίσης τα μάτια της Λίλιαν και ήταν σαν τα μάτια της Λίλιαν να βγάζουν φωτιές ένιωθε τόσο έντονα το βλέμμα της και αμέσως κοίταξε αλλού*
BINABASA MO ANG
Between Life And Death
HorrorΑυτή η ιστορία θα περιέχει θρησκευτικά και κοινωνικά. Θα περιέχει επίσης ομοφυλοφιλικές σχέσεις και σκηνές σκληρής βίας Γενικότερα είναι μια ιστορία τρόμου. Διαβαστε επισης: The Dead Love